Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az el is felejtettem, h az enyém egy elöl négyszöglámpás speciál, de pk- model egyébként és egész biztos 64ben gyártották. Csúnyán nézne ki rajta ez a nagy bumszli hátsó lámpa, ami a 80as években gyártottakon van.
Köszönöm azért , h fáradtál az ügyemben
Szia,beszéltünk a börze kapcsán, hogy vespa lámpára lenne szükséged.Beszéltem a kollégámmal,azt mondta, hogy a pk és a px különbözőek,és későbbiek is mint amit linkeltél.(Csak tolmácsolom, én nem értek hozzá) Adott egy bolt elérhetőséget

http://vespaparts.hu/index.php...

Azt mondja amit linkeltél elég ritka,szerinte olasz forrás lenne járható.
Remélem tudtam valamit segíteni,esetleg ha valamit elfelejtettem volna,szólj és megkérdezem a kollégám!
Hello. Érdeklene pár alkatrész. Tudnál adni elérhetőséget?
telefonszám, email vagy vmi
Vespa Pk 50 XL2 bontás.
Vespa Pk XL2 50 minden alkatrésze eladó.
Polini 70-es henger,hengerfejjel,dugó nélkül:4000Ft.
Pm henger,polini hengerfejjel 65ccm3?dugó nélkül:3500Ft.
Polini banana kipufogó,frissen festve,gyapotozva:11 000Ft
Polini kuplung lamellák:3500Ft
Malossi levegőszűrő:3000Ft
Dellorto SHBC 19/19 karburátor 11500Ft.
Polini membrános szívócsonk:11 000Ft.
Stb stb.
Egy komplett motor bontódik.
Köszi FaTER!
Porlasztó dugulás üdv
Szia én ezt használom nekem ez jötbe CASTROL Power1 vagy aktevo .Ha nem leader blokos akkor 10w40 ha az akkor 5w40 kell bele szigoruan 5000km csere a leader be a másikba 7000km. Tapasztalat Üdv
Sziasztok valaki nemtud vespa pk 125ccm automatához benzin csapot.Elöreis köszi
Üdv!
ha valakit esetleg érdekel,van egy vespa et2 50-em hiányzik a kabi ,
meg egy kicsit sérült ,de alig van benne kilóméter,a gumik is újszerűek.
levegő injektoros.Mezőkovácsházán van.skupeczik @citromail,hu
Sziasztok! A barátomnak szeretnénk kicserélni a motor olajat egy 4ütemű 125-ös Vespa robogója van! Nem akarok nagy ügyet csinálni ebből a kérdésből csak gondoltam hátha ajánlanátok vmi testhez illőt minőség/ár arányban is! Köszönöm előre is!
sziasztok!

vespára keresek hátsó dobozt! aki tud, kérem jelezze! köszi
Helló mindenki! A 125-ös ET-m beindul, gáz nélkül megy egy darabig, aztán gázadásra leáll, mintha nem lenne benzin. A vákumos benzincsapot ellenőriztem, úgy néz ki az jó. Ha valakinek van ötlete, hogy mitől nem megy, kérem segítsen. Köszi.
Üdv.Gyári gumik.szép motorhangja legyen.crom tükör meglegyen rajta gyári fényezés-e legyen nem baj ha karcos csak gyári legyen.akkor tudod nem volt összetörve.250.000 ft megér simán nézd meg 350-370.000 ft körül mozognak a lx 50 2t a 2008-asok.
üdv mindenkinek.eladó egy vespa lx 125 műszerfal 20.000 ft posta megoldható hibátlan állapotban van 568 km van benne mindösszesen össze csavarjával együtt.
Hello Srácok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy keeway gépállat gyakorló motoromat lecserélném most egy vespa lx 50 2T-re. 2008 as használt, 10e km-rel. Mire érdemes odafigyelnem vásárláskor, illetve milyen betegségei lehetnek? Mit ajánlanátok mire figyeljek
És 250e forintért megérheti-e mert nem sok van a neten a viszonyításhoz képest.

Köszi előre is a segítséget.
Üdv: Balage
Hűű hát akkor ez most egyenlőre felejtős nekem... pedig biztos megérné... köszi az infót.
Helló!
Hát én 250e-re gondoltam, jó drágán mennek ezek a rendszámos ET-k, bár szerintem a legtöbb, amit hirdetnek, árban erős túlzás.
Kíváncsian várom az ET4 árának meghatározását.. Leírásod alapján szimpatikus a gépezet
Helló Csutka ! Igazad van, ezért keresek rendszámosat.. Van "A" jogsim 1987 óta. DE NEM VÁLASZOLTÁL ARRA, HOGY MENNYIÉRT ADNÁD A GÉPET ?
Szerintem nem érdemes rizikózni az 50-es papírokkal, a rendszámosat sem kerül sokkal többe fenntartani (a műszaki vizsga a leghúzósabb tétel. Nekem az éves biztosítása 3000 Ft... ). A fogyasztása is kb. ugyanaz. Az újabb ET-ben más blokk van, és állítólag az nem olyan bombabiztos, mint a korábbi sorozat (bár én nem vagyok a téma szakértője).
Mert ha vennék, csak rendszámost vennék.. és mint olyan, ezek közül nagyon kevés van rendszámmal..
Helló ! És őszintén, mennyi lenne az az összeg, amennyiért ideadnád ezt a 96-os ET4-est ?
Helló!

Én már jó pár éve vettem a járgányt, 8.000 km-rel, "megérzéssel". Első dolgom volt szervízbe vinni, és legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy tök jó műszakilag, nem valószínű, hogy több km lenne benne. Azóta használom gond nélkül, bár én odafigyelek a szervízelésére, és ami időszerű, azt kicseréltetem rajta. Még sosem hagyott ott sehol, csak az aksija adta meg magát, de berúgásra is mindig szépen indult. Úgyhogy ezt a típust én csak ajánlani tudom, akármilyen régi is lehet, ha műszakilag rendben van, akkor egy agyonüthetetlen öszvér. Nagyon szeretem! Az újabb Vespák műszakilag azért nem ilyen bombabiztosak, szerintem.
Ja ! És gratulálok a 2 . számú csemetéhez !
Rendes vagy, köszi... megnézném szívesen, de nincs mire most,. . anyagilag lerongyolódtam... 50 ezer ft-om van együtt, az meg kevés az üdvösséghez... Minek csorgassam a nyálamat... ... 1996-os.. az meg az első ET4-es évjárat ! az 50 éves évfordulóra alkották ezt az első 4 ütemű szépséget... Jó kevés km van benne... szinte irreális.. ennyi év alatt.. de elhiszem. Üdv.