Teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. Míg a spray-k ragacsosak, ez semennyire nem ragad kézzel való tapintásra, viszont a láncon tökéletesen fent marad. Szinte semmit nem dob le a lánc az anyagból, 99,9%-ban fent marad. Ahogy melegszik a lánc egyre jobban ken. Motorozás után megtapogatva a meleg láncot, olyan mintha sikosító lenne rajta. Egy ilyen tubus legalább 8-10 kenésre elég, úgy hogy nem spórolok vele. Az 1000 km-enkénti tisztítást igazából nem figyelem, általában sokkal előbb szoktam pucolni, ránézésre, ha már koszosnak látom megtakarítom. Könnyen tisztítható a paszta után. Pár sorral lejjebb raktam fel képet, hogy néz ki tisztítás és pasztázás után.
Sziasztok. Lehet hülye kérdést teszek fel, előre is bocsi :D Aki nem használ semmilyen dobozt vagy táskát a GSR-en, hová teszi az EÜ csomagot, meg forgalmit(bár ez még el is fér az ülés alatt), illetve láthatósági mellényt?
A kékszínű patentszem volt nekem is a gyárilag szerelt láncon. Az új gyári szetten már nem kék. A dobozán különösebb infó nincs. A hátsó fogaskerék alakja, formája is jellemző. Arra sunstar van ráírva.
Megkerestem.......annyi olvashato az egyik oldalan hogy : 525 SM7 semmi mas , a keresoben 1bol hozza hogy RK .4szogletes nitteles van a csapoknal es kek szinu a patent szem.Ezzel szereltek ujonnan.
Arról a chain pasteról írnál pár szót mennyire vagy megelégedve vele? Mennyire tartós? Nem veri le a lánc?
Szerviz manuált elküldöd?
Mostmár 7 év után belefér nem?
igazábol nem szánok rá 46rugót...
a did meg a jt kerekek megvannak 28ból kedvezménnyel...jo az nekem...
szép a láncod,mivel kened?
az olasz faszi,akitölvettem azt mondta h még ez a gyári lánc rajta...
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
cikkszám: 27000-06851