Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...és jó reggelt
Tapasztalatom nincs a kisebb ill. nagyobb fogaskerékről de tavasszal már lesz...
Vagy előre teszek egyel kisebbet vagy hátra kettővel nagyobbat
Viszont a gear 2 dash egy jó dolog amit még szintén nem próbáltam,de ami késik nem múlik...
és ha elgurulsz a prop tech-hez akkor ott tudnak ilyet meg ilyet csinálni ami után megint elhiszed hogy neked kúúúvára jól megy a motorod.... (különben tényleg hasznos az állítás főleg ha egy sportauspuff is befigyel a kutyulin)

Aztán biztos hogy vannak még okosságok,de minek..... hiszen egy csupasz gsxr-ről beszélünk ami mindenre használható,ha meg kevés-bár ezt nehéz elhinni-akkó meg vegyél egy ezres gixxert
itt is. de nem csúnya azé
nekem semennyibe, de kipuhoz hangolás volt és érezhetően dinamikusabb lett, (de amúgy a műtét 15 e )
jó reggelt


szakad a hó
jóreggelt
Ja!És mit szóltok a motor olaj adaléknak a PROLONGHOZ?
Üdv!Srácok valaki tudna Győr-Sopron megyében EGY NORMÁLIS MŰHELYT AHOL SZ.DIAGNOSZTIKÁT,SZELEP HANGOLÁST csinálnak?
Tybee ! Ezt a képet honnan lőtted?
Ilyen ülést szívesen csinálok!
A GSR-nek ha odarántod rendesen fölfele igyekszik így gyárosan is mint a grafikon !
Ma is hűvös JÓ REGGELtre ébredtünk !
Az ezresre sok a biztosítás!:D

Fndi: Neked mennyibe kerül a belepiszkálás és mit csináltak rajta? s persze, hogy hatott?:)
én ezt ajánlom nekem dobnak rá még egy lapáttal
A csipszet hagy a fenébe!

Elég ha előre teszel -1 -et...hátra nem kell nagyobb.

Egyébként nem értem, mire nem elég a GSR?
Ha nagyobb, erősebb kell...... 1000-es naked-et kell venni
Sziasztok!
Habár ritkán vagyok csak itt a fórumon, azért veletek vagyok, hogy el tudjuk viselni, hogy nem tudjuk róni a köröket, szaggatni az aszfaltot és koptatni a gumikat....!

Pár napja kaptam egy tippet, hogy tetessek be chip tuningot a mociba, merthogy az megdobná 8-10 Le-val a teljesítményét, viszont csak 0 és 4-es sebbesség fokozatot jelezne ki a fokozatvisszajelző, kb 25.000 ft ellenében...!

Ma viszont kaptam egy másik tippet, miszerint ha az első lánckereket kicserélem a gyárninál egyel kisebbre, a hátsót pedig egyel vagy kettővel nagyobbra, akkor jóval robbanékonyabb, nyomatékosabb lenne a moci alacsonyabb fordulatszámon is, és mindez kb 10.000 Ft-ba kerülne...!

Erről olvastam egy cikket is, és ott is ezt írták!

Kérdés: Valakinek van tapasztalata, javaslata ezzel kapcsolatban?

Üdv!
Tomi
Szerintem is ! A hézagra leszek kiváncsi
ha kiveszed akkor fogsz majd meglepődni


akár az új
Két ünnep között apró karbantartást kezdeményezek a GSR-en.Fékolaj csere stb......Gyertya csere 1-t a 3-sal , 2-st a 4-sel vagy megkapja az új DENSO gyertyákat . .+ majd ami összejön MERT MEGÉRDEMLI.Nagyon jó gép ez az biztos
Minden OK !

Na ez nem igaz De legyünk pozitívak
Tybee-bá
Mizu felétek , az újév vesztese vagyok , nm játszhatok tavaszik a nm játékommal
Sziaaaaaaaaaaaaaa !
Sziasztok
Sokat fogytam mi?
Sajnos arról nincs képem, de egy ilyen teherautó általában már egy konkrét fülke nélküli Kamaz (ablak, tető, ajtó nuku), a sofőrön pedig állvédős, de plexi nélküli bukósisak... Nem 100-asak az tuti Kambodzsában, de iszonyú kedvesek. Volt látnivaló.
Ezek a cefrét viszik + a tűzrevalót a kifőzdébe