Bár most igy bele gondolva kicsit durván nézhetnek otthon rám.
Beöltözünk.......egy székre leülünk majd lassan elkezdjük önteni a benzint a földre, néha megállunk pihenni....hűtőből elő a pia.....vissza szék és tovább öntjük a benzint.
Viszont a karbit beállitom itthon - igaz az injektort meg pontosabban lehet - viszont elektronikus, plusz hibaforrás. Fene tudja melyik a jobb. Szarjunk rá, a lényeg hogy megy
Asszem nekik injektor térkép beállítás van. De nekem meg át kellene állítani a 2001 utáni adatokra. Viszont aki megcsinálná az nem hajlandó elárulni, hogyan tudom otthon megcsinálni.
A haverom szerint, akinek az SV 1000 van, az injektor előnye, hogy kisebb a város-országút közti fogyasztáskülönbség. Azaz ami elmegy a vámon, megjön a réven.... Vagymi.
Engem már az idegbaj keringet miatta. Nekem ugye pont az első injektoros volt és 2001 től volt egy injektor beállítás náluk. Hát ez van, de ha már 500 Ft lesz a benya elviszem egy beállításra.
Aztán felvesszük és felrakjuk a sportmotorra! Csak úgy záporoznak majd az 5-ösök!
Beöltözünk.......egy székre leülünk majd lassan elkezdjük önteni a benzint a földre, néha megállunk pihenni....hűtőből elő a pia.....vissza szék és tovább öntjük a benzint.