Inkább egy szicíliai embernek teszed a zsebébe a pénzt a bérlésért?
Milyen hozzáállás már ez?
Most nem fontos A nézet, hogy ha már folyik a pénz az nem baj, de legalább magyarországon marad?
🤣
Ha a Zasszony ott ül mögöttem, úgyse kanyarvadászat van, csak laza nézelődős gurulás - az kéne, hogy bekakiljon féktávon 😄 Meg aztán a robeszon jobb hátul ülni, mint egy kis Duke-n.
Szícíliában egy 250-es valami olasz robeszt béreltem, azzal a parti szállóból felmentünk az Etnára, ameddig lehetett, az is faxa volt.
Kb mennyibe fájt ez a turistamutatvány?
Mlast is érdekli,énott hagytam abba hogy két kiló volt a repjegy amit akkor találtam.Ez valami decemberi időpont volt.
Annyibol elfurgonozok szardiniára kompjeggyel.
Öregek vagyunk má két keréken bohóckodni 🤣
Egyébként ott marha szívesen motoroznék, de azt hogy odarepüljek, Dodornak tejeljek valami motorért, ami épp van, meg egy szállásért (amit gondolom szintén ő szervez), azt annyira nem kívánom...
Apropó, megkérdhetnéd Kawát, vifil ez most úgy übelalles, engem nem olvas.
Szopatjátok itt magatokat motorbiciklivel 😁 én mikor voltam, akkor egy Smart Two-val barangoltuk be (igaz, ketten voltunk) a legvíkonyabb hegyi utakra nem mentünk fel, de azért jutott bőven hegyi csiki-csuki, a kis gokarttal az is faxa volt 😃 Akkor én is néztem motort, de egy nagyrobesz is kb. annyi volt, mint a Smart, és nem volt motoros felszerelésünk se (nem arra készültünk) ez már olyan 8-9 éve volt kb., akkor még Dodor nem májerkodott ott.
Fura ez a ránézésed.
A rövid tengelytávú könnyű,agilis, alúlról húzó sokáig pörgethető gépek a legideálisabba a szűk fordulózásra.
A stelviót kis túlzással 3-asban (néha kell a 2-es) végig lehet tempósan loholni.
Itt leginkább abbol kell gazdálkodni ami már itt van. Most kitapasztaltam a helyet, ha még egyszer lesz lehetőségem akkor már tudni fogom. De mig nem láttam milyen utak vannak itt elmondásokbol arra se tudtam elképzelni sokat. Végülis a versys is tökéletes motor ide de attól rosszabb ne legyen. Az átlag sebesség 50 körűl volt mindennap ugy hogy 20 vagy 30 km autópálya vagy főut is beesett a napi 260-300 kmbe. Ha meg lemész az autópályáról nyomaték jol jön de azonkívűl csak egy jo futómű kell meg nagyon jó fék.
Ez a kamion a fentebb lévő jobbos kanyarban ugy fért el hogy a szemvejövők megálltak és visszatolattak. A buszok a derékszögű hegyoldalban ugy fordulnak el hogy az egész eleje kilog a szalagkorlátig. Dudálnak meg lassan fordulnak de ha mész szembe csak ötvennel már nem egyszerű a helyzet. Minél jobban az utszélén sarkosan fordulni, amennyire lehet benézni. Van olyan cseles kanyar hogy átnézel rajta és amikor befordulsz a sarkadon akkor látod még két szűk kis kanyart takart ki. Szóval itt egy másodpercre nem lehet lazitani a figyelemben.
Milyen hozzáállás már ez?
Most nem fontos A nézet, hogy ha már folyik a pénz az nem baj, de legalább magyarországon marad?
🤣