Nem, nem az M autócentrum. A volt West motorra gondoltam, de még most is suzuki motorkereskedésként működik, csak a Kovi eladta, és most üzletvezető, ha tudod hol van a Ritmo Autós-motoros iskola, na attól visszafelé kicsit, ugyanazon oldalon, ugyanott van az autószervíz, azt a Nagy Gyula, korábbi West motoros vette át, de utánanézek pontosabban.
Az tökmindegy hová viszed, de igen van Magyaréknál szervíz is, igaz én csak egyszer vittem oda, egy hónapig volt ott , azóta vagy magam, vagy a Koviék a Puskás Tivadar utcában.
Ezt akár egy chopperes is mondhatta volna akinek 500km-et tesz meg a motorja egy évben, abból 300-at utánfutón, 150-et meg városon belül, hiszen csillivilli krómbiciklivel pózerkedni a kávézó parkolóban az a menő
Ami használva van azon látszik, minden kis gurulás után, meg nem fogom lemosni amiket megyünk, mivel én közbe előveszem ősszel és télen is, akkor kap elég vizet így is, és mivel ez a motor még abban a korban készült amikor még nem az volt a lényeg, hogy 30000 lóerő legyen meg 100kiló a motor, mert ha már 102 az tragédia, meg lomha nehéz szar ezért van benne acél rendesen, ami ugyebár rozsdásodik, egyszer már átfutottam a motort miután megvettem és a legtöbb rozsdafoltot eltüntettem a váz eldugott helyeiről, nem fogom minden évben kenegetni, mert nyáron több vizet kap mint ősszel, hogy tetszelegjek vele a népnek, nekem koszosan is tetszik, másnak meg majd akkor tetsszen ha meg akarja venni .
Az hogy az olajat lecserled a megadott kilóméternél az normális dolog. Nekem a karbantartásba beletartozik hogy ne legyen mocskos meg fél centis por a kipufogón Ha valaki megnézi egy kávézó előtt az nem fogja látni hogy friss olaj van benne, viszont azt fogja mondani hogy hogy a gazdája egy igénytelen faxkalap...
Hellosztok.A szombathelyi Kawasakinál (Zanati út) csak motorkereskedés van vagy van márkaszerviz is?A Vulcanomon kellene pár dolgot cserélni meg néhány apróságot megnézni/beállítani.Jó lenne Kawasaki szervizbe vinni.
már megint eltüntetek
na sebaj, úgyis csak be van nyomva és szorítva az elszakadt szárú indexem, így nem olyan jó motorozni, állandóan azt kell lesnem, hogy nem-e jött-e ki a helyéről , mondjuk azóta 60km alatt nem rázódott ki menet közbe. Olajcsere is megvan Katica tudod van aki betartja a motorjára vonatkozó csereintervallumokat (sőt több száz km-el előbb lett most cserélve mint kéne) ja ezt még sokszor fel fogom hánytorgatni neked/nektek, mert 1-2-szer megkaptam már, hogy nem vigyázok a motorra, meg nincs karban tartva meg mittomén pedig ez nem így van, csak nálam nem a mindig szépen lepucolt motor számít karbantartottnak
Az akksival meg nemtom mi van,megtáltosodott, hozatni akartam, előtte nap lementünk, hogy megmutassam apámnak milyen szar, erre egymás után 8-szor pöccre indította és lebeszélt a cseréről.
Oh! Sebaj kimegyek egyedül! Az a baj hétvégére szar időt mond peddig gépelhettünk volna egyet. Jó a gummám meg minden,de lehet estefele elgurulok Kőszegre!
meló nekem 19.00 re erek haza 20.00 ra érnék ki annak meg nem sok értelem van de benne lennék . A tegnap megjártam az Írott kő kilátót magyar oldalról bringával az osztrákon meg le gurultam Lockenhaus fele a szerpentinen(68km/h) volt a plafon lefele visított a guma rendesen meg a fék is mikor próbáltam megállni de kafa volt este meg motorral ugyan ezt meg lenn voltam a ringen is jó nap volt
Ami használva van azon látszik, minden kis gurulás után, meg nem fogom lemosni amiket megyünk, mivel én közbe előveszem ősszel és télen is, akkor kap elég vizet így is, és mivel ez a motor még abban a korban készült amikor még nem az volt a lényeg, hogy 30000 lóerő legyen meg 100kiló a motor, mert ha már 102 az tragédia, meg lomha nehéz szar ezért van benne acél rendesen, ami ugyebár rozsdásodik, egyszer már átfutottam a motort miután megvettem és a legtöbb rozsdafoltot eltüntettem a váz eldugott helyeiről, nem fogom minden évben kenegetni, mert nyáron több vizet kap mint ősszel, hogy tetszelegjek vele a népnek, nekem koszosan is tetszik, másnak meg majd akkor tetsszen ha meg akarja venni .
Meg tudja valaki mondani, milyen módon lehet kivonni motort a forgalomból úgy, hogy a gép megmaradjon?
na sebaj, úgyis csak be van nyomva és szorítva az elszakadt szárú indexem, így nem olyan jó motorozni, állandóan azt kell lesnem, hogy nem-e jött-e ki a helyéről , mondjuk azóta 60km alatt nem rázódott ki menet közbe. Olajcsere is megvan Katica tudod van aki betartja a motorjára vonatkozó csereintervallumokat (sőt több száz km-el előbb lett most cserélve mint kéne) ja ezt még sokszor fel fogom hánytorgatni neked/nektek, mert 1-2-szer megkaptam már, hogy nem vigyázok a motorra, meg nincs karban tartva meg mittomén pedig ez nem így van, csak nálam nem a mindig szépen lepucolt motor számít karbantartottnak
Az akksival meg nemtom mi van,megtáltosodott, hozatni akartam, előtte nap lementünk, hogy megmutassam apámnak milyen szar, erre egymás után 8-szor pöccre indította és lebeszélt a cseréről.