Én nem hiszek ezekben a kategóriákban
Isten őrízz ,hogy bántsalak,a porckorongsérv nem vicc,csak ezt nem tudtam.
De ez a "mivel kell mennyit menni" baromság!
A GS 500 egy jó motor,csináltass rá valami csiri-biri űlést oszt go!
Volt olyan szezonom (ETZ 250),hogy februártól,novemberig 28000 km-t toltam (nyilván fiatalon)
De amíg utcáztam ,addig a régi szaraimmal is mentem 13-14000 Km-t!
Ami nem sok de már valami!
Most,hogy csak a susnyásba toljuk egy menet jó ha van 30-40 km ,de este senkit sem kell ringatni
Amúgy pl. Gróf Miklós mindennel volt mindenhol ,de az összes motorjának az össz köbcentije biztos nincs 700ccm
Tudom,hogy manapság GS 1200RRSXTZ alatt nem lehet elmenni a szomszéd faluba sem csak pont leszarom
Már nyugdíjban van az öreg
Pedig túrára tökéletesen alkalmatlan motorral túráztam végig vagy 40e km-t eddig.
És nem is akarok ezen változtatni.
földutat mindig beleraknak had szokjam.
Az Index fórumon van egy Túramotoros topik, ott tényleg a "világjárók" jönnek össze (Afrika, Albánia, Mongólia, Magadan, Nordkapp, stb. utakat járnak a srácok rendszeresen). Szóval ők írták egyszer-kétszer, hogyha kicsit is komolyabban túrázni szeretnék, akkor valami rendes túraendurót vegyek - GS-sel olyan lesz, mint kecskét b.... Azok a dögök viszont (még a DL650 is) nekem túl magasak, túl nehezek és leginkább túl drágák. A GS sajnos viszont nem túl kényelmes (napi 400km-től rettenetesen elfáradok rajta) és a könnyű terepet, földutakat sem bírja. Nem akartam panaszkodni, nekem ez így is nagyon jó!
Te, - mivel sajnos nem túl jó az egészségem (porckorongsérv és egyebek...) - én olyan rohadt fáradt vagyok a 3 napi 1185 km után, hogy a fülemen veszem a levegőt. De nagyon jó volt! Debrecenből hazafelé is cifráztam egy kicsit ma, komppal jöttem a Kőrösön át Mezőtúrról Szarvasra:
Én ezt nem értem
Van egy teljesen jó motorod,szép helyeken mentél,sokat,erre rinya?!
A kilencvenes évek elején CB 450-el meg Z 500-al jöttek a németek,mi meg csodáltuk őket
"A jelenleg rendelkezésre álló adatok szerint Ócsa külterületén egy motoros – eddig tisztázatlan körülmények között – az útról lehaladt és a fák közzé hajtott. A balesetben a motoros olyan súlyos sérülést szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette. A helyszínelést a rendőrök teljes útlezárás mellett kezdték meg, a forgalmat a környező utcákba terelik."
Forrás: https://kuruc.info/r/1/172995/
Isten őrízz ,hogy bántsalak,a porckorongsérv nem vicc,csak ezt nem tudtam.
De ez a "mivel kell mennyit menni" baromság!
A GS 500 egy jó motor,csináltass rá valami csiri-biri űlést oszt go!
Volt olyan szezonom (ETZ 250),hogy februártól,novemberig 28000 km-t toltam (nyilván fiatalon)
De amíg utcáztam ,addig a régi szaraimmal is mentem 13-14000 Km-t!
Ami nem sok de már valami!
Most,hogy csak a susnyásba toljuk egy menet jó ha van 30-40 km ,de este senkit sem kell ringatni
Amúgy pl. Gróf Miklós mindennel volt mindenhol ,de az összes motorjának az össz köbcentije biztos nincs 700ccm
Tudom,hogy manapság GS 1200RRSXTZ alatt nem lehet elmenni a szomszéd faluba sem csak pont leszarom
Már nyugdíjban van az öreg
Még azoknak is akiknek nem Ducati motorjuk van.
És nem is akarok ezen változtatni.
földutat mindig beleraknak had szokjam.
Van egy teljesen jó motorod,szép helyeken mentél,sokat,erre rinya?!
A kilencvenes évek elején CB 450-el meg Z 500-al jöttek a németek,mi meg csodáltuk őket
Forrás: https://kuruc.info/r/1/172995/