hat en a 929rr be lehe vennek valami jobb olajat mint a gyari Pro GN4 - 10w40 legyen azt kesz, de az tuti dragabb lesz mint 6500, full szintetikusnak literje 3-4 ezer korul van, a felszinti meg 2 ezer - szertinem jo a felszintetikus is
Nekem is ajánlották az R4-et is de volt aki azt mondta tök fölösleges belerakni ha nem versenyzek! Mivel ezek az olajok már túl vékonyak, így volt aki(szervizes) nagyobb kopást ért el mint egy félszintetikus 10W40-el!Sőt azt mondta hogy ők ilyet raknak szervizben a mocikba(persze ha mást nem kérnek!)
Na most mit tegyek????
Helló!
Motorolajjal kapcsolatban lenne egy kérdésem!
Most akarom lecserélni a gépben(929rr)! A Hondások kínálnak gyári olajat gyanúsan olcsón (6.500Ft/4liter)! A típusa PRO GN4 SAE 10W40SJ!
Bele merjem önteni???
Hallott róla valaki valamit???
Előre is köszi!
Tudna valaki segíteni, hogy az Aprilia RSV 1000 Mille-n, hogy kell beállítani a fordulatszámtartományt.Most 6000-nél kivillanik a Max lámpa.Úgy tudom a fénykürtkapcsolóval kell valahogy, de pontosan nem tudom.Ha valaki tudja, segítsen.
Kösz
ha használtat veszel mindenképp érdemes megnézni a felnibe, meg a fékcsőbe és egyéb helyeken a gyártási évszmámokat. ha nem egyeznek akkor valszinű darabokból lett össszerakva a motor
van jópár kereskeő akinél hulladék motorok vannak, de az ugyis látszik elsőre
redbaronba ne menjél max nézelődni mert kiszabott drágák, azt meg hogy milyet vegyél nemtom - amire a pénzed fussa
Elhagytam a cimed,ezert megint ide irok.
Nem tudja a cimboram,hogy mikor es hol lesz a kovetkezo,most meg ejjel nappal dolgozik,ugyhogy almas a tema.
En szivesen elmentem volna,de az elet megint kozbeszolt,sajnalom hogy egy halott temat inditottam utjara..
Elnezest ezert es az OFF-topikert.
Jo utat mindenkinek
Udv.varges
Üdv!
Szal mostan lessz valahogy jogsim és veszettül elkezdtem motort nézegetni. De mivel elég kezdő vagyok szivesen vennék pár tanácsot a vén rókáktól hogy milyen Sport vagy Enduro motort érné meg vanni. Meg hogy használt motorokon mit kell nézni meg hol vannak jó használt meg új moci boltok. Előre is kössz a válaszokat.
Egy pályakezdő spori.
Hellosztok!Én most jöttem haza mert a haverom vitt a Yamaha R6-ján!Szinte olyan volt mint egy álom,csak a szemem egy kicsit fáj:)
Újpalotárol jöttünk haza pestre és csak ment fel a km/h 180,190,200 életemben elöszőr mentem ennyivel de tényleg egy élmény volt,de kapaszkodni rendesen kellet!
Most egy VFR 750F-et hajtok, amivel teljes mértékben elégedett vagyok!
Kicsit nehéz, de menet közben nem igazán érezteti!Még két személyel is élvezhetők a hegyi utak! Nem egy élsportoló, inkább egy mindennapi használatra is alkalmas hű társ!
1 éve vettem és a megtett 9000 km alatt csak tankoltam, olajat, fékbetétet és gumit cseréltem!Mindenkinek csak ajánlani tudom, főleg mert ELADÓ!
RR-t, vagy R1-et akarok venni!Ha tudtok valami jó 2000 utánni példányt légyszi szóljatok!
Nekem RF400-asom van, 3 ev alatt igazabol semmi gaz nem volt vele, gyertya, olajcsere stb, most csereltem lancot meg lankereket. Kiraly gep lehet vele ereszkedni rendesen es eleg nagytestu gep, ha valaki ranez meglepodik hogy csak 400-as - 190 vagyok es ultem mar zxr-en meg mas sportgepeken de ugy nezhettem ki mint majom a koszorukovon .
Emlekszem mikor nezegettem a 400-asokat meg a ZZR is szoba jott, de az Rf messze faszabban nez ki.
ja hogy-hogynem elado a vas
Szevazs!
