Marhaszerencse hogy nem szándékszom motort cserélni még 6-10 évig.
Nyugger koromban majd felpöfögök a glocnerre és néznek a nyüzügék a villanyjárgányokkal hogy mit keres itt ez a dinoszaurusz.
Igen, várjuk ki a hazai árat. De meglepődnék ha 6,5 alatt lenne.
Az a baj, hogy nagyon elszaródott a forint és rohadt drága lett minden. Most néztem, hogy egy elfogadható kisautót sem lehet már 5-5,5 millió alatt kapni.
OK,bekonfiguráltam csak a dinamyc comag és a komfort m nélkül,ez még mindig nem 5,1,inkább 5,84.Bár nem sokan veszik ki az m packettet,ha a kocsikból indulunk ki.Az fontos.
És igazából a triumphbudapest árát sem tudjuk,csak következtetni tudunk a kinti árból,ami magasabb mint az itten a tapasztalat szerint.
Igen, de legelején, a színválasztásnál az M-csomag be van alapból pipálva (986.200.- forint). Ha átváltasz a piros színre, akkor azt kiveszi és 5,1 millánál indul a móka :)
A 6 millás alapárban benne van az M-Pack csomag t.k. a drága kovácsolt kerekekkel, ami nekem nem kell. Az S 1000 R alapára 5,1 milla és már az is egész sokat tud. Ha csak a gyorsváltót és a plusz elektronikát akarja az ember pluszba, akkor 5,28. Ha pedig a Dynamic csomagot választja az ember, amiben az előbbieken felül benne van az elektronikus futómű is, akkor 5,5 milla. Nem azt mondom, hogy 1-1-ben tud így mindent, amit a Speed, de a BMW-nél legalább lehetősége van az embernek kihagyni azokat a dolgokat, amik számára lényegelenek (pl. tempomat, könnyebb akksi stb.). Szóval, ha valakinek nincs ellenére a BMW formája, és egy ilyen jellegű gépre vágyik, akkor az lényegesen kedvezőbb vétel.
A bmw s1000r alapára 6 millio meg egy kicsi, de se keyless, se semmi, a konfiguratorban csak a dynamic csomag felmilla,pro valtoaszisztens 100e,komfort csomag 250e ha kb ugyanerre a szintre hozza az ember akkor siman ra tud dobni egymillat arra a 6,08 ra ami az alapára.
Persze van kulonbseg, nem öhlincces fux hanem elektronikus futomu, a komfort csomag markolatfutessel, usb-vel, es sebessegtartoval van egyberakva.
Sajnos a lenyeg az hogy minden ceg ugyan pici egyeni izles alapjan adja de alapjaban veve kb ugyanaz az ar.
Nincsenek mar jo reg ota olyan bomba ajanlatok. Mint anno gixxerezer szotyiert.
Az osszes liter es a feletti powernaked,szupersport,nomeg a komplett felso liga,ami nem a kifejezett olcdosagrol szol baromidraga.
Veszettul.
Mt07,z650,nc sorozat,cb500,sv,dl650 olcso,es ezek is 2-2,5 millio felett.
Tuti egy baromi jó gép az új Speed, de ebben az RS kivitelben rohadt drága lesz. Számításaim szerint 6,5 milla körül (vagy még több) lesz az ára.
Ebből kiindulva - már ha lesz - a "mezei" verzió sem fog megállni 5,5-5,8 alatt.
Ha ezres "performance" nakedben gondolkodnék, akkor inkább az új S 1000 R-t választanám. Annak sokkal barátibb az ára, technikailag viszont simán pariban van szerintem.
Triumphban a Street Triple RS még jobban is tetszik, mert filigránabb és kecsesebb - az árelőnyről már nem is beszélve.
Nyugger koromban majd felpöfögök a glocnerre és néznek a nyüzügék a villanyjárgányokkal hogy mit keres itt ez a dinoszaurusz.
Az a baj, hogy nagyon elszaródott a forint és rohadt drága lett minden. Most néztem, hogy egy elfogadható kisautót sem lehet már 5-5,5 millió alatt kapni.
És igazából a triumphbudapest árát sem tudjuk,csak következtetni tudunk a kinti árból,ami magasabb mint az itten a tapasztalat szerint.
https://konfigurator.bmw-motor...
https://konfigurator.bmw-motor...
https://konfigurator.bmw-motor...
Persze van kulonbseg, nem öhlincces fux hanem elektronikus futomu, a komfort csomag markolatfutessel, usb-vel, es sebessegtartoval van egyberakva.
Sajnos a lenyeg az hogy minden ceg ugyan pici egyeni izles alapjan adja de alapjaban veve kb ugyanaz az ar.
Nincsenek mar jo reg ota olyan bomba ajanlatok. Mint anno gixxerezer szotyiert.
De akkor RS verzionak sincs értelme
Én 6.6 misire tippelek
Veszettul.
Mt07,z650,nc sorozat,cb500,sv,dl650 olcso,es ezek is 2-2,5 millio felett.
Ebből kiindulva - már ha lesz - a "mezei" verzió sem fog megállni 5,5-5,8 alatt.
Ha ezres "performance" nakedben gondolkodnék, akkor inkább az új S 1000 R-t választanám. Annak sokkal barátibb az ára, technikailag viszont simán pariban van szerintem.
Triumphban a Street Triple RS még jobban is tetszik, mert filigránabb és kecsesebb - az árelőnyről már nem is beszélve.
http://youtu.be/VczRFwgIYgo
Az gondolom extralistás lesz.
Amúgy egy szétszteroidozott street.
A speed az nem kirivo ar,de nem teszko gazdasagos.
Pestiek alszanak