Érdeklődni szeretnék,hogy milyen olajat érdemes önteni a blokkba?Holnap elkészül az összeszerelés,de nem tudom milyen olajat vegyek.Motult ajánlottak bele nagyon,de érdekelne a véleményetek,mi ami bevált hozzá?
Szia! Bocsi de most ennyiert nem hivlak fel ha nem gond! Egy srac ajanlott jo aron egy fmf titanium sportdobot de ltz-n volt! Ha jolenne az enyemre akkor megvennem,ezert kerdezem hogy jo-e nekem vagy alakitgatni kene?
Ltz re keresek hátsó gumit,képet róla erre az email címre djsand@freemail.hu ra,illetve levegő szűrőt,motorolajat,szűrőt,láncsprayt,levegő szűrő sprayt vagy olajat.Illetve himba rendszer U alaku alkatrészébe tügörgő vagy komplett U alakú alkatrészt.
Segítségeteket szeretném kérni,tegnap vásároltam egy ltz 400-st és első kerék összetartást hogyan lehet pontosan beállítani.Illetve kerekek guminyomásának mennyi az értéke.
Sziasztok!
Eladó sürgősen egy új Athena nikaszilos 94.5mm-es bigbore (440) henger ár alatt. Ha kell tudok hozzá dugattyút, hajtókart, szelepet, tömítésszettet is hozni. Érdeklődni telefonon lehet: +36707753345
Hello Zsé!Amit bontasz ltz 400 azon lévő hátsó gumi milyen állapotban van és mekkora méretű illetve mennyi lenne az ára?Illetve láttam a lépeid között ltz 400 hoz levegő szűrőt az mennyibe kerülne?
Sziasztok!
Pár hete írtam a váltóhibás ltz-ről.Szétszedtem és megtaláltam a hibáját.Fotóztam párat a hibákról,meg a jelen állapotról.Időközben sikerült beszerezni a hibás alkatrészeket.Nem kellett az egész fogaskeréksort megvenni.
A hiba a következő volt,leírom hátha tanulságos lesz másoknak is.Jól válogassa meg mindenki ,hogy kinél javíttatja a gépét.Mikor széthúztam a blokkot,találtam egy törött darabot az egyik kapcsológyűrűből.Illetve egy másik darabot,ami egy kis perselynek nézett ki,de szét volt lapulva.Nem úgy nézett ki,hogy oda való lenne ,de nem találtam a helyét.Úgy tűnt,hogy ez okozta a töréseket,és be is szorult a kapcsolórészek közé.Lehetséges,hogy ettől nem lehetett feljebb kapcsolni 3-asba.Miután elkezdtem tüzetesebben átnézni,észrevettem,hogy az egyik vezérműtengely leszorítójából hiányzik az egyik persely.Azután ugrott be,hogy talán az lehet a darab,ami lent beszorult,és így is lett.Csak 3db illesztőpersely volt meg,a 4. meg lent a blokkban volt szétnyomódva.Innen már világos lett a dolog.A fakezű tudatlan kókler,mikor felszerelte a 450-es hengert,arra már nem figyelt,hogy a perselyt beejtette a blokkba,vagy legalábbis kiesett a helyéről és úgy húzta le a vezérműtengelyeket.Gondolom az olajáramlás levitte alulra és ott megtette a magáét.A másik dolog,hogy olyan csavart tette az egyik imbusz helyére,ami egy sima egyhornyos csavar,szarrá szétnyírva.Sajnálom,hogy vannak ilyen emberek,még ha nem is szerelő,de legalább figyelmesen végezné a munkáját.Ha szerelő,akkor pedig menjen el inkább kapálni és adja fel a szakmát.
Mondta is a tulaj,hogy körömnyi méretű perselyért sosem fizetett még 30 ezer forintot.Amúgy sem olcsóak ezek a gépek és alkatrészek,főleg nem jó mikor ilyenre kell költeni.
Lassan elkezdem összefűzni,remélem jó lesz a végén.
Köszi!
Köszi!
Eladó sürgősen egy új Athena nikaszilos 94.5mm-es bigbore (440) henger ár alatt. Ha kell tudok hozzá dugattyút, hajtókart, szelepet, tömítésszettet is hozni. Érdeklődni telefonon lehet: +36707753345
Pár hete írtam a váltóhibás ltz-ről.Szétszedtem és megtaláltam a hibáját.Fotóztam párat a hibákról,meg a jelen állapotról.Időközben sikerült beszerezni a hibás alkatrészeket.Nem kellett az egész fogaskeréksort megvenni.
A hiba a következő volt,leírom hátha tanulságos lesz másoknak is.Jól válogassa meg mindenki ,hogy kinél javíttatja a gépét.Mikor széthúztam a blokkot,találtam egy törött darabot az egyik kapcsológyűrűből.Illetve egy másik darabot,ami egy kis perselynek nézett ki,de szét volt lapulva.Nem úgy nézett ki,hogy oda való lenne ,de nem találtam a helyét.Úgy tűnt,hogy ez okozta a töréseket,és be is szorult a kapcsolórészek közé.Lehetséges,hogy ettől nem lehetett feljebb kapcsolni 3-asba.Miután elkezdtem tüzetesebben átnézni,észrevettem,hogy az egyik vezérműtengely leszorítójából hiányzik az egyik persely.Azután ugrott be,hogy talán az lehet a darab,ami lent beszorult,és így is lett.Csak 3db illesztőpersely volt meg,a 4. meg lent a blokkban volt szétnyomódva.Innen már világos lett a dolog.A fakezű tudatlan kókler,mikor felszerelte a 450-es hengert,arra már nem figyelt,hogy a perselyt beejtette a blokkba,vagy legalábbis kiesett a helyéről és úgy húzta le a vezérműtengelyeket.Gondolom az olajáramlás levitte alulra és ott megtette a magáét.A másik dolog,hogy olyan csavart tette az egyik imbusz helyére,ami egy sima egyhornyos csavar,szarrá szétnyírva.Sajnálom,hogy vannak ilyen emberek,még ha nem is szerelő,de legalább figyelmesen végezné a munkáját.Ha szerelő,akkor pedig menjen el inkább kapálni és adja fel a szakmát.
Mondta is a tulaj,hogy körömnyi méretű perselyért sosem fizetett még 30 ezer forintot.Amúgy sem olcsóak ezek a gépek és alkatrészek,főleg nem jó mikor ilyenre kell költeni.
Lassan elkezdem összefűzni,remélem jó lesz a végén.
Kösz