igen kitárgyaltuk már anno, de egy kicsit zavar, de ha azt mondjátok nem kell, akkor hagyom! A szelephézagot viszont akkor megnézetem, mert már 27000km van benne!
De viszont egy régebbi cikkben úgy emlékszem, mintha a Hoji cserélte volna! A 117302 alatt fut a fórumon valamint a 70065 alatt is van erről szó!
De azért köszönöm a gyors reagálást!
GINO, rád mindig számíthatunk! THX
Dehogy cserélt Hoji vezérműláncot, miért cserélt volna.....
Tudtommal még soha és senki nem cserélt GSR-ben vezérműláncot.
A gyári előírás szerint 24000 km -nél kel szelephézagot ellenőrizni, szükség esetén beállítani.
A vezérműlánc rugós és olajos feszítésű. Az olajnyomás feszíti és körmös állón keresztül.
Hidegen, több motornál kissé zajos (az enyémnél is) ..... a nem forgatott és nem "használt" motoroknál csendesebb a blokk.
Ez normális, Suzuki-s..... Meg lehet feszíteni külső beavatkozással is, de lehet úgy meg túl feszes lesz és az nagyobb gond. Valószínű olyan határon van, hogy az állító köröm mostani állásában még laza kissé, de még nem tud beakadni a következő körömbe, amitől feszesebb lenne.
Azt hiszem ezt a lánc kérdést már egyszer kitárgyaltuk veled
Menj vele nyugodtan....
Egy kis infó kellene!
Az lenne a kérdésem, hogy úgy hallom, hogy a vezérmű lánc zajos! Érdemes vagy kell azt cserélni esetleg lehet állítani? Most 27000km van a motorba, ez ennyi kilométernél előjöhet?! Valamint szelepeket mikor kell állítani?
Szia HOJI!
Ha jól tudom, te cseréltél vezérműláncot, mennyi volt és hol szerezted be? Más lett, vagy semmit nem ért?!
Előre is THX a válaszokért!
A szándékosság még véletlenül merültfel bennem, pusztán arról van szó, h mindig . nem egy időben ültünk a gép előtt
Köszi, nem az életem fémpontya volt az előző hónap , de igyexem a dolgokon túllenni önerőből, úgy gondolom, h az belülről engem erőssebbé tesz a jövöben
Inkább csak dumálgatós hambizós motorokba gyönyörködős
haverozás volt