Időközben rájöttem, hogy milyen jól megszivattam magam.... .... most lehet széthúzni a blokkot...
Sebaj, legalább a felömlőket meg a szívótorkot is megcsinálom...
Pedig elengedhetetlen.....a gyári kuplung nem bírja a legalább dupla teljesítményt. És annak sincs túl sok értelme, hogy állandóan 8000-en közlekedjen az ember....
Legrövidebb-leghosszabb....igen,nézőpont kérdése...
Tegnap egyeztettem a tulajjal. Kap egy erősített kuplung szettet, meg egy másik primer áttételt. Most az egyik leghosszabb van rajta.... 1:4,6 (15/69fog). A hengerhez a 3,72 ill. 3,0-as áttételeket javasolják.
Most szegény azért sem megy többet,mert egyszerűen leforog....
Remélem....ez 4 sebességes, és érezhetően menne még... ha 50-nél ráhúzod, onnan még nagyon határozottan megindul. De néha olyan fura, mintha CVT-lenne.... ... valahogy nem mindig passzol össze a hang és a gyorsulás.
És néha a berúgókar is akadálytalanul leszalad, tehát a kuplunggal biztosan van valami gáz....
Na, végre sikerült az első normálisabb próbakör.... ...nekem elég fura,de azért nem rossz! Szerintem még mindig nincs teljesen jó helyen a gyújtás, de már sokkal jobb.
Utazóban simán megy 50-60-al óra szerint, enyhe lejtőn a 70-be is belenyal..... de a kuplung szerintem csúszik...
sajnos nem vagyok képben
egy PK-m volt csak, de azon nem kellett állítgatni, ezért nem is néztem meg
én feljelölném a mostani állást (hogy legyen mihez visszamenni), aztn megpróbálnám a jelzések alapjn...
Figyu...nem tudod véletlenül, hogy a PK-n a gyújtásnál a blokkon lévő jel,mennyire "tájékoztató jellegű"....? Lehet oda állítani az alaplapot....? Mentem pár kört, de nem volt igazán meggyőző a járgány. Aztán ránéztem a gyújtásra, és kb 8mm-el odébb volt a jelzéstől....
Következő projekt?