Zoli drága, azért most abban egyet kell értenek Rolival, hogy egy dolog, hogy Te elsőként lekanyarodsz, amikor rájössz, hogy: ja, itt le kellene kanyarodni, de mi ketten nem is tudtuk, merre kellene menni, így van egy kis reakcióidő eltolódás. Láttad, én már be sem kanyarodtam...... Újabban ez a hobbim.....
Te komám én is ott fékeztem előtted ugyan azon az úton, és csak első fékkel... Ja és nekem nem csúszott meg pedig még arra is volt időm hogy a tükörbe nézzelek téged hogy meg tudsz-e állni, mert ha nem tovább mentem volna egyenesen nehogy belém szabj Olyankor nem ám a váltót kell rugdosni mint vadállat úgy hogy majdnem szétesik
te már csak tudod sokat vészfékeztél a kawámmal a porban amúgy meg használtam a hátsót is azért tudtam lefékezni, fejleállsóan beleugrani max ti tudtok a fékbe, mert csak az elsőt használjátok, na itt szoptál volna a sima elsőfékkel.
Nem reális, tudom mennyit fogyaszt, 400-at lazán elmegy máskor tartalék állás nélkül, most tartalék állással lenne meg 380 van most még 20-at elmenne.
A szimpla vagy dupla tárcsának semmi köze a megcsúszáshoz. azért csúszott meg mert nem tartottad be a követési távolságot, befostál és beleugrottál a fékbe... Amúgy meg a szerpentinezést ne sorold a fogyasztásnövelő dolgokhoz, mert nyugdíjas tempóba vonultál fel a hegyre 350km az reális a libakergetődtől...
Katica ma nagyon ügyes voltál zokszó nélkül bírtad a viharos szelet megleptél, komolyan, hogy ilyen higgadtan vetted a dolgot
(ja tegnap nem akartalak alázni, félreértetted miért is akarnálak, tudod, hogy imádlak amúgy ha fikázni akarnálak nem úgy kezdeném, hogy tök aranyos ... )
ja zoli abban a kereszteződésben meg is csúsztam ilyen vészfékezésnél poros úton kijön a szimpla tárcsa hátránya, kicsit elhúzta az elejét aztán betáncolt a seggem alatt a motor
Hazafele meg elfogyott a benzinem, ezek a retek aviasok tényleg nem annyit adnak amennyit fizetek, 350-nél még sose kelett tartalékra raknom, jó ebbe volt szerpentinezés, meg sok kihuzatás pörgetés az akksi miatt de akkor is.
Nem reális, tudom mennyit fogyaszt, 400-at lazán elmegy máskor tartalék állás nélkül, most tartalék állással lenne meg 380 van most még 20-at elmenne.
(ja tegnap nem akartalak alázni, félreértetted miért is akarnálak, tudod, hogy imádlak amúgy ha fikázni akarnálak nem úgy kezdeném, hogy tök aranyos ... )
ja zoli abban a kereszteződésben meg is csúsztam ilyen vészfékezésnél poros úton kijön a szimpla tárcsa hátránya, kicsit elhúzta az elejét aztán betáncolt a seggem alatt a motor
Hazafele meg elfogyott a benzinem, ezek a retek aviasok tényleg nem annyit adnak amennyit fizetek, 350-nél még sose kelett tartalékra raknom, jó ebbe volt szerpentinezés, meg sok kihuzatás pörgetés az akksi miatt de akkor is.