Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké de az enyémen is spór gumi van oszt kis blokkos csupasz.
Ah nem baj,oszi csak kicsit tolta tul.
Viszont ez a gumi meg fagyzoba menet is gaz.Barkinek.
Tényleg baszki spór gépre ilyen gumi. Ja és a renccám is oszi gépe. . Lekváros szar az ürge.
Néh,tényleg,még szőrös is.
Látom aktív a disznóól!
Nesztek ! Hogy jó kedvetek legyen estére ! Szomorkodni nem ér !
https://www.sportmotor.hu/vide...
https://www.sportmotor.hu/vide...
ja egyik este valami rakétaprogram ment, másik este usa kézifegyverek, bár ebbe belealudtam
De azért be is kapcsoltad remélem.
Adjuk meg egymásnak a kellő tiszteletet! Nem vagy a haverom, hogy megengedj ilyen hangnemet!
Ez érthetö, de ez nem sorválto meg nem is felezös ahogy a kulisszából látom. Elég bonolultra sikerdett, még ah csak a harmadát használja is. Ránézésre nem hiszem hogy meg mondaná hanyadikban van.
régen sok tévét néztem, vagyis csak egyet de ment reggeltől-estig...... olyan 15 éve
olyan fűrészekkel mászkáltak ezek a kanadai fiúk hogy én a vállamon nem vittem volna 50 métertől messzebb

amúgy tegnap-tegnapelőtt néztem pár óra tévét úgy ordítoztak a szomszédban hogy be kellett kapcsoni hogy legalább értsem mit mondanak...... nem néztem ennyi műsort az elmúlt 5 évben összesen
Olyat én is ilyen okos csatornán valami német volt mert 250 es MZ blokkból csináltak batár láncfűrészt vitte is mint a piros ász.
láttam pár favágós filmet ott azért néha elég komoly hegyi menetek voltak akkora buzi nagy rakás fával hogy az itteni nyergesekbő 3 kellett volna mire elviszi
gondolom az ilyenekre is fel vannak készülve hogy egyes felezővel is tudjon menni a murván a 30% emelkedőn meg utána még 4 ezer km távot a gyárig aszfalton
Na végre aki tudja is hogy mit beszél ! Pontosan ahogy írva vagyon 1000 tonnára készültek ilyen /valószínűleg/ asszinkron tolókerekes váltók hogy a hatodik pótot is rá lehessen kötni , és váltásoknál ne égesse szénné a kuplungot ! GONDOLOM én !
Tudom, soförködtem egy ideig. Bár husz fokozattal még nem aladtam össze:)
Azé' ezeknek a sebességeknek a felét sem használják soha, nekem csak 16 előremenet van, de pl, rakottan 3. alsóban indulok normál közúton és kettesével váltok fel alsó hatodikig és csak a 7-8-at váltom egyesével és mikor elérem a 70-et akkor teszem felsőbe, ha tényleg ennyi gang van akkor az már falon mászásra van kitalálva 1000 tonnával és 100 méter hosszú szerelvénnyel.
te majom
Csőri farkával az már gyorsváltó!
Azé megnézném egy trágya bányatelepen rakottan hogy baszná orrba magát a pilota többször egymásután váltás közben:))
Jó lenne ! Megélnék belőle ! Persze hogy ezek a szarok nem olyan hosszúak gyárilag , ez csak a külcsín miatt lett krómozott söprűnyél !
Az maga a differenciálzár...
Tudom, te még a farkaddal is tudod kezelni a differenciálzárat. Hagyjuk....
Lehetőleg több tiszteletet,ha kérhetem, családapa vagyok!
Utállak!