U fordulo az amikor ledontod a motort lassu temponal (magad ala, te nem dolsz le) mondjuk 20-al. Gazt huzod, kozben a hatso fekkel meg tartod a tempot. Ezzel kurva konnyu megfordulni kis helyen.
A fek meg a gaz nem fontos lehet ezek nelkul is, de ugy konnyebb. Az stabilizalja a mocit.
Helló! Én a plekót a Louis áruházból hozattam. Ott 60 -ba kerül. Magyarországon talán Dúzs Peti Polidom nevű cége is forgalmazza, de van egy másik cég is, akinél kapható, csak annak nem tudom a nevét.
Helló! Nekem Puig duplabubis plexim van, nagyon jó a szélvédelem, akár 240-nél sem kell befeküdni mögé, és a motor stílusát sem rontja el. Ez olyan 16e pénz körül van.
na jó ezt a 4 sávost csak ironikusan értettem.
tudom hogy lehet megforogni vele a legegyszerrrübben.
de azt te is elismered hogy az motorfajták közül ezzel a legnehezebb megfordulni.
Túra plexit a Danger kft nél lehet venni!én is most rendeltem kék színüt igaz racing plexit de mondták hogy van túra plexi is! annyi probléma van hogy 4 hét mire megjön! 26000 E körül van az ára plussz postaköltség
a telszámuk0620 5326437
Az kétségtelen, hogy széria állapotában egy igazi nagy hajó, de én beejtettem egy kicsit a villát egy kicsit, így már egészen tűrhető. Jelenlegi állapotában könnyebb is vagy 10 kilóval(kipuff, acél segédváz alura cserélve (TÜV-ös)) és miután a főfékhengert kicseréltem egy radiális Magurára készen is állt a számomra tökéletes motor. Ma sem vennék mást. Nagy test, nagy élvezet!
tavaly nyáron közlekedtem én is busával, nem sokat egy 3-400 km-t,
egyedül a nyomaték az ami tetszett benne, semmi más. de ez abból fakad hogy krossz és naked párti vok.
nem tetszik a speedekbe hogy a 4 sávos autopálya nem elég ahoz hogy meg lehessen fordulni vele.
A moci 1 éves, eddig 18800 km-t sikerült beletekerni, eddig csak 1 szlovák részeg paraszt fordult elém, az eredmény 1 kuplungkar, egy generátordekli, meg egy összekarcolt bal oldali idom volt, aztán lefestettük az egészet tiszta feketére. Azóta a csajom nem akar motorozni, így átalakítottam 1személyesre az esztétika miatt. Csak így sokkal kényelmetlenebb, de már kezdem +szokni.
hát szép is azt meg kell hagyni
olyan ghost rideres feeling(csak nehogy te is ugy járj)
ez a loerő meg tök mindegy mert utcára még a 100lovas gép is untig elég , azt se tudod kihasználni.
egyedül aminek értelme van az a forgatonyomaték, azt nem potolja semi.
Miért lenne lefojtva, ha a K5-ös gixxerre ráteszik a yoshi dobot, azt is le kell fojtani???? Minden csak kalibráció kérdése, ami egy rendszerhez amúgy is kell. Szerintem. Bár injektor buzerálás nélkül is 2-esben gázra kerekezik, ami azelőtt nem fordult elő a 108 kilós élősúlyom alatt. Amúgy meg tök mind1, hogy most 175, 172, 169 vagy 180 lóerő. Nekem így tetszik és punktum.
Fel kell a suzukinak kötni a gatyát!!
Jöhetnek az új turbóbusák!!ZZR1400 kontra Hayabusa