Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szép napot tisztelt egybegyűltek!

hmm.. lehet h nekem is ideje volna megnézni a fékbetéteket így 16e -nél...
amúgy mennyi a gyári betét ára?
Erre azért ne legyél büszke
Az bizony nem rossz, nekem a gyári 15e km-t sem bírt.
Nekem még a gyári és 35000km felett járok.
Fékbetét téma:

Amiket itt leírtatok "mellékhatásokat" az egyes fékbetéteknél, ilyenek nincsenek a Lucasnál. Abból is a szintert használom én is. Nem kell melegíteni, egyből fog, nem zabálja szét a tárcsát, nem nyikorog és pláne nem sül meg, még pályázáskor sem. Igaz, elég gyorsan fogy, de nem vészes.
Feket663!

Megjöttek, de kalandos volt. Nem újat küldtek, pedig újat hírdettek, igaz, nem igen mehettek vele pár km-nél többet, szóval újszerű. Levámolták, de mivel a cég nem küldte el email-ben, hogy csak 40dollárról írták a számlát, így bevallottam a teljes összeget, így jó sok volt az Áfa, ráadásul kb 3-4 nap alatt Magyarországon volt a tárcsa USA-ból, de még pihentették a vámosok az ügyintézést 1 hétig, július 1-ig, így már nem 20, hanem 25% Áfát fizettem :-) De így is megérte, kb 70eFt-ból megúsztam cakkumpakk.

Egyébként ez volt a hiba, most tökéletesek a fékeim. A bajt az okozta, hogy bár mindkét tárcsám axiális ütése jóval a határérték alatt volt, mégis beremegett. Kióráztam a tárcsákat és rájöttem, hogy az a baj, hogy a jobbos tárcsám egy körbefordulás alatt kétszer leng ki minimum és maximum között, vagyis egy körbefordulás alatt kettőt "üt", amit nem tud már berezonálás nélkül lekövetni a féknyereg.
A régi tárcsák kukásak sajnos, mert nem igen fogom tudni ezt kiegyengetni, síkköszörülni sem lehet, mert ha leszedetek róla 0,18-at (ennyit üt), akkor már kopáshatárra ér a tárcsa.

Szóval szerencsére rendbejött a fékem.

Üdv: hamvasat
Hali Gali

ez irtózatosan jó !
Köszi!

de batri hiány van!Elöbb kell valami batrit szereznem!
Az uj drága gumid
Nem bírt túl sokat
Mondtam én
Menyus! Mivel tegnap szó volt a Hring jobboldali kanyarjairól, megnéztem a gumim jobb oldalát is, és sajnos kuka
Szívesen oda adom próbára
Ja!

elértem öket(radar).
Csak 12-voltrol üzemel a cucc!Ugy hogy még várat magára a dolog!
Az átalakitomra már nem merek semmit rá aggatni! igy is maxon megy!
Még én sem jártam így
Igaz mi nem fékezni járunk a ringre
A legjobb a CP911-es Ferodo, ha el tudja viselni a barátod, hogy az első egy két fékezés kicsivel rosszabb, mint a gyári betétekkel. Ha viszont bemelegszik, nagyon állat. Ha már bemelegedett, akkor sem városi használatnál, sem szerpentinen nem fog kihülni, ami kicsit neccesebb, az az esetleges autópálya használat. Ott 1-2 percenként nem árt kicsit ráfékezni. Jó tapasztalataim vannak még a Pink Motors féle AP Racing sinter betéttel is. Volt ST Ferodo-m is, az csak új korában volt jó, de hamar elment a kezdeti jó fékhatás. Ha tudja válalni azokat a kompromisszumokat, amit írtam, akkor a CP911 a legjobb, a kopása sem vészes. Lenne még egy lehetőség, a Vesrah SRJL17, de azt sajnos csak az újabb fajta motorokhoz gyártják, sajna ehhez a 6 dugós tokico féknyereghez nem, pedig Suzukihoz ez nagyon ideális, jó a fékhatás hidegen-melegen, nem kopik szinte semmit, viszont van még egy hátránya, hogy nem kapható nálunk, én az usa-ból rendeltem meg magamnak.
Lehet!

bár nekünk ez a mutatvány még pályán se sikerült!Meg ezért is van a vasakba motorfék!
Mi a helyzet Ati? Megjöttek a tárcsák? Rendbejött tőle a fék?
Hát igen, ez volt az elsődleges, de annyira átégett, hogy a csiszolt felület is tükrös volt. A pályán először a brembo is szagot árasztott nekem pár kör után, de az öntisztuló lehetett mint az XRAC és a megégett rész szinte azonnal levált magától, igaz qrva hamar elfogyott.
Ha megégette ki kell venni, lecsiszolni, visszatenni azt hadmennyen.