Ezért nézegetem én akra papa rendszereit, csak sajnos alul elmegy egy kis nyomaték.
Akárhogy is ellenzem, de a végén mégis csak kell az a nyomorult turbószett...
Biztos hogy igazam van, a nyitott cső katalizátorral, beállítások nélkül szerintem csak arra jó, hogy legyen hangja a gépnek.
Mondjuk XX-eseknek nem ajánlom, mert ha veszítenek 5-6 lóerőt azt ők már megérzik( 25%)
Robotos! Még egy megjegyzés: az úgynevezett nyitott dob nem biztos hogy nem inkább ront rajta!
Egyébként sem ér a hangon kívül semmit, mert a katalizátor előtte van.
Én körbe akartam forgattatni, hogy a 0-nál ütközzön meg hátulról, de van benne egy mágnes ami nem engedi 320 fölé a mutatót. Menyus elkezdte gerjeszteni trafóval és azt mondta ha 400 km/órának megfelelő jelet adott neki, akkor is csak 320-at mutatott.
Robotos! A régivel is csak az 50 kilós Japók akik elférnek a plexi mögött!
Nekem mikor mértem ( mivel a 300-as ütközőm ki van szedve) kb 320-at mutatott.
Akárhogy is ellenzem, de a végén mégis csak kell az a nyomorult turbószett...
Mondjuk XX-eseknek nem ajánlom, mert ha veszítenek 5-6 lóerőt azt ők már megérzik( 25%)
Egyébként sem ér a hangon kívül semmit, mert a katalizátor előtte van.
Azért a 600-as tulajok meglepődnének, ha megmérnék a végsebességüket ( 230-235)
Akkor mégsem csinálok 400-as órát! Vagy mi van....
Akkor mégis megcsinálom a 400-as órát!
Nekem mikor mértem ( mivel a 300-as ütközőm ki van szedve) kb 320-at mutatott.
Menyus! Ez az oldal nagyon jó! Szerinted hosszabb áttétellel mekkora sebességre elég a gyári teljesítmény?