Egy gyengébb turbó-nitró kombináción gondolkodom, Viseco dugókkal, Yosi vezérműtengellyel, 1800 köbcentire növelve, csak az íze miatt! Szerintem nem fog sokkal többe kerülni ment a mocid
És onnan hogy jön haza, és mennyiért? Mert lehet ugyan annyi mintha egyből ide jönne. De még egy kis türelem részedről és részemről is. Elvileg ma eldől minden.
Azt tudom, hogy a régi Busa elektronikája 3 fordulatszám tartományban állítható volt, de hogy az új modellé milyen, arról fogalmam sincs, de szerintem igen. Hívd fel a Full-gast vagy Csunderlik Csabát az esztergomi Suzuki szalonban, ők biztos meg tudják mondani, és be is tudják állítani padon.
Célszerű állítani, de van olyan cég, pl Akrapovic, amelyik kifejezetten gyári térképhez optimalizálja a dobjait. A te régi blokkodban is a dugattyúk nagyon kormosak voltak, kicsit visszább(!) kellett volna venni az anyagot tőle.
(remélem sokan) meg késön szoltál már föztem 1 duplát.
DE IGÉREM NEM FOGOM KIHAGYNI A TE KÉVÉDAT SEM