Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy a lenyeg..mindenki olyan motort vegyen amilyet szeret es becsul...
Mas velemenye masodlagos. ..
Tehát 78-nál tart.
Nekem eddig az egyik kicsi KTM 78-nál tar. Busa váltó meg behalt húszezernél. De volt már olyan sárgaság is persze ami nem bírt csak 10 ezret
Ez van El.. a busasok mar csak ilyenek
Barmit szet lehet kurni...
Ilyet még nem hallatom csak olyat hogy a tulajdonos folyton tuningolja mert nem elég a 190le a KTM-en meg a 100-is sok.
Olvastam én olyan busáról, amit 25000 után generálozni kellett.
A KTM-is elmegy csak közben generálozni kell
Sajnos ez nekem kimaradt..
Az lehet fiuk..de a busa motorja elmegy 100000 km-t..
A ktm pedig...
Nem jutott el, mert az összes Suzukin egy alsó polcos bánat Brembo fék van, míg a KTM-eken meg egy 3 hídas Serie Oro...
pedig kihagyhatatlan...nekem megvolt majd mind es-ts-etz 125-300 ig
Ne sertegesd a motort Eel...mert kEllemetlen , ElvisElhetetlen Elmenyben kEllhet El-lenned ha a busat csufolod... kedves El..
Azon már más a fék?
Milyen érdekes az én 2005 KTM-en is radiális brembok vannak.
Hát eljutott végre a suzuki is erre a szintre gratula..
Asszem mz-n nem is ultem talan...de legkozelebb bepotolom..s busa utan biztos elvezetes lesz
Az MZ után tuti........
Nemnem
Azok nem tetszenek
A kovetkezo a 2013 feher szurke. ...az nagyon faintos...es a brembo fekkel talan meg meg is lehet allni
De ez csak a kisütödéseknek kell...


Vigyázz mert a végén TE is utálsz majd mint mindenki más aki nem MAGYAR...
Elhajolnék előle
ne már ,mert nyárra ezt is eladja
már csak az arany és a kék hiányzik a kollekcióból