Adott egy 1990-es GSX-R 1100 Mikuni BST36SS karbival. Nyitott rendszer került rá, azaz sportlégszűrő és sportdob. Szerintem nem lett ennek megfelelően utánállítva. A jelenség az, hogy terhelés alatt - sebességben - gázhúzásra fulladozik, leáll, lehörög, ledadog a gép. Hol elindul hirtelen hol leáll. Érdekes hogy üresben nem csinálja ezt, minden fordulatszámtartományban szépen, azonnal felpörög.
Nagyobb főfúvókákat ajánlottak a karbiba. Most 122,5 gyári méretű van benne.
Kérdezem hogy hol lehetne Bp-en belevaló nagyobb fúvókákat kapni, illetőleg, hogy a tű megemelésével lehet-e javítani a dolgon?
Szia !
Természetesen a szűrőházba való !
amit a karbira kell rakni azt inkább chopperre ajánlom! nem sokmindent ér!
A 40-es karbi az kimondottan remek (mert van még 36-ossal is 1100-es, de láttam már 38-ast is,ami a 750-esé az 1100-esen)
de jelzem,ha van sportdob is a gépen,akkor kicsit át kell hangolni a gépet,ha bedobod a sportszűrőt,mert sok levegőt fog kapni. igen érzékeny rá a masina,mi is igen sokat kinlódtunk a beállítással,de nem nagy dolog az egész, a fúvóka tűt kell a legalsó állásba rakni,kvázi a legmagasabb pozícióba kerül. Utána viszont megvadul a gép!
sziasztok! Nsr 125-ös motoromat nagyobbra cserélném típus mindegy csak nagyobb köbcis sportmotor legyen! A moci totál fel lett újítv blokk null kilkóméteres most lett felújítva( dugó, hajtókar, csapágyak,szimeringek, tömítés) új telóolaj és szimering! 92-es évjárat! 36 le......... Ha érdekel hívj: 06-20-395-16-55
Gondolom hülyének kéztél, nem kicsit, , de nem jutottam el addig amit te be akartál linkelni, de megtaláltam végre!
Köszönöm még egyszer!
Esetleg ha van tapsztalatod sughatnál egy árat hogy milyen tartományban mozognak ezek váltók!
Ok! Kösz!
A kettes kidobálta? Elkoptak a kapcsolókörmök? vagy lejött a kéregedzett réteg?
Tudsz évjáratot mondani a lég-olajos gixerekre (1100), hogy mettől meddig?
És még egy! A körbe vázas Bantittól (1995 ?) -2006-ig akkor tök egyforma?
ezért kérdesztem, ha van letölthető robbantott ábrás könyv a gixerekhez is, akkor a cikkszámokat össze tudnám vetni, de nem tudom honnan tudok letölteni ilyet a gixerhez!
Csak váltó érdekel, ha Jó GSX-R1100 valamelyik tipusának váltója a Bandit 1200-be. Kompletten tengelyekkel csapágyakkal az 5 pár fogaskerékkel, tolóvilákkal hézagolással, megkimélve.
Ki tud letölthető gépkönyvet a robbantott ábrákkal és cikkszámokkal erről a tipusról? És ki tájékozott abban hogy mennyire van köze az 1100 -es váltójának a banditok váltóihoz? magyarul csereszabatosak -e? Esetleg van e valakinek jó állapotú bontott vátója , tenkelyekkel, csapágyakkal , tolóvillákkal, és persze ha lehet beárazva, de lehet ingyen is!
sziasztok, tud valaki elado 90es körüli gsx-r 1100at az olajos (pupos)-nak örülnék legjobban adnék érte 2 db kawasaki zx10et az egyik néemtorszégi alkatrész kopasz idomok nélkül, a másik magyarországi hibátlan 146 Le motorral streetfigteresitett kis fejidommal,az elözö is tökéletes motikus állapotban van nincs vele semmi bajom, azon kivül hogy orrnehéz. régebben volt egy pár gsx-r 1100am és megmondom öszintén a régiek közül ez bizonyult a legjobbnak. Ha tudtok valamit akkor szoljatok. tel 06306420248, msn:hsskft@freemail.hu, skype:hsskft, (kis sérüléses is érdekel értékegyeztetéssel).
Adott egy 1990-es GSX-R 1100 Mikuni BST36SS karbival. Nyitott rendszer került rá, azaz sportlégszűrő és sportdob. Szerintem nem lett ennek megfelelően utánállítva. A jelenség az, hogy terhelés alatt - sebességben - gázhúzásra fulladozik, leáll, lehörög, ledadog a gép. Hol elindul hirtelen hol leáll. Érdekes hogy üresben nem csinálja ezt, minden fordulatszámtartományban szépen, azonnal felpörög.
Nagyobb főfúvókákat ajánlottak a karbiba. Most 122,5 gyári méretű van benne.
Kérdezem hogy hol lehetne Bp-en belevaló nagyobb fúvókákat kapni, illetőleg, hogy a tű megemelésével lehet-e javítani a dolgon?