A saját esetemet tudnám elmondani. Jelen adatok nem biztos, hogy másra is alkalmazhatóak:
BMC Racing levegőszűrő kb 3000 kilométerenként tisztítva, a motorban kb 20.000 kilométer után olajfogyasztás 0,4-0,5 liter/1000 km. Szétszedés, ellenőrzés: dugattyúgyűrűk határérték alatt (igaz a dugattyún nem nagyon volt látható, hogy áteresztettek volna a gyűrűk. Az egyik henger éppen kopáshatáron (0,02 mm). Mellékesen ki kellett cserélni a szelepszár szimmeringeket is. Ezután összerakták a blokkot a kopott hengerrel, új gyűrükkel. Olajfogyasztás 4500-5000 kilométerig semmi, utána 1000 kilométer alatt 5-6 deciliter. Azt mondták, hogy ez már normális mérték, meghát hajtva is vagyon a kicsike. Egyik olvtárstól sikerült beszerezni egy 22.000 kilométert futott blokkot reklámáron, ebben szétszedés után teljesen kopásmentes volt. 0 kopás- soha nem volt benne sportszűrő a tulaj elmondása szerint. Hát ennyi a történet.
ahogy érzed...
egy pl:jó volt
mint neked a ,fözésed,vagy és a többi és a többi...
abszolult ne az volt a célom hogy hasra essetek,rendes normális mocizás,ezeket örökitettem meg,ha amjd felmegyek pályára azt is megfogom örökiteni....feltöltöm ha érdekel érdekl,ha nem nem
DE NEM KELL KIRÖHÖGNI!
mert már nagyon unom....nem gondoljátok?
Na jol van fiuk,megyek bubukálni!
Látom mert csajszli vagyok nem is vesztek komolyan pedig egy jó mociszerelő némi jó bizniszt megér nem és talán még havert is sok mocitali ,buli ,kocsmi.
esetleg közös tura !
De ha dob a pasim akor meg új jó vauuu mocis csávót
Mindig jó egy jó mocis csapatban
jó éjt szép álmit mindenkinek
BMC Racing levegőszűrő kb 3000 kilométerenként tisztítva, a motorban kb 20.000 kilométer után olajfogyasztás 0,4-0,5 liter/1000 km. Szétszedés, ellenőrzés: dugattyúgyűrűk határérték alatt (igaz a dugattyún nem nagyon volt látható, hogy áteresztettek volna a gyűrűk. Az egyik henger éppen kopáshatáron (0,02 mm). Mellékesen ki kellett cserélni a szelepszár szimmeringeket is. Ezután összerakták a blokkot a kopott hengerrel, új gyűrükkel. Olajfogyasztás 4500-5000 kilométerig semmi, utána 1000 kilométer alatt 5-6 deciliter. Azt mondták, hogy ez már normális mérték, meghát hajtva is vagyon a kicsike. Egyik olvtárstól sikerült beszerezni egy 22.000 kilométert futott blokkot reklámáron, ebben szétszedés után teljesen kopásmentes volt. 0 kopás- soha nem volt benne sportszűrő a tulaj elmondása szerint. Hát ennyi a történet.