Megértelek....én sem ülök fel senki mögé...csak egyszer ültem ...amikor taknyoltunk és még szédelegtem...de nem bírom ha nem én írányítok...pedig akkor nem zakóztunk
OK köszi, marad a gyári, az eddigi kis átalakításokkal, bár igy is elemeli az elejét még 3.-ban is, pedig 114 kg vagyok, és nyomom rendessen az elejét!
Most elolvasgattam, hogy nagyjából miket írnak róla a hayabusa.org -on, hát nem nagyon lelkesednek a TFI-ért... De a Te döntésed, ha nincs rendszer meg egyéb piszka, akkor szerintem nem kell sem a TFI sem a PCIII.
sajna ez van nekem még hideg van a motorozáshoz.Bátyám is motorozott ma,pedig csepegett az eső.Csalt hogy üljek fel mögé,de nem!Soha senki mögé nem ülök mégegyszer!
Nem tudom. Nekem valahogy jobban bejön a Power Commander, az Agoék padja meg kommunikál a PC III Usb-vel, így atomatikusan be tudja állítani a befecskendezést akár hengerenként is. De Cs. Csaba szerintem Suzukiban nagyon otthon van, "egy Isten" a szerelőm szerint. a TFI talán 3 vagy 4 fordulatszám tartományban tudja hangolni a motort viszont van benne gyorsítási kompenzáció, ami hiányzik a PC-ből gyárilag, bár már ahhoz is le lehet tölteni. A PC viszont 250 fordulatonként 0-2-5-10-20-40-60-80-100 % gázállásoknál tudja variálni a befecskendezett üzemanyag mennyiségét. Én ezt választottam.
KERESEK BUSA GYÁRI TELJES MATRICÁT FEJ és JOBB OLDALIDOMRA ...BORDÓ-FEKETE K6-hoz
Tud valaki vmilyen jó megoldást mert a gyári matrica 37 rúgó és nem akarnék annyit kiadni egy ragacsos papírért
Nagyon szeretnék már gurulni de mivel már szétkaptam csak akkor akarom ha kész lesz
Tud valaki vmilyen jó megoldást mert a gyári matrica 37 rúgó és nem akarnék annyit kiadni egy ragacsos papírért
http://www.sportmotor.hu/motor...