Nemrég értem haza... a 14 kerben majdnem ki lapítottam egy motorost.... csodálkoztam is, hogy miként került mögém, mert figyelem a tükröket, dudált is kegyetlenül meg mutogatott... mutattam hogy álljon félre és megbeszéljük.... először azt hittem hibáztam, de rájöttem nem. Olyan 120-130 között cikázott tovább az autok között... hátha olvassa a fórumot, innen mondanám, hogy legközelebb ha hátulról megtalálna meg vissza is tolatok ra 2 tonnával
elvileg nem annyira gond.A regebbi tigerek a 885-955-1050 es eleg jol eltalalt regota tobb lepesben fejlesztett gepek.Az onndito szabadonfutorol tudok 1050 ben ami megpusztulhat,lattam leégő generatort is,ami egy regi es nem gyakori gepek baja a ritkasag es az ebbol adodo tákolas,elhanyagoltsag.En spec minnel fiatalabbat keresnek,az 1050 ey 2004-2005-2006 es ennel fiatalabbak nem rosszak,a 800-as meg foleg.
Az amd 65 Mo.-n az utolso idöszakban rendszersitett változata az ak63d volt amit itthon ammsz néven kaptunk meg, kihajthato válltámasz 7,62 cal. apróbb módositások az elödhöz képest De szerintem egyröl beszélünk legfeljebb nem egy idöszakrol. A rendszerváltás környékén legtöbb helyen már ammsz volt rendszeresitve
Repültél?
Amd kihajtható váltámaszos 30as tárral. DY 05-07 volt a száma. Hksz-nèl szar volt cipelni mindent mert volt saját gèpem amit ilyenkor a boxból kellett indítani. (Mig-23 Flogger)
Ey süsü a király.
Repültél?
http://youtu.be/V-g8JCIEAZM