Menet közben lehajtottam a támaszt és le áll,de nem világít sem az olaj,sem az fi és amikor elengedem a támaszt megy tovább a motor,tehát a támaszt kizárnám,az akku saru laza volt ,jobban átnéztem akkor derült ki,de ez okozhat ilyet?Az eldőlés érzékelő hol van és hogy ellenőrzöm jó e?köszi előre is.
Szia kiolvastam a hibakódot -C00 ,de amikor kotorásztam a csatlakozóért jobban megmozgattam az akusarut ás tökre le volt lazulva,a pozitív,3-4 menetet ráhúztam,most így indulok neki a köv etapnak,köszi a segítséget,lehet ez volt a gond.
Sziasztok kollégák !A frászt hozza rám a hayabusám 2006-os, inádom minden 1-es darabját,a leg jobb a világon, menet közben fogja magát és leáll! kivillan az olaj,és az FI lámpa,leveszem gyújtásról,majd újra indul,megyek vele 10-20km majd megint leáll,leveszem gyújtásról majd újra indul,így jöttem ma haza 1 kurva hosszú túráról,nem semmi macera volt,van amikor elmegy 100km nem áll le.Kérlek segítsetek mi okozhat ilyen meghibásodást,hol kezdjem a hibakeresést?
Nem kiállítási darabnak szánom. Egyszerű szimpla fekete kell.
És egyelőre az sem biztos, hogy tartósan rajtmarad, de műszakira mindenképp. Aztán utána elválik a sorsa.
De ahogy számolgatok, 200-ból ca. megállna.
Pl.:
Én ugyan nem Busa fronton, de CBR/VFR vonalon jópár idomszettet megéltem és összességében nem vagyok róluk rossz véleménnyel, pláne ha azt vesszük, hogy a komplett idomszett 100-150 ropi az említett típusokhoz és ugye bontóban idomonként elkérnek egy 20-ast simán ütött-kopott darabokért is. És akkor még a komolyabb festésről nem is beszéltünk, de simán előfordul, hogy hegesztetni is kell őket letört fülek stb miatt..
Ami egyértelmű különbség volt nekem, hogy a kínaiak minden esetben vékonyabbak, ruganyosabbak voltak, illetve nyilván nem illeszkedtek úgy, mint a gyáriak.
Ha valaki csak a tipp-topp dolgokkal elégszik meg, nyilván nem ezt a verziót fogja választani, de én például szívesen átalakítgattam rajtuk apróságokat és teljesen megfelelőek voltak.
Sziasztok!
Rendelt már valaki közületek kínai idomszettet? 500-550usd körül van színre fújt pakk, sárvédővel, hasidommal, műa. takaróelemekkel együtt.
Csak ugye erre még rájön/rájöhet az ÁFA+vám.
Arról szeretnék infót, hogy ezek milyen minőségűek lehetnek? Nyilván nem gyári, azt sejtem.
Bontott gyári lenne a legjobb, de abból meg ritka a kpl., és akkor még egyenként vadászgatni az apróbb elemeket, plusz fényezés... lehet, hogy többe kerül a leves, mint a hús.
Véleményetek/tapasztalatotok? Köszi!
Basszus Zoli , mikor ti elmentetek motorozni , még kb 1órát beszélgettünk Árpival a parkolóba mielőtt indultunk vissza Győrbe ! Akkor még mi sem tudtuk , hogy a harmadik társunk reggel vesztette életét és azért nem jött a megbeszélt helyre , és ezért nem volt telefonon sem elérhető aznap ! Jó lenne ha ilyen dolgok soha nem történnének !
Ezek mentén indulj.
És egyelőre az sem biztos, hogy tartósan rajtmarad, de műszakira mindenképp. Aztán utána elválik a sorsa.
De ahogy számolgatok, 200-ból ca. megállna.
Pl.:
Ami egyértelmű különbség volt nekem, hogy a kínaiak minden esetben vékonyabbak, ruganyosabbak voltak, illetve nyilván nem illeszkedtek úgy, mint a gyáriak.
Ha valaki csak a tipp-topp dolgokkal elégszik meg, nyilván nem ezt a verziót fogja választani, de én például szívesen átalakítgattam rajtuk apróságokat és teljesen megfelelőek voltak.
Rendelt már valaki közületek kínai idomszettet? 500-550usd körül van színre fújt pakk, sárvédővel, hasidommal, műa. takaróelemekkel együtt.
Csak ugye erre még rájön/rájöhet az ÁFA+vám.
Arról szeretnék infót, hogy ezek milyen minőségűek lehetnek? Nyilván nem gyári, azt sejtem.
Bontott gyári lenne a legjobb, de abból meg ritka a kpl., és akkor még egyenként vadászgatni az apróbb elemeket, plusz fényezés... lehet, hogy többe kerül a leves, mint a hús.
Véleményetek/tapasztalatotok? Köszi!