Elvileg... a tulaj kért rá egy kis tuningot, mert mázsa felett van, és a kis ötvenes nem olyan fickós alatta.... :-)
Úgyhogy már úton van hozzá egy 19-es karbi, egy 85-ös Dr hengerszett meg egy Gianelli....aztán meglátjuk. Nem lesz olyan durva, mert a blokkot nem engedte széthúzni...úgy meg ugyebár a gyári szívóoldal eléggé korlátolt...
Inkább ne vállalta volna..... :-( És még csak nem is valami hipi-szupi a minősége. Nem tudom milyen festék, de nagyon sérülékeny, könnyen megpattan....
Igen. Bár nem saját....csak megkértek rá,hogy rakjam össze, mert a tulajnak nincs ideje...
Csak azt bánom,hogy nem én szedtem szét, mert rengeteg apróság hiányzik....és a fényező is hozta a formáját.
Minden menetet telibefújt, még a gyújtáskapcsolót is....a sztender bilincs furatait is eltüntette.... :-)
én 165-ért adtam el az enyémet...
lejjebb van a képe
#5538921] 2019. 04. 22. 6:58 hsz++annyi a reális, amenynit Te adsz érte
Budapesten árulnak egyet 200 ért... fekete kék...
a vespás szakértők szerint a v5n1t nem egy jól sikerült valami... csak két évig gyártották azt hiszem...
fura, hoyg lehagyták a berúgót, de legalább be lehet tolni...
Sziasztok ,kérdesem lenni Vespa pk 50 v5 n1t 1990 berúgó nélküli,csak önindító,ezek mennyiért mennek ,mi a reális ár értük ha viszonylag ránézésre jól néznek ki is motoroikusan is jó ? ahogy nézegettem nem sok csak önindítós van. mennyira bajosak ezek?!válaszotokat köszönöm!
Sziasztok!
Keresek 2004-es ET4-re két darab eredeti kerek krómtükröt, gyári dobozt fekete vagy fehér színben, gyári doboztartó csomagtartót. Kormányoszlopot, jobb oldali króm díszcsíkot, első és hátsó fékkart. Szép állapotú használt alkatrészeteket keresek, horzsolt, karcos, "javítható" állapotúak NEM érdekelnek. Köszönöm.
Vég áttételt nem kap? Vagy primer módosítását?