Tapasztalatom nincs a kisebb ill. nagyobb fogaskerékről de tavasszal már lesz...
Vagy előre teszek egyel kisebbet vagy hátra kettővel nagyobbat
Viszont a gear 2 dash egy jó dolog amit még szintén nem próbáltam,de ami késik nem múlik...
és ha elgurulsz a prop tech-hez akkor ott tudnak ilyet meg ilyet csinálni ami után megint elhiszed hogy neked kúúúvára jól megy a motorod.... (különben tényleg hasznos az állítás főleg ha egy sportauspuff is befigyel a kutyulin)
Aztán biztos hogy vannak még okosságok,de minek..... hiszen egy csupasz gsxr-ről beszélünk ami mindenre használható,ha meg kevés-bár ezt nehéz elhinni-akkó meg vegyél egy ezres gixxert
Sziasztok!
Habár ritkán vagyok csak itt a fórumon, azért veletek vagyok, hogy el tudjuk viselni, hogy nem tudjuk róni a köröket, szaggatni az aszfaltot és koptatni a gumikat....!
Pár napja kaptam egy tippet, hogy tetessek be chip tuningot a mociba, merthogy az megdobná 8-10 Le-val a teljesítményét, viszont csak 0 és 4-es sebbesség fokozatot jelezne ki a fokozatvisszajelző, kb 25.000 ft ellenében...!
Ma viszont kaptam egy másik tippet, miszerint ha az első lánckereket kicserélem a gyárninál egyel kisebbre, a hátsót pedig egyel vagy kettővel nagyobbra, akkor jóval robbanékonyabb, nyomatékosabb lenne a moci alacsonyabb fordulatszámon is, és mindez kb 10.000 Ft-ba kerülne...!
Erről olvastam egy cikket is, és ott is ezt írták!
Kérdés: Valakinek van tapasztalata, javaslata ezzel kapcsolatban?
Két ünnep között apró karbantartást kezdeményezek a GSR-en.Fékolaj csere stb......Gyertya csere 1-t a 3-sal , 2-st a 4-sel vagy megkapja az új DENSO gyertyákat . .+ majd ami összejön MERT MEGÉRDEMLI.Nagyon jó gép ez az biztos
Sokat fogytam mi?
Sajnos arról nincs képem, de egy ilyen teherautó általában már egy konkrét fülke nélküli Kamaz (ablak, tető, ajtó nuku), a sofőrön pedig állvédős, de plexi nélküli bukósisak... Nem 100-asak az tuti Kambodzsában, de iszonyú kedvesek. Volt látnivaló.
Vagy előre teszek egyel kisebbet vagy hátra kettővel nagyobbat
Viszont a gear 2 dash egy jó dolog amit még szintén nem próbáltam,de ami késik nem múlik...
és ha elgurulsz a prop tech-hez akkor ott tudnak ilyet meg ilyet csinálni ami után megint elhiszed
Aztán biztos hogy vannak még okosságok,de minek.....
szakad a hó
Ilyen ülést szívesen csinálok!
Fndi: Neked mennyibe kerül a belepiszkálás és mit csináltak rajta? s persze, hogy hatott?:)
Elég ha előre teszel -1 -et...hátra nem kell nagyobb.
Egyébként nem értem, mire nem elég a GSR?
Ha nagyobb, erősebb kell...... 1000-es naked-et kell venni
Habár ritkán vagyok csak itt a fórumon, azért veletek vagyok, hogy el tudjuk viselni, hogy nem tudjuk róni a köröket, szaggatni az aszfaltot és koptatni a gumikat....!
Pár napja kaptam egy tippet, hogy tetessek be chip tuningot a mociba, merthogy az megdobná 8-10 Le-val a teljesítményét, viszont csak 0 és 4-es sebbesség fokozatot jelezne ki a fokozatvisszajelző, kb 25.000 ft ellenében...!
Ma viszont kaptam egy másik tippet, miszerint ha az első lánckereket kicserélem a gyárninál egyel kisebbre, a hátsót pedig egyel vagy kettővel nagyobbra, akkor jóval robbanékonyabb, nyomatékosabb lenne a moci alacsonyabb fordulatszámon is, és mindez kb 10.000 Ft-ba kerülne...!
Erről olvastam egy cikket is, és ott is ezt írták!
Kérdés: Valakinek van tapasztalata, javaslata ezzel kapcsolatban?
Üdv!
Tomi
akár az új
Na ez nem igaz
Mizu felétek
Sajnos arról nincs képem, de egy ilyen teherautó általában már egy konkrét fülke nélküli Kamaz (ablak, tető, ajtó nuku), a sofőrön pedig állvédős, de plexi nélküli bukósisak...