Hello!
Mi baja lehet egy robogónak (Yamaha 50ccm-is régi), ha 25-ig jól gyorsul, ameddig eléri a maximális fordulatát(teljesen felpörög), de hiába engedem vissza a gázt és próbálom meg újra a sebváltást nem vált tovább?
HELLO! LÉCCI SEGÍTSETEK! mOTOR VÁSÁRLÁS ELÖTT VAGYOK ÉS NEM TUDOM HOGY MIT VÁLASSZAK?
VAGY EGY 50-ES SUPERMOTO:polini evo hengerrel,hebo fötengo,21-es karbi stb.
VAGY EGY AEROXOT:az is polini evo,mhr over range,21-es karbi,yasuni, stb
Szóval az lenne a kérdésem hogy egy ilyen tuning meikre tobb jobban? meik lessz gyorsabb és a legfontosabb meik gyorsulna jobban? a full tuningos supermoto vagy egy fullos aerox?
válaszotokat előre is köszönöm!
Hali! Lenne egy kérdésem! Szerintetek Aprilia RS 50-et vagy Aprilia Af 1-et érdemesebb venni? Meg,hogy melyik a jobb moci? Véleményeket szeretnék! :) Előre is köszi, byby
szerelöm azt monta h kb 70000ft böl meg van az átalakitás én is tavaszal tuningolok ...
(a 70ccm hengerszett + karbi+ egyéb kiegészitök elvileg igy 16lóeró eben a kipuff nincs benne én azt nem veszek mert akor csak magas fordulaton lenne bene nyomaték... )
dzsoki154
ha tényleg kalandra vágysz akk valószínű high-eng cuccokat kéne venni a motoba, és azok így összesen(henger,karbi,kipuff,áttétel) 100 ezer fölött van bőven. de szerintem elég egy ha pl vashengert velszel be és ahhoz illő kiput és valami kicsi karbit 17,5-es 19 mert annál nagyobb már a gatyád is lezabálja. és arra nincs garancia hogy nem hibásodik meg a motor mert amint hozzányúlsz a gyári beállításokhoz akkor már semmisem lesz optimális. én robogóm már az elején beállt mikor belerakatam a 70-es vashengert szal én nem fognék bele tuningba többett. viszont van egy haverom akinek igazi high-end gépe van és neki abból áll az élete hogy szerlgeti vezeti szerelgeti vezeti, hol ezt kell kicserélni hol azt, hol ilyen alkatrész megy tökre, hol az.:)
Hello köszönöm szépen a válaszodat. És ezel nem fog tönkre menni a motór, és mennyibe lenne ez igy bent, mert az az igaság hogy a nevelő apámé é mégcsak most vettem meg tőle szóval érdekelne hogy mibe állna ez meg nekem. Apropó van msn ed?
Mi baja lehet egy robogónak (Yamaha 50ccm-is régi), ha 25-ig jól gyorsul, ameddig eléri a maximális fordulatát(teljesen felpörög), de hiába engedem vissza a gázt és próbálom meg újra a sebváltást nem vált tovább?
VAGY EGY 50-ES SUPERMOTO:polini evo hengerrel,hebo fötengo,21-es karbi stb.
VAGY EGY AEROXOT:az is polini evo,mhr over range,21-es karbi,yasuni, stb
Szóval az lenne a kérdésem hogy egy ilyen tuning meikre tobb jobban? meik lessz gyorsabb és a legfontosabb meik gyorsulna jobban? a full tuningos supermoto vagy egy fullos aerox?
válaszotokat előre is köszönöm!
Szeretnék meghívni minden 50-es speedmotoros vagy endurost egy jó kis túrára!
Akit érdkel vegyen fel msn-re vagy írjon itt a fórumba!
ha valakit érdekel: www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=83208
Tuddok ajánlani kezdöknek endurozáshoz egy 50-est! AZ ÁR IRÁNYÁR! CSERE IS ÉRDEKEL HÍVJ ÉS MEGLÁTJUK!
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
szerelöm azt monta h kb 70000ft böl meg van az átalakitás én is tavaszal tuningolok ...
(a 70ccm hengerszett + karbi+ egyéb kiegészitök elvileg igy 16lóeró eben a kipuff nincs benne én azt nem veszek mert akor csak magas fordulaton lenne bene nyomaték... )
Gyönyörü állapotban
ha tényleg kalandra vágysz akk valószínű high-eng cuccokat kéne venni a motoba, és azok így összesen(henger,karbi,kipuff,áttétel) 100 ezer fölött van bőven. de szerintem elég egy ha pl vashengert velszel be és ahhoz illő kiput és valami kicsi karbit 17,5-es 19 mert annál nagyobb már a gatyád is lezabálja. és arra nincs garancia hogy nem hibásodik meg a motor mert amint hozzányúlsz a gyári beállításokhoz akkor már semmisem lesz optimális. én robogóm már az elején beállt mikor belerakatam a 70-es vashengert szal én nem fognék bele tuningba többett. viszont van egy haverom akinek igazi high-end gépe van és neki abból áll az élete hogy szerlgeti vezeti szerelgeti vezeti, hol ezt kell kicserélni hol azt, hol ilyen alkatrész megy tökre, hol az.:)
jah, bocs hogy ilyen regényt írtam:D