Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Logikus hogy hátra, csak a hátulját látják
Hát nemtom...a helyi Suzuki kereskedésben szinte mindig más márkát szerelnek...
Hátra vazze hátra
Meg Motorba!
amint látod megtalálják azt az magaság (nem véletlenül irommert már allig érnek le a lábuk róla)álom súly -cm3 -lóerö arányt amivel igazán ütöset lehet moccolni
Joéjt!
Autóba meg rotakapába verhetetlen ez tény
Én ezt nemakartam firtatni!
Na gyók legyetek!
Menek TV-zni!

Jóéjt!
De a hondások mégcsak nemis szerelik!

egyébként utközbense igazán megbizhato a suzi(HOL A VÁLLTOKAR?).Ja meg Milka nincs egykis olajad,mert kéne!
Hátra?
Lazába 18000 ig mi
Válassz idöpontot!
Szerezz be egy ezrest,nekem van hatos!
Igen Milka szerelik! Csak nekik nem lesz közben olajos a kezük...
pályán örömmel
Télleg nixonlámpát szereltem
Pontosan!
pedig ennek a srácnak van fent vidije mikor keni neki,csak itt lazábra fogta,,de majdnem ihaj csuhaj lett belöle....
Ne vidit adj!

Gyere fel pályára!Én vállalom hogy felülök egy hatosra,te jöhetsz ezressel,vagy nagyobbal!Oszt meglátjuk!
De a Honda az azé Motorba és Autóba is ott van!
Ha tetszik ha nem!
Jo!

Én meg elöztem meg busát a ringen!Na akkor most mi számit a motor,vagy az ember?
egyébként a moto GP-ben(bár tudom nem utcai vasak),kisebb lett a köbcenti,meg a loerö,mégis gyorsabbak lettek!akkor most hogyis van?
most adjak vidit mikor az igen keméynen megülö 6 os honda szemszögéböl az 1000 es kanyar kigyorsitásoknál már faképen hadja,hiába dolgozza le a kanyar bemeneti szakaszában a jobb sebességgel..utánna pukk sehol sincs és kevés volt az egyenes igazad van...képzeld el ha több lenne
Persze hogy nem Motor gyártás a fö profil Nem a rotakapa
A Suzuki szövő gépekkel kezdte