Azt tudja megmondani, hogy el van-e menve, de nem szokott vele baj lenni. Ezt állította, de szerintem szezonban vagyunk, sok a meló, a lényegre törnek, ami fontos azt csinálják csak. Még mindig jobb, mintha azt mondja, hogy persze hozzad megcsináljuk, aztán csak a számlára vezeti fel, hozzá meg nem nyúl. Szerintem tuti, hogy sok ilyen van.
Érdekes. Felhívtam a szervízt, hogy 36000km-rel szelephézagot már talán nem árt megnézni, plusz egy folytószelep szinkront csinálni kéne. Plusz említettem az alapjárat hibát, de mindössze csak a szinkront ajánlotta, mert nekik már olyan műszerük van, ami megmondja, hogy jó-e a szelephézag anélkül, hogy megmérnék és ez rendbe szokta hozni az alapjáratot is. Mondtam ok, legalább nem kell otthagynom a gépet, de azért érdekes lehet ez az új műszer, nem hallottam még ilyet. Meg tegyek a benzinbe üzemanyag rendszer tisztítót és kész.
Egyébként ez a blokk a gsx-r-ben 20le-vel többet tudott és 1600 fordulattal később tiltott, mégis ugyanazok a szervízintervallumokat adta meg rá a gyártó.
Illetve
Ha jól emléxem ide rakott fel valaki szines fék kuplungkart szettben? Emelőszem meg ilyen olyan bizbasz volt benne lehet h tévedek, ha viszont nem akkor érdekelne
Fenébe. Ma már be sem indul. Az önindító tekeri, de nem indul. Éreztem az utolsó menetnél is, hogy hidegen tovább tekerte mint szokta. Azelőtt pöcc-röff volt.
Fent a két oldaldoboz is. A sportdob tentmaradt.
Így tökéletes lett