Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivan ma még nem sikerült egy rendeset fingani? Az nyomhat ennyire....
Csak az a baj hogy időnként felébredek
Kezdhetek én is félni?
Csókolom!
Egy gyengébb turbó-nitró kombináción gondolkodom, Viseco dugókkal, Yosi vezérműtengellyel, 1800 köbcentire növelve, csak az íze miatt! Szerintem nem fog sokkal többe kerülni ment a mocid
Szép napot
Jóóóóó Napokat Mindenkinek!
Hát ez pont nem az de hasonlít!
Maistearunk fűnyírója!
Sajnos nem tudok mert jönnek ma a vevök
(remélem sokan) meg késön szoltál már föztem 1 duplát.

DE IGÉREM NEM FOGOM KIHAGYNI A TE KÉVÉDAT SEM
Mire készülsz Atyó!
Németországból ingyen hazakerül.
És onnan hogy jön haza, és mennyiért? Mert lehet ugyan annyi mintha egyből ide jönne. De még egy kis türelem részedről és részemről is. Elvileg ma eldől minden.
Azt tudom, hogy a régi Busa elektronikája 3 fordulatszám tartományban állítható volt, de hogy az új modellé milyen, arról fogalmam sincs, de szerintem igen. Hívd fel a Full-gast vagy Csunderlik Csabát az esztergomi Suzuki szalonban, ők biztos meg tudják mondani, és be is tudják állítani padon.
Köszi és azt csak power commanderrel lehet?
Most nézem, hogy Németországba 25 GBP a postaköltség. Ha ide lényegesen több, akkor el tudom küldetni a német haveromnak is.
Célszerű állítani, de van olyan cég, pl Akrapovic, amelyik kifejezetten gyári térképhez optimalizálja a dobjait. A te régi blokkodban is a dugattyúk nagyon kormosak voltak, kicsit visszább(!) kellett volna venni az anyagot tőle.
Pep a kávét feltegyem, jössz ma erre?
Fistván kérdezném, hogy bármilyen nyitott cső felszerelése után kell-e injektortérképet, vagy valamit utánna állítani?
ma csak igy finoman
kérdezzem meg?
Mivel ez angol termék, csak a postaköltség van pluszként.
Ez mennyi volna vámmal áfával stb. stb. vel?
Jó reggelt!