Ja van igazad, én is így gondolom, csak olyan árakat elkérnek egy szaros új kocsiért amennyit nekem nem ér meg egy közlekedési eszköz, ami nem tudja elhagyni a légkört
ez is érdekel, inkább majd a tapasztalati véleményed érdekelne... el kell fogadnom, hogy a villanyautó lesz a városi autó és érdekel minden tapasztalat, ami hasznos a döntéshez...
Milyen macskazsákra gondolsz? Ebben nincs dugattyús motor kérdéses állapottal, vagy rejtett tervezési hibával
Az akkuállapotot pedig még nem tudják hamisítani.
veszem, használom ,eladom.... 2-3 évesen veszem, 6-8 évesen eladom. csak teljes dokumentációval rendelkező, ellenőrizhető autót veszek és ellenőrzöm is.
egyszer szegtem meg ezt a szabályomat az A2-vel, rá is basztam a váltóval, meg is szabadultam tőle.
idősebb autót is ilyen dokumentációs és ellnőrizhetőségi feltételekkel veszek, de azt kutyázni használom és akkor adom el, amikor úgy gondolom, hogy csere, de az nem annyira fontos ebből a szempontból... városban is általában a kutyásat használom, ha nem robogózom...
az A2-n kívül minden autóm tipp-topp volt, így is adtam el...
pesten sok városi mozgással szerintem most is megérné
nincs parkolási díj, csomó helyen van öltő és fékezéskor visszatölt egy csomó elektront
azért nem tenném ráa golyóállományom hogy hibátlan lesz mondjuk 20 éves koráig, ki tudja mennyit bír az inverter és mennyire rágják szét a nyestek
amúgy nem a spórolással van a baj hanem hogy azt a 8 millát össze kell rakni, legalábbis több mint felét hogy ne 10 évig 100 ezer törlesztő legyen
500 ert vettem a gastra szigorut.2,5 millaert mennyi a benzin?
Persze egy kb 5 meterrol jol nez ki,utana vannak gondok,de megy,vilagit dudal.Melos-ingazos szoval a lenyeg hogy az se razna meg ha felgyujtanam.
Ha felbasz az ideg angolbol szerzek egy Z20LET et es belecsavarozom.
baszhatod a leaf gyorsulasat.
Namost,oszinten.Azert veszitek hogy hasznaljatok vagy azert hogy eladjatok?
Amugy komolyan,a magyar csak ugy vesz autot meg ha uj is ha rairjak hogy hasznalt.
Nameg ahogy neztem a hasznalok szokasait,,.........a nagyatlag ugy szarik bele mindenbe ahogy a nagykonvben irva van.
Amig elforditva a kulcsot beindul addig jo,utana kifenyesitve mehet a haztol.
igy vegyel hasznaltat.
A hastra ujonnan veve,egy mikronnyi hiba nelkul fut tiz eve,Egy futomu elem se volt cserelve,csak kopo fogyo.Meg karcos vagy 3 kilincs mert szuk a garazs.Banja a faszom az ertekvesztest ha tudom hogy barmikor eindulhatok barhova mert tudom minden mozgasat az eleje ota.
Hasznaltnal mindig van riziko.
8 millát úgy hogy nincs ami elromoljon benne és alig van költsége a kocsinak? Nem olyan egyértelmű az előny. Simán megspórolja a különbözetet.
Persze mint mondtam előbb Zolinak, nem most kell még 10milláért villanyautót venni.
Pár év és újonnan sem lesz nagy különbözet, a használtban meg pont lesznek lejárt hitelesek jó állapotban.
Jó de Pocses nem Asztmát akar venni, hanem telekjárót, és MAJD.
Az meg jól látszik, hogy ennyiért a 24kWh-s Leaf-et adták pár éve, tehát jól látszik, hogy egyre használhatóbbak az újabb villanyautók, és egyre megfizethetőbbek.
Erre írtam. Addigra bőven versenyképes lesz az ára is, főleg hogy a pollenszűrő az egyetlen amit cserélni kell benne rendszeresen.
Amúgy meg 3 milláért vettem a Leaf-et, 1,5 millából mennyi villanyt tudok szerinted beletölteni?
Mint a korsó, amiből sose fogy ki a sör