Azért komolyan kíváncsi lennék hogy ha a bidé mögé felraksz egy akkora lakókocsit,akkor mennyi lesz az amúgy sem túl utazóbarát hatótáv,továbbá arra is kíváncsi lennék hogy hogy lehet kivitelezni így az útközbeni töltést.
ez is csalóka mert ugye 1 kiló benzin 1x ég el 1kiló akku meg akár 6000x használható
persze cipelni attól még kell csak a kurva nagy zöldítéshez az üzemanyag szállítást is figyelembe kell venni
Ahogy írjuk egy ideje igazából az akku a szűk keresztmetszet, ha sikerül teherjárművekhez is elfogadhatót gyártani nincs kérdés, a villany jobb mindegyiknél, de jelenleg egy diesel volvó átlag 4000km-t tud rakottan egy tankkal addig a villany 250km-t egy töltéssel és a cng-s is 600km-t tehát még az is nagy kompromisszum egyenlőre.
Az biztos, hogy mihelyt a villamos energiát is meg lehet termelni ezzel a hatásfokkal, (vagy inkább szabad utat kap a termelése) a belsőégésű motorok eltűnnek, gyorsabban, mint ahogy a gőzgépek eltűntek.
Mé, én szeretem a kínait! A kedvencem a 8 kincs, vékony tésztával 😁 meg amúgy tegnap fizettem be a kínai autót...
Amúgy a parkszáj csak közepesen szar 😅 abban ott az átverés, hogy Aliról ugyanazt nem azzal a névvel feléért kapod meg 😁 Persze várni kell rá, meg a gari is nemlétező... meg eccerűbb a lidiben bebaxni a kocsiba 😁
Azt tudod, hogy a villanymotor hatásfoka 95-98%? Meg hogy a nyomatéka nagyobb és állandó, mint a belsőégésűnek?
A legkisebb BYD nyomatéka 310, 0-4650 közt, a legnagyobbé meg 670 Nm...
Na,na!A napnál is világosabb hogy ezzel Európa úgy tökön lövi magát,amelyik gyártónak van egy kis esze,az tartja és fejleszti tovább a belsőégésűt a villannyal együtt,pontosan tudják hogy ez a 35ös hülyeség bármikor mehet a kukába.
Hiszen itt is mindenki szidja a dízel autókat ! Csak én tartottam ki a dízel szarom mellett , meg hogy azzal lehet normálisan lakókocsit cibálni a nyomaték miatt ! Az elektromossal az felejtös ! 😉
ez ilyen látványfakivágás akár valami mutatványos a falusi búcsúba(kezeit széttáró)
Semmi szükség ilyen hókuszpókra pláne,hogy ráadásul veszélyes is(kezeit széttáró)
Jó fűrészes a megfelelő irányú hajkvágás után szélcsendben kb. arra dönti a fát amerre akarja. A hátsó átvágás irányával hajkékhez viszonyított magasságával a rostok átvágási sebességével lehet irányítani a fát. Ehhez kell sok gyakorlat és tapasztalat. Onnan vagyok ilyen okos, hogy láttam már ilyet. Én is döntöttem már fát de szerencsére az erdőben és nem városban 2 épület között annak simán rossz vége is lehetett volna 😅
persze cipelni attól még kell csak a kurva nagy zöldítéshez az üzemanyag szállítást is figyelembe kell venni
persze ha lenne cng töltő sokfelé
Amúgy a parkszáj csak közepesen szar 😅 abban ott az átverés, hogy Aliról ugyanazt nem azzal a névvel feléért kapod meg 😁 Persze várni kell rá, meg a gari is nemlétező... meg eccerűbb a lidiben bebaxni a kocsiba 😁
A legkisebb BYD nyomatéka 310, 0-4650 közt, a legnagyobbé meg 670 Nm...
Mlas meg hogy a kinai sem ert hozza.😆
Mert parkside...... 😄
Semmi szükség ilyen hókuszpókra pláne,hogy ráadásul veszélyes is(kezeit széttáró)
Jó fűrészes a megfelelő irányú hajkvágás után szélcsendben kb. arra dönti a fát amerre akarja. A hátsó átvágás irányával hajkékhez viszonyított magasságával a rostok átvágási sebességével lehet irányítani a fát. Ehhez kell sok gyakorlat és tapasztalat. Onnan vagyok ilyen okos, hogy láttam már ilyet. Én is döntöttem már fát de szerencsére az erdőben és nem városban 2 épület között annak simán rossz vége is lehetett volna 😅