Nem akarok vele gurulni és a munkái sem erdekelnek, veled sem akarok gurulni. Ő nem szimpi, ennyi. Ne mondjátok már hogy egy onboard video alapjan meg tudja allapitani azokat amiket leirt
Megint vagyok olyan hülye hogy válaszolok neked ! Jó hogy Pocses is feldobta ide a ducit ! Hasonlítsad össze a kettőt ! Mindegyiknek gyönyörű a hangja , de csak fordulaton ! Aztán hasonlítsad alapon , /alacsony fordulaton / Nézd meg a kigyorsításokat ! Halgasd meg a Dayt mikor indul , mint egy rosz Drag . Aztán kell 7000 és életre kel ! Nem kell ide atomfizika !
Szép , vitathatatlan , csak legyen fordulat ! Mivel egy totál nyitott dob alapon egy fos az egész ! Fordulaton a gyorsváltó miatt bedurrog a csőbe , nincs visszaáramló gáznyomás , a leömlők is égéstérré változnak , aminek egyenes következménye a szelepek égése ! Verseny célokra tökéletes , de ugye ott más a költségvetés !
A videó szerint: a sima gázolaj letépi a hajtókart a főtengelyről.
Legalábbis a baloldali hengersor járása erre utal. Vagy ez valami független dugatyú vezérlés?
Ezeket a reklámokat kik hagyják jóvá??
És tisztletel megjegyezném hogy az esetek 99,9%-ában a juzer hülyén dönt. A gép okosabb.
Gázkar teker,válto pöccint a többit elintézik helyettem.
Én a fagyit választom ki..
Én meg pont fordítva ! Karbi forever ! Jobban szeretem én eldönteni ill. a jobb kezem , mi történjen alattam , holmi elektronika ne szabályozzon engem , ha vödörrel akarom a dugattyút locsolni akkor had tegyem , majd én eldöntöm mennyi kell oda !
Volt, van rá példa itt az oldalon. Én tudnék mind kettőre nevet írni, szerintem te is.