Mire akarja használni a mocit? Pályára a legjobb a ZXR ahoz van a legtöbb alkatrész is. Legmegbízhatóbb az RVF, de azt nem kapsz 700 kilóból. Köztes állapot a GSXR. Az lényegében jó pályára de nem bajnok moci. Túrázni én vagy banditot vennék vagy gsx 400 impulsot. De abban nem vagyok otthon. Gsx.em volt, és nagyon szerettem mondjuk igénytelennek nem lehetett nevezni.
Ja amúgy van egy eladó GSX-R 400-am!
Szisztok!!
Egyik haver motorvásárlás ellőtt áll és megkét hogy kérdezellek meg titeket hogy adjatok egypár infot hogy 400-asok közül melyik a legjobb,legmegbihatóbb,esetleg hogy egyes modelleknek mi a hátránya-előnye stb....???????????????Ja és árban pedig olyan max:700eft.
Nem rossz,legalabb is eddig jonak tunik!
Nekem jobb vele motorozni(954-el) mint a 600rr-el,szerintem jobb a vezethetosege es aza majd 40LE plusz sem elhanyagolhato tenyezo!
Szoval,osszegezve eddig jo!De meg nem sokat mentem vele,mert az idojaras nem eppen a motorozasnak kedvez ,de remelem mosr mar jonnek a szep nyari napok!Nem bantam meg a cseret,mar eloszorre is ezt kellett volna vennem,de hat ki tudta!?
Hai! Nekem igaz, egy 99-es van, de összeségében semmi különbségről nem tudok az üzemanyag-befecskendezésen kívül.
Ami érdekes lehet: vajon szériaalkatrész-e a kormánylengéscsillapító a '97-es modellen?
Lehet, közhely, de közkedvelt motor az egykerekezésre, így simeringek, lengéscsillapító és hűtő ellenörzés...
És szériahiba a vezérmű-láncfeszítő meghibásodása(7-10ekm-ként)
Összegezve:3éve gyűröm, de semmi gixxxer a GSX-R-Rel.
Szia!
En Gardonyban lakom es meg maradok 1,5-2 evet ha mindenki ugy akarja.. ..aztan irany haza.
A turbanosok mokas figurak de en jobban felek az amerikaiaktol....de ezt most nem reszleteznem..
Atmentunk OFF topicba ....ezert ha barmilyen motoros bajod,kerdesed van:
varges@freemail.hu
Visszakanyarodva a topichoz pedig milyen az uj CBR..?????
Udv.
Gabesz
Hat a robogotol az biztos,hogy nincs idealisabb jarmu az ottani kozlekedeshez!
De bator vagy,hogy a sok turbanos taxis koze be mersz menni
Voltam 1 parszor bent kocsival,de tobbet az eletbe sem megyk,csak gyalog!
Aza forgalom ami ott van,nem az en idegrendszeremnek valo!
Mikor keszulsz haza??Nalam is ugyan az a szitu,csalad,haverok.Nem is szabad itt maradni,bolondok haza ez!
Otthon Salgotarjanban lakom,Nogradban!
Te merre fele?
Na most mit tegyek????
Még nem hallottam róla.
Az enyémbe(CBR 900RR) Castrol R4-et ajánlanak a Hondások.
Motorolajjal kapcsolatban lenne egy kérdésem!
Most akarom lecserélni a gépben(929rr)! A Hondások kínálnak gyári olajat gyanúsan olcsón (6.500Ft/4liter)! A típusa PRO GN4 SAE 10W40SJ!
Bele merjem önteni???
Hallott róla valaki valamit???
Előre is köszi!
Ha gondod van a Millevel,hivj fel! 06-20 252-4058
Sok sikert! Robi
Tudna valaki segíteni, hogy az Aprilia RSV 1000 Mille-n, hogy kell beállítani a fordulatszámtartományt.Most 6000-nél kivillanik a Max lámpa.Úgy tudom a fénykürtkapcsolóval kell valahogy, de pontosan nem tudom.Ha valaki tudja, segítsen.
Kösz
van jópár kereskeő akinél hulladék motorok vannak, de az ugyis látszik elsőre
redbaronba ne menjél max nézelődni mert kiszabott drágák, azt meg hogy milyet vegyél nemtom - amire a pénzed fussa
Elhagytam a cimed,ezert megint ide irok.
Nem tudja a cimboram,hogy mikor es hol lesz a kovetkezo,most meg ejjel nappal dolgozik,ugyhogy almas a tema.
En szivesen elmentem volna,de az elet megint kozbeszolt,sajnalom hogy egy halott temat inditottam utjara..
Elnezest ezert es az OFF-topikert.
