Faterom (Isten nyugosztalja, már 11 éve nincs közöttünk) szinte vadiúj ezerötös Ladája 20 litert evett (37-38 éve?), hordta is a szerelőhöz ezerrel, mégsem lett jó egy éven keresztül. Aztán szöget ütött az öregem fejébe a gyanú, és egy hirtelen ötlettől vezérelve vett egy zárható tanksapkát. Innentől kezdve beállt stabil 8-10 literre, én meg kaptam egy akkora pofont, hogy még most is emlegetem. Szóval 16 évesen volt egy Jawa Mustangom (két nyarat dolgoztam végig érte, a szülők hallani sem akartak róla) én meg egy gumislaggal, a zárt garázsban oldottam meg a járművem tankolását - a zsebpénz igen hamar elfogyott, motorozni meg muszáj volt....
Öcsém olajevő Gastrája 200 on felül jár bőven kuplung,futómű,féltengelycsuklók és egy hűtő kellett bele 17 évesen.
Nekem egy AGR szelepen kívül egy stabpálca műanyag kutyacsont) és fékek kellettek 100e-nél.
A legjobban a hastra birja asszem most 100e-nél már a hátsó fékek cserések talán 80e-nél az elsők,és ennyi.Na már persze az olaja olajszűrő légszűrő pollenszűrő dolgokon és az ablaktörlőn kívül.
Maszívabb kaszni a g nél.Tágasabb mervebb,,jobb ülések,de,szerintem lomhább is a g nél mert nehezebb,és többet fogyaszt.KB 8-9 liter,a g meg eljár 6-7-ből ha nem taposom.
Híresen jók azok a szvitty blokkok még az első kiadásúak is vígan zörögnek olyan mint az m43b19 elporladhat körbe a szekér amíg van hová bedugni a kulcsot elfordítod indul.
Nem így látom.
Pl a Suzuki 1,6-os blokkja (amit tavaly még árultak, nem tudom, hogy mi van idén?!) még mindig a kocka Swift M16A blokkjára épül.
MInél kevesebb elektronikával, szívó motorral nagy gond nem lehet.
A nagyon újak már mind pet palackból újrahasznosított wc papírból készülnek. Már nehéz választani is még nehezebb tanácsot adni mit is vegyen az ember...
sógor vett egy ismerőstól egy 15 éves a4 autót asszem 700 ezer volt 350 vagy 370 ezer van benne karcmentes állapot, ilyen csajozós verda volt kb sosem volt teszkó parkolóban (azóta van vagy 4-5 kis horpadás rajta a sok balfasz rányitogatta az ajtót)
akitől vette az megvette a főnöke a6 (vagy a4??) fasz tudja milyen autóját 4 éves volt (első műszaki után) 100ezer alatti futással
aztán a kuplung ko lett 400 volt az alkatrész
audinál valami 2 év gari van meg valami másik 2 év akármi ami nem teljeskörű de tökmindegy mert ez max 4.5 éves lehetett
a részecskeszűrós gép lehet inkább 6 év körüli volt de abban se volt 100 ezer a sok rövidtáv miatt volt szar
amúgy lassan kellene valami autót venni de én nem találtam olyat 2 milláig amit ha megveszek tuti nem futok bele valami többszázezres anomáliába 5-10 éven belül
2 millán túl meg nem akarok venni mert a sok paraszt neked meg rádnyitja az ajtót stbstb aztán ismét 100 ezres tételek a javítások, a mostani astrámnak is nekiment valami platós furgon féle, vagy hátsó pótkerekes suv mert összebaszta a sárvédő felső részét
az a baj hogy már a márkaszervizek-boltok is hamisak ott se érdemes "leszervizelt" autót venni drágábbért (pl a schiller jó sok éve még a használt autókra is adott fél éve jótállást és tényleg fullszervíz után adta el őket, mert megnéztük)
Én az utcán nem zárom le sokszor a ház előtt max a kulcsot veszem ki
Vagy túl jól ismert az öreg
az ac-n ketesztül simán kijött volna a kettespet benzin percek alatt, még akkoris ha régen nem is volt kettespet
Mondjuk nekünk a corsa b 6,5-7 liter igaz nagyon rövid távokon
K astra ebből jobb.
Amúgy ha nézed a Nedec vagy milyen mérési ciklust ami gyári adat ott kevesebb van,de nem az a normál adat.Semmi nem eszik annyit mint a gyári adat.
a zsigulim nem evett ennyit
nekem a kombi f eszik 8 felé 200ezren túl
Nekem egy AGR szelepen kívül egy stabpálca műanyag kutyacsont) és fékek kellettek 100e-nél.
A legjobban a hastra birja asszem most 100e-nél már a hátsó fékek cserések talán 80e-nél az elsők,és ennyi.Na már persze az olaja olajszűrő légszűrő pollenszűrő dolgokon és az ablaktörlőn kívül.
Maszívabb kaszni a g nél.Tágasabb mervebb,,jobb ülések,de,szerintem lomhább is a g nél mert nehezebb,és többet fogyaszt.KB 8-9 liter,a g meg eljár 6-7-ből ha nem taposom.
Pl a Suzuki 1,6-os blokkja (amit tavaly még árultak, nem tudom, hogy mi van idén?!) még mindig a kocka Swift M16A blokkjára épül.
MInél kevesebb elektronikával, szívó motorral nagy gond nem lehet.
akitől vette az megvette a főnöke a6 (vagy a4??) fasz tudja milyen autóját 4 éves volt (első műszaki után) 100ezer alatti futással
aztán a kuplung ko lett 400 volt az alkatrész
audinál valami 2 év gari van meg valami másik 2 év akármi ami nem teljeskörű de tökmindegy mert ez max 4.5 éves lehetett
a részecskeszűrós gép lehet inkább 6 év körüli volt de abban se volt 100 ezer a sok rövidtáv miatt volt szar
amúgy lassan kellene valami autót venni de én nem találtam olyat 2 milláig amit ha megveszek tuti nem futok bele valami többszázezres anomáliába 5-10 éven belül
2 millán túl meg nem akarok venni mert a sok paraszt neked meg rádnyitja az ajtót stbstb aztán ismét 100 ezres tételek a javítások, a mostani astrámnak is nekiment valami platós furgon féle, vagy hátsó pótkerekes suv mert összebaszta a sárvédő felső részét
az a baj hogy már a márkaszervizek-boltok is hamisak ott se érdemes "leszervizelt" autót venni drágábbért (pl a schiller jó sok éve még a használt autókra is adott fél éve jótállást és tényleg fullszervíz után adta el őket, mert megnéztük)