úgy gondolom a pet palackok nagyjából élen járnak a környezet szennyezés terén, legfőképp mert a pet felhasználás 99% teljesen felesleges
ehhez képest a cipőtalp sehol sincs, de attól még buzi aki sportol 😂
A cipő talpának a kopása is környezet szennyezés. Csökkenteni kell azt is. Gondold el hogy millió tonna cipőtalpkopadék kerül a szabadba a sok felelőtlenül gyalogló ember miatt 🤣
No igen. Bár valós helyzetet írta le, ismerem az említett környéket és töltőket, tényleg ilyen, de azért volt egy adag balfaszkodás. Valahogy ezeknél a benzinagyúaknál mindig a legrosszabb forgatókönyv jön össze. A töltő sivatag közepén 10. emeletről akar tölteni a körülményekhez teljesen alkalmatlan, csupán a napi közlekedésre elegendő akkuval rendelkező autót, sárga hosszabbítóval, és valahogy a nyilvános töltőkből is a legterheltebbeket találják meg az egész országban.
Nekem bezzeg nem volt gond egy hónapon át kizárólag nyilvános töltőkről használni a Zoe-t, amíg meg nem jött a 3 fázisú töltő hozzá.
nekem nem kell a rendszám 😆 kiemelném 5-6 centit, aztán csapatnám a réten, közelebb is lenne, csak most sok helyen húzza az alját
amúgy szerintem az x14xe simán euró 4, de ha nem az sem érdekel
nekem 3 naponta elszáll a picsába 100km hajtóanyag villany...... és van 8+2 panel a házon
a +2 panel kb lófaszt se termel csak azért tettem fel mert tavasszal meg ősszel sokszor borultabb idő volt és nem teljes töltéssel indult az akku az estének aztán egy 20-30 perces mikrózáskor már rezgett a léc hogy kibírja reggelig
Igen az vagy. Tipikusan önigazolást kerestél megint a véleményedhez.
A cikk tartalma nem kérdés. Lakótelepre tényleg senki nem ajánl MÉG villanyautót, pont azért amit leírt. De egyenlőre nem is ez a réteg aki megengedheti magának.
Aki mégis így dönt annak érdemes alaposan utána nézni a töltési lehetőségeknek, mert simán van olyan aki otthon nem, de munkahelyén kényelmesen tud tölteni.
A lakótelepi töltés problémája műszakilag olcsón és egyszerűen megoldható a kérdés. Magyarországon a jogalkotó szándéka hiányzik a megoldáshoz egyenlőre.
...de abban is időben is volt közös halmaz: volt, aki dugni ment oda, de csak egy verést kapott! 🤣 ez leginkább akkor fordult elő, ha a városi fiúk kimentek a falusi diszkóba pénteken 😁
szerintem ha lecseng a háborúsdi utána olyan 5 év és mindenhol lesz jó sok töltő, most már lehet vele keresni is, gombamód fognak szaporodni
villany is lesz szarásig hiszen gecisok szén van még a földben......
amíg ingyenes volt a töltő vagy szinte semmi haszonnal adták a villanyt nem nagyon erőlködött senki sem hogy minél több legyen
A többi is érdekes nem csak a városlakók kínja, bárhová mennék ugyanezekkel a gondokkal kéne szembenézni töltők terén mint amit írt. Amúgy meg szeretek irigykedni. 😄
az a vicc ebben hogy ha adóztatják egyből nem gond az hogy kopik a gumi 😂
amúgy én a gépjárműadót megemelném legalább 100x ennyire mint most van, plusz mellé legalább ennyi környezetvédelmi adót, az euro 4 alattiaknak meg annyit hogy egyből vigye mindenki a bontóba
ennyi kilométere még autót sem vetem volna neki 😅
Járjon gyalog (kezeit széttáró) egészséges(meghajlós) Nyáron mehet mezitláb. Még egészségesebb és a cipő se kopik 😅
"Az érvelés az, hogy az akkumulátoraik miatt nehezebb elektromos autók – amelyek amúgy nem bocsátanak ki szén-dioxidot és nitrogén-oxidot – több, az abroncsaikról leváló gumirészecskét „lőnek ki” a levegőbe, mint a könnyebb, belső égésű motoros kocsik.
Mindez már aggodalmat keltett a politikusokban és a felügyelőszervekben, de a brit kormányban is"
😂 ez kész(fetrengős) Erről az jutott eszembe amikor vagy 8-10 éve a kecskeméti önkormányzat akarta bevezetni a tető adót 😅
Az meg arról szólt volna,hogy a tetőre esett esővíz felhalmozódik amit elvezetni szükséges ezért m2 alapon akarta bevezetni(fetrengős) úgy tudom ez nem ment át 😅
https://youtube.com/shorts/Hxv...
ehhez képest a cipőtalp sehol sincs, de attól még buzi aki sportol 😂
Nekem bezzeg nem volt gond egy hónapon át kizárólag nyilvános töltőkről használni a Zoe-t, amíg meg nem jött a 3 fázisú töltő hozzá.
amúgy szerintem az x14xe simán euró 4, de ha nem az sem érdekel
a +2 panel kb lófaszt se termel csak azért tettem fel mert tavasszal meg ősszel sokszor borultabb idő volt és nem teljes töltéssel indult az akku az estének aztán egy 20-30 perces mikrózáskor már rezgett a léc hogy kibírja reggelig
A cikk tartalma nem kérdés. Lakótelepre tényleg senki nem ajánl MÉG villanyautót, pont azért amit leírt. De egyenlőre nem is ez a réteg aki megengedheti magának.
Aki mégis így dönt annak érdemes alaposan utána nézni a töltési lehetőségeknek, mert simán van olyan aki otthon nem, de munkahelyén kényelmesen tud tölteni.
A lakótelepi töltés problémája műszakilag olcsón és egyszerűen megoldható a kérdés. Magyarországon a jogalkotó szándéka hiányzik a megoldáshoz egyenlőre.
villany is lesz szarásig hiszen gecisok szén van még a földben......
amíg ingyenes volt a töltő vagy szinte semmi haszonnal adták a villanyt nem nagyon erőlködött senki sem hogy minél több legyen
amúgy én a gépjárműadót megemelném legalább 100x ennyire mint most van, plusz mellé legalább ennyi környezetvédelmi adót, az euro 4 alattiaknak meg annyit hogy egyből vigye mindenki a bontóba
Járjon gyalog (kezeit széttáró) egészséges(meghajlós) Nyáron mehet mezitláb. Még egészségesebb és a cipő se kopik 😅
Mindez már aggodalmat keltett a politikusokban és a felügyelőszervekben, de a brit kormányban is"
😂 ez kész(fetrengős) Erről az jutott eszembe amikor vagy 8-10 éve a kecskeméti önkormányzat akarta bevezetni a tető adót 😅
Az meg arról szólt volna,hogy a tetőre esett esővíz felhalmozódik amit elvezetni szükséges ezért m2 alapon akarta bevezetni(fetrengős) úgy tudom ez nem ment át 😅