Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húzzatok bele busások!!
Fel kell a suzukinak kötni a gatyát!!
Jöhetnek az új turbóbusák!!ZZR1400 kontra Hayabusa
Nekem ez meg nem tunt fel mint hatrany.

U fordulo az amikor ledontod a motort lassu temponal (magad ala, te nem dolsz le) mondjuk 20-al. Gazt huzod, kozben a hatso fekkel meg tartod a tempot. Ezzel kurva konnyu megfordulni kis helyen.

A fek meg a gaz nem fontos lehet ezek nelkul is, de ugy konnyebb. Az stabilizalja a mocit.
Hi!Van 1 Akrapovic rendszerem Hayabusához.4-az1-be Titán.Patika állapot.150000Ft.
Helló! Én a plekót a Louis áruházból hozattam. Ott 60 -ba kerül. Magyarországon talán Dúzs Peti Polidom nevű cége is forgalmazza, de van egy másik cég is, akinél kapható, csak annak nem tudom a nevét.
Jól néz ki a motorod, a plexit hol vetted?
Helló! Nekem Puig duplabubis plexim van, nagyon jó a szélvédelem, akár 240-nél sem kell befeküdni mögé, és a motor stílusát sem rontja el. Ez olyan 16e pénz körül van.
Melyik a jobb a túra vagy a racing plexi?
na jó ezt a 4 sávost csak ironikusan értettem.
tudom hogy lehet megforogni vele a legegyszerrrübben.
de azt te is elismered hogy az motorfajták közül ezzel a legnehezebb megfordulni.
Nem tudom miért U, szerintem a 180 fokos madmax körre gondolt. De tényleg ez a legegyszerűbb.
Helo!

Én vagyok aluldimenzionált, de mi azaz U forduló, hogy néz ki?
"nem tetszik a speedekbe hogy a 4 sávos autopálya nem elég ahoz hogy meg lehessen fordulni vele."

Meg kell tanulni az U fordulot es egy speed-el is megforszul nagyon kis korben. Itthon sajnos ez nem vizsga anyag, de elobb utobb erdemes megtanulni.
Túra plexit a Danger kft nél lehet venni!én is most rendeltem kék színüt igaz racing plexit de mondták hogy van túra plexi is! annyi probléma van hogy 4 hét mire megjön! 26000 E körül van az ára plussz postaköltség
a telszámuk0620 5326437
polo vagy louis áruház németországban vagy ausztriában, vagy valakihez, aki importál ilyen cuccokat. Kint sokkal olcsóbb minden.
Sziasztok. Hayabusához keresek turaplexit meg valami csomagtartofélét, hova érdemes fordulni?
Az kétségtelen, hogy széria állapotában egy igazi nagy hajó, de én beejtettem egy kicsit a villát egy kicsit, így már egészen tűrhető. Jelenlegi állapotában könnyebb is vagy 10 kilóval(kipuff, acél segédváz alura cserélve (TÜV-ös)) és miután a főfékhengert kicseréltem egy radiális Magurára készen is állt a számomra tökéletes motor. Ma sem vennék mást. Nagy test, nagy élvezet!
tavaly nyáron közlekedtem én is busával, nem sokat egy 3-400 km-t,
egyedül a nyomaték az ami tetszett benne, semmi más. de ez abból fakad hogy krossz és naked párti vok.
nem tetszik a speedekbe hogy a 4 sávos autopálya nem elég ahoz hogy meg lehessen fordulni vele.
de brutállabul is néz ki mint a széri a busa .
A moci 1 éves, eddig 18800 km-t sikerült beletekerni, eddig csak 1 szlovák részeg paraszt fordult elém, az eredmény 1 kuplungkar, egy generátordekli, meg egy összekarcolt bal oldali idom volt, aztán lefestettük az egészet tiszta feketére. Azóta a csajom nem akar motorozni, így átalakítottam 1személyesre az esztétika miatt. Csak így sokkal kényelmetlenebb, de már kezdem +szokni.
én ugy tdom hogy a 3 alatt meghalt, és hogy a 4-et csinálták az emlékének.
de bocs ha rosszul tudom.
miért most akkor mi van ezzel a ghostriderrel? néhányan mondják h már nem él, mások h még igen, mi az igazság?
hát szép is azt meg kell hagyni
olyan ghost rideres feeling(csak nehogy te is ugy járj)
ez a loerő meg tök mindegy mert utcára még a 100lovas gép is untig elég , azt se tudod kihasználni.
egyedül aminek értelme van az a forgatonyomaték, azt nem potolja semi.
Miért lenne lefojtva, ha a K5-ös gixxerre ráteszik a yoshi dobot, azt is le kell fojtani???? Minden csak kalibráció kérdése, ami egy rendszerhez amúgy is kell. Szerintem. Bár injektor buzerálás nélkül is 2-esben gázra kerekezik, ami azelőtt nem fordult elő a 108 kilós élősúlyom alatt. Amúgy meg tök mind1, hogy most 175, 172, 169 vagy 180 lóerő. Nekem így tetszik és punktum.
de vicces,találkozzuunk csak egy sötét uccéba
sztem is zsír jó lett! nagyon bejön. Standarnak nem tetszik mert nem hasonlít a biciklijére