figyu már eledtam de eléggé folyamatos mert mikor ott voltam 5 garnitúrából válogattam,versenyzö használja 8 kör idömérö és ledobja,,80% guma DE 180 hátra az eleje stim 120
mikor kimegyek tudok haza küldetni,nem tudom hány kg két guma de van irfutár házhoz viszi neked
válogatok jobbakat 150 eu kb a pár ami amúgy 400 felett szóval szerintem fullra megéri
oksi erre voltam kiváncsi
sokan mondták hogy ha egész nap pályáznék akkor nyomjam lazábbra mert be fog keményedni a nagy hö miatt,, igénybevétel stb ,,
nézd én szeméyles tapasztalatból mondom,plusz mivel fikáztam is a batlax miatt,érezetm hogy 10 fokos úton hol az a határ mikor már nem tapad,,,,
most mindvégig tapadt a gumim michelennél és nagyon nagy a külömbség..
de aki már metzivel jár annak nem kell ezt mondani,nem viccért vettem meg én is a metzit de sajna nem került már a gépemre...
Bevallom sosem foglalkoztam a gumi nyomással ha lapos fújok bele és kész 2,5-re elöl hátul
Ezek a képek 2006 májusban készültek
ez volt kb 7 év kihagyás után az elsö pályanapom
Ne essen ez rosszul!Menyabarátom szinte a H-ringen él!Meg egyszerüen több,jobb tudással rendelkezik!Ezelött megkell hajolni!Mindenkinél van jobb,még Menyánális(bár az kevés emberke,de van).Én azt szoktam mondani annak aki elösször megy pályára:Ne az érdekeljenhogy téged hányan elöznek meg,vagy hogy te hány embert elözöl meg,csak egyszerüen élvezd!a többi jön magátol!
de itt nem is látom a lekoptatást az oldalán már mint tudod a moci szinét,persze ezek is jó gumák,de nem az igazi
mennyire fujkáltad ezeket a gumikat pályán?
és a többit ,mennyire fújod fel?
Csak felismertem a saját korlátaimat, és ez esett egy kicsit rosszul. Meg rájöttem, hogy nekem a Sportec Z3 sokkal kevésbé jön be, mint a Pilot Power. Egyszerűen nem merem vele úgy borítani a motort, mint a Michelinnel.
35 eu max 5 kgde plusz kg 3 eu
mikor kimegyek tudok haza küldetni,nem tudom hány kg két guma de van irfutár házhoz viszi neked
válogatok jobbakat 150 eu kb a pár ami amúgy 400 felett szóval szerintem fullra megéri
sokan mondták hogy ha egész nap pályáznék akkor nyomjam lazábbra mert be fog keményedni a nagy hö miatt,, igénybevétel stb ,,
nézd én szeméyles tapasztalatból mondom,plusz mivel fikáztam is a batlax miatt,érezetm hogy 10 fokos úton hol az a határ mikor már nem tapad,,,,
most mindvégig tapadt a gumim michelennél és nagyon nagy a külömbség..
de aki már metzivel jár annak nem kell ezt mondani,nem viccért vettem meg én is a metzit de sajna nem került már a gépemre...
Megyek tente!
utálok repülni!Föleg más segitségével!
Ezek a képek 2006 májusban készültek
ez volt kb 7 év kihagyás után az elsö pályanapom
Ne essen ez rosszul!Menyabarátom szinte a H-ringen él!Meg egyszerüen több,jobb tudással rendelkezik!Ezelött megkell hajolni!Mindenkinél van jobb,még Menyánális(bár az kevés emberke,de van).Én azt szoktam mondani annak aki elösször megy pályára:Ne az érdekeljenhogy téged hányan elöznek meg,vagy hogy te hány embert elözöl meg,csak egyszerüen élvezd!a többi jön magátol!
mennyire fujkáltad ezeket a gumikat pályán?
és a többit ,mennyire fújod fel?
Megyünk,és kergetözünk egyett!
ezért is lenne már jó eggyütt mocizni,,,