akkor máskor ne középre tedd a motort
ha nem a motor a lényeg hanem az is hol járt a gép akkor maximum 1/3 részben legyen a képben a motor
és lejjebb is lehet tenni a fotomasinát, gyakori hiba hogy túl fentről van fotózva
pl: az első képen a dvcs is cél lett volna, hogy mennyire be van fagyva de full béna lett
a másodikon megvágva már egész jó lenne de lusta voltam vagdosni
pl az enyém honda 2 képben 1: egy rkat fos az egész, 2: egy egész elfogadható panorámakép 0 minőséggel de "jól néz ki"
ezt egy kis víz-ütés-stb álló szarral csináltam mákszemnyi optikával, rendes géppel 10x jobbat lehetett volna kihozni
de télen nem sok kedve van az embernek rendes fotomasinával motorozni
ilyen vágásra gondolok.......
de ha 5 lépéssel messzebbről fotózod vagy épp a motorodnak csak a segge lóg bele egy nagyonfasza panoráma kép is kijött volna az elsőre semmitérő képből
Aztán te is mindenféle rissz-rossz ktm motornál kötsz ki
Három tökéletes kép!
főleg az első ami 110%-ban szar
ha nem a motor a lényeg hanem az is hol járt a gép akkor maximum 1/3 részben legyen a képben a motor
és lejjebb is lehet tenni a fotomasinát, gyakori hiba hogy túl fentről van fotózva
pl: az első képen a dvcs is cél lett volna, hogy mennyire be van fagyva de full béna lett
a másodikon megvágva már egész jó lenne de lusta voltam vagdosni
kutya bácsi tudja
ezt egy kis víz-ütés-stb álló szarral csináltam mákszemnyi optikával, rendes géppel 10x jobbat lehetett volna kihozni
de télen nem sok kedve van az embernek rendes fotomasinával motorozni
ha nem teherautóval jössz
de ha 5 lépéssel messzebbről fotózod vagy épp a motorodnak csak a segge lóg bele egy nagyonfasza panoráma kép is kijött volna az elsőre semmitérő képből
illetve a CBR messzebbről.
Illetve magasabbról.
remélem a művészisége jobb
Különösen a "CBR magasról"-ra vagyok büszke.
Bár lehet kicsit suta lesz mert pont ott van a motor ahol nem kellene