Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az hogy mindwn oké
C 00 Asszem, az víz melegedés, vagy olajnyomás.
Menet közben lehajtottam a támaszt és le áll,de nem világít sem az olaj,sem az fi és amikor elengedem a támaszt megy tovább a motor,tehát a támaszt kizárnám,az akku saru laza volt ,jobban átnéztem akkor derült ki,de ez okozhat ilyet?Az eldőlés érzékelő hol van és hogy ellenőrzöm jó e?köszi előre is.
Ebből amit felsoroltál mit ír ki az fi?
Szia kiolvastam a hibakódot -C00 ,de amikor kotorásztam a csatlakozóért jobban megmozgattam az akusarut ás tökre le volt lazulva,a pozitív,3-4 menetet ráhúztam,most így indulok neki a köv etapnak,köszi a segítséget,lehet ez volt a gond.
Olajnyomásgomba. Eldőlés érzékelő. Oldaltámasz kapcsoló. Üzemanyagszivattyú.
Ezek mentén indulj.
Akkor sajna nem az.
Lecsekkoltam jó a töltés is és annyiszor indítottam újra a motort nem hiszem el ennyire bírja az akku.
Töltöttségre nézz rá lehet haldokik.
A csatikat az akunál járó motornál átmozgattam most,de nem áll le,jár szépen.
Első körbe akkut nézném meg de lehet nem az a gond.
Sziasztok kollégák !A frászt hozza rám a hayabusám 2006-os, inádom minden 1-es darabját,a leg jobb a világon, menet közben fogja magát és leáll! kivillan az olaj,és az FI lámpa,leveszem gyújtásról,majd újra indul,megyek vele 10-20km majd megint leáll,leveszem gyújtásról majd újra indul,így jöttem ma haza 1 kurva hosszú túráról,nem semmi macera volt,van amikor elmegy 100km nem áll le.Kérlek segítsetek mi okozhat ilyen meghibásodást,hol kezdjem a hibakeresést?
Mi is tervezzük, de természetesen időjárás függő!
Egyenlőre úgy néz ki, megyek én is .... vagy megyünk, még elválik ! :)
Nem kiállítási darabnak szánom. Egyszerű szimpla fekete kell.
És egyelőre az sem biztos, hogy tartósan rajtmarad, de műszakira mindenképp. Aztán utána elválik a sorsa.
De ahogy számolgatok, 200-ból ca. megállna.
Pl.:
Én ugyan nem Busa fronton, de CBR/VFR vonalon jópár idomszettet megéltem és összességében nem vagyok róluk rossz véleménnyel, pláne ha azt vesszük, hogy a komplett idomszett 100-150 ropi az említett típusokhoz és ugye bontóban idomonként elkérnek egy 20-ast simán ütött-kopott darabokért is. És akkor még a komolyabb festésről nem is beszéltünk, de simán előfordul, hogy hegesztetni is kell őket letört fülek stb miatt..
Ami egyértelmű különbség volt nekem, hogy a kínaiak minden esetben vékonyabbak, ruganyosabbak voltak, illetve nyilván nem illeszkedtek úgy, mint a gyáriak.
Ha valaki csak a tipp-topp dolgokkal elégszik meg, nyilván nem ezt a verziót fogja választani, de én például szívesen átalakítgattam rajtuk apróságokat és teljesen megfelelőek voltak.
Sziasztok!
Rendelt már valaki közületek kínai idomszettet? 500-550usd körül van színre fújt pakk, sárvédővel, hasidommal, műa. takaróelemekkel együtt.
Csak ugye erre még rájön/rájöhet az ÁFA+vám.
Arról szeretnék infót, hogy ezek milyen minőségűek lehetnek? Nyilván nem gyári, azt sejtem.
Bontott gyári lenne a legjobb, de abból meg ritka a kpl., és akkor még egyenként vadászgatni az apróbb elemeket, plusz fényezés... lehet, hogy többe kerül a leves, mint a hús.
Véleményetek/tapasztalatotok? Köszi!
Mindkét eset,borzasztó tragédia
Így van. Ugye én is csak azért nem mentem mert akkor iccakásból alvás nélkül kellett volna azt meg nem mertem bevállalni.
Basszus Zoli , mikor ti elmentetek motorozni , még kb 1órát beszélgettünk Árpival a parkolóba mielőtt indultunk vissza Győrbe ! Akkor még mi sem tudtuk , hogy a harmadik társunk reggel vesztette életét és azért nem jött a megbeszélt helyre , és ezért nem volt telefonon sem elérhető aznap ! Jó lenne ha ilyen dolgok soha nem történnének !
Eladó 2008-as busa légbeömlö takaró(bal oldali) Ára:8000ft
A tavalyi szezonzáró is jól sikerült,sajnos van aki már odafönt fűzi a kanyarokat
Hali, jelentkeznék a pécsi gurulásra. :-)