A mintás változatot minden gond nélkül. A tapadásról annyit, hogy amíg az előző Pilot Power 2ct-nél inkább kipörgött a hátsó, most inkább egykerekezik, 5 perc a bemelegedés, utána csupa öröm és móka. Arra kell ügyelni, hogy 1,7-1,8 barnál többet nem szabad a hátsóba fújni. Pályán meg melegen kell 1,6 barnak lenni ez az Ntec technológia miatt van a D211 nél.
Pilot Power és 2ct kb 5000 kilométer 40 ezer ft körül vagy versenyzőktől levetett D211 Dunlop medium keverékben, kb 3000 kilométer 10-15000 forintért, de addig, mint a légypapír úgy tapad.
Üdv Mindenkinek!
Kérdésem lenne a nagyokhoz!Megért a vas papucs cserére. Kinek milyen guma vált be? Milyet érdemes rátenni? Többnyire utcai használat, de ha pályára is feltévednék néha nenagyon csúszkáljon.
Előre is köszönöm
A dunaparton már megmutattuk
Egész jóó
Nem?
Kérdésem lenne a nagyokhoz!Megért a vas papucs cserére. Kinek milyen guma vált be? Milyet érdemes rátenni? Többnyire utcai használat, de ha pályára is feltévednék néha nenagyon csúszkáljon.
Előre is köszönöm
Már rég írtam ide!
Olyan kérdésem lenne nem e tud valaki az új busához matricamintákat szerezni!?
Mondtam,hogy most tele vagyok!
Holnap etetem a Norvég Trónörökös Herceget......... .
Inkább drukkoljatok!
Nem lessz szerencséd!Csak fürdeni megyek!tudod másnap van!