nekem a BK-n tapasztalat: kb. plussz 10 LE, nem tudom mennyi a gyári most mérten 206LE. Keréken....ehhez ki lett véve a környezetvédelmi tiltás, BMC sportlégszűrő és yoshimura dobok lettek felrakva. Gyári állapotban a Béka fogyasztása 7-9 volt, most nyelezve sem bírom fölézavarni a 7-nek, pályán sem.
Ami a lényeg: nem kell egyből padra menni vele 50 rongyért agohoz, hanem elég, ha leszedsz kész térkpet a dynojet honlapjáról, ha azok közül nem válik be valami, akkor kell a pad. És jóval olcsóbban lehet hasznátat kapni, nekem 25-be van...
Ettől nem lesz GSX-R teljesítményű a GSR !
A meglévő teljesítményleadás lesz egyenletesebb és simább.
Papírkutya vagy?
130-nál levisz a szél? Én azt még meg sem érzem.... 160-170 problémamentes utazó és 180-190 körül kezdem érezni, hogy megjött a szél, de 230-240 -nél is simán kibírható.
Ellenben ha beleteszi valaki, akkor van egy bika GSR-e, ami marad túramotor csak egy GSX-R teljesítményével, ha nem több! Hosszú távon kényelmesebb, habár a GSR-t nem a sebesség miatt vesszük. Szerintem is úgy jó ahogy van! Tegnapelőtt Mátra felé suhant egy GSR 200+al, hát már majdnem levitt a menetszél! 5 percig zsibbadt a kezem utána! Persze ez nem én voltam, engem egy másik motorról vitt le a menetszél 130nál autópályán!
Ez igaz, de ettől még nem is lesz a GSR-ből GSX-R
Na és ez se 300 € lesz a végén, mert csak a PC 300 €...... mire eljutsz a végére ez is a duplája lesz, beállítással szűrővel....stb.
Egyrészt nem olcsó.....
Ennek a beszerelése után pedig teljesítmény padra is kell vinni a motort, ahol beállítják az egészet. Mert ez nem úgy van, hogy rádugom és kész....
A gyári/alap injektortérképet lehet vele módosítani minden fordulatszám tartományban. Finomabb, egyenletesebb lesz a gázreakció, a nyomatékelosztás optimalizálható a szélesebb fordulatszám tartományban.
Ehhez már érdemes megnyitni a motort alul és felül is.
Jó dolog tényleg, ellenben nem olcsó.....
Egyéni vélemény, ha valakinek nem jó a GSR úgy, ahogy van.... akkor kell venni erősebb motort....pl. K8+ GSXR600 ebben már gyárilag finom a vezérlőegység (persze ezt is lehet még jobban hegyezni)......szóval....
Tud meglepit okozni a gép.
Ami a lényeg: nem kell egyből padra menni vele 50 rongyért agohoz, hanem elég, ha leszedsz kész térkpet a dynojet honlapjáról, ha azok közül nem válik be valami, akkor kell a pad. És jóval olcsóbban lehet hasznátat kapni, nekem 25-be van...
Felül: kezem
Alul: Lábam
Még mielőtt valaki másra gondolna az alul vizsgálattal kapcsolatban....
Hol áll a baleseti elbírálás?
Az már el lett döntve a baleset napján a helyszíni jelentésben.
Hol áll a baleseti elbírálás?
Az orvos azt mondja: Jó napot kívánok!
Vasárnap megyek a kórházba, remélem haza is jövök....
Ettől nem lesz GSX-R teljesítményű a GSR !
A meglévő teljesítményleadás lesz egyenletesebb és simább.
Papírkutya vagy?
130-nál levisz a szél? Én azt még meg sem érzem.... 160-170 problémamentes utazó és 180-190 körül kezdem érezni, hogy megjött a szél, de 230-240 -nél is simán kibírható.
Azt hiszem.......
Vasárnap fenn voltam Dobogókői kanyaron, hát kujva hideg volt.
Hogy vagy ? Orvos mit mond? Voltál már azóta kontrolon?
Na és ez se 300 € lesz a végén, mert csak a PC 300 €...... mire eljutsz a végére ez is a duplája lesz, beállítással szűrővel....stb.
Viszont egy K8as Gixer nem 300EURó
Egyrészt nem olcsó.....
Ennek a beszerelése után pedig teljesítmény padra is kell vinni a motort, ahol beállítják az egészet. Mert ez nem úgy van, hogy rádugom és kész....
A gyári/alap injektortérképet lehet vele módosítani minden fordulatszám tartományban. Finomabb, egyenletesebb lesz a gázreakció, a nyomatékelosztás optimalizálható a szélesebb fordulatszám tartományban.
Ehhez már érdemes megnyitni a motort alul és felül is.
Jó dolog tényleg, ellenben nem olcsó.....
Egyéni vélemény, ha valakinek nem jó a GSR úgy, ahogy van.... akkor kell venni erősebb motort....pl. K8+ GSXR600 ebben már gyárilag finom a vezérlőegység (persze ezt is lehet még jobban hegyezni)......szóval....
http://www.dzt-power.com/shop/...
Találtam itt munka közben egy ilyet. Szerintetek milyen hatással lenne ez a GSR-re? (Fogyasztás, motor élettartama(:S), stb)
Üdv!
Tomi