Jo utat mindenkinek
Udv.varges
Szal mostan lessz valahogy jogsim és veszettül elkezdtem motort nézegetni. De mivel elég kezdő vagyok szivesen vennék pár tanácsot a vén rókáktól hogy milyen Sport vagy Enduro motort érné meg vanni. Meg hogy használt motorokon mit kell nézni meg hol vannak jó használt meg új moci boltok. Előre is kössz a válaszokat.
Egy pályakezdő spori.
Újpalotárol jöttünk haza pestre és csak ment fel a km/h 180,190,200 életemben elöszőr mentem ennyivel de tényleg egy élmény volt,de kapaszkodni rendesen kellet!
Irtam,nem kaptad meg??
Udv
Irj nekem egy emailt vagy add meg a cimed gyorsba.
Van egy tali amire el kenne poffeni.
Udv.
varges
Kicsit nehéz, de menet közben nem igazán érezteti!Még két személyel is élvezhetők a hegyi utak! Nem egy élsportoló, inkább egy mindennapi használatra is alkalmas hű társ!
1 éve vettem és a megtett 9000 km alatt csak tankoltam, olajat, fékbetétet és gumit cseréltem!Mindenkinek csak ajánlani tudom, főleg mert ELADÓ!
RR-t, vagy R1-et akarok venni!Ha tudtok valami jó 2000 utánni példányt légyszi szóljatok!
Emlekszem mikor nezegettem a 400-asokat meg a ZZR is szoba jott, de az Rf messze faszabban nez ki.
ja hogy-hogynem elado a vas
Mire akarja használni a mocit? Pályára a legjobb a ZXR ahoz van a legtöbb alkatrész is. Legmegbízhatóbb az RVF, de azt nem kapsz 700 kilóból. Köztes állapot a GSXR. Az lényegében jó pályára de nem bajnok moci. Túrázni én vagy banditot vennék vagy gsx 400 impulsot. De abban nem vagyok otthon. Gsx.em volt, és nagyon szerettem mondjuk igénytelennek nem lehetett nevezni.
Ja amúgy van egy eladó GSX-R 400-am!
Egyik haver motorvásárlás ellőtt áll és megkét hogy kérdezellek meg titeket hogy adjatok egypár infot hogy 400-asok közül melyik a legjobb,legmegbihatóbb,esetleg hogy egyes modelleknek mi a hátránya-előnye stb....???????????????Ja és árban pedig olyan max:700eft.
Üdv, Norbi
Nem rossz,legalabb is eddig jonak tunik!
Nekem jobb vele motorozni(954-el) mint a 600rr-el,szerintem jobb a vezethetosege es aza majd 40LE plusz sem elhanyagolhato tenyezo!
Szoval,osszegezve eddig jo!De meg nem sokat mentem vele,mert az idojaras nem eppen a motorozasnak kedvez ,de remelem mosr mar jonnek a szep nyari napok!Nem bantam meg a cseret,mar eloszorre is ezt kellett volna vennem,de hat ki tudta!?
Udv
Zetex
Ami érdekes lehet: vajon szériaalkatrész-e a kormánylengéscsillapító a '97-es modellen?
Lehet, közhely, de közkedvelt motor az egykerekezésre, így simeringek, lengéscsillapító és hűtő ellenörzés...
És szériahiba a vezérmű-láncfeszítő meghibásodása(7-10ekm-ként)
Összegezve:3éve gyűröm, de semmi gixxxer a GSX-R-Rel.
En Gardonyban lakom es meg maradok 1,5-2 evet ha mindenki ugy akarja.. ..aztan irany haza.
A turbanosok mokas figurak de en jobban felek az amerikaiaktol....de ezt most nem reszleteznem..
Atmentunk OFF topicba ....ezert ha barmilyen motoros bajod,kerdesed van:
varges@freemail.hu
Visszakanyarodva a topichoz pedig milyen az uj CBR..?????
Udv.
Gabesz
Hat a robogotol az biztos,hogy nincs idealisabb jarmu az ottani kozlekedeshez!
De bator vagy,hogy a sok turbanos taxis koze be mersz menni
Voltam 1 parszor bent kocsival,de tobbet az eletbe sem megyk,csak gyalog!
Aza forgalom ami ott van,nem az en idegrendszeremnek valo!
Mikor keszulsz haza??Nalam is ugyan az a szitu,csalad,haverok.Nem is szabad itt maradni,bolondok haza ez!
Otthon Salgotarjanban lakom,Nogradban!
Te merre fele?
Jo utat neked is!
Udv
zetex