Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 5-5,5 között eszik most, sportdob+ elöl 1el kisebb lánckerék..
Nem is száguldozom vele, csak kíváncsi voltam!:) Óvatosak vagyunk, vigyázunk egymásra!:) Tegnap esőben 40-el döcögtünk hazafelé éjjel!:)
Azért csak óvatosan a 200+ ne csapj bele a lecsoba ilyen hirtelen.
Tud meglepit okozni a gép.
a gsr nekem nyitott dobbal sima 90-es túrán kis belehúzásokkal legkevesebb 5,3-at evett, a legtöbb a Hringen volt, 9...
Ja és azt nem is mondtam, hogy 5liter evett a kicsike kereken a Mátrában! Volt benne 200-as tempó, meg szerpentin! Azt hittem 6lesz vagy több!:)
Látom Te meg nem jól értelmezted! A lényeg, hogy én is csatlakoztam a 200-asok klubjába!
nekem a BK-n tapasztalat: kb. plussz 10 LE, nem tudom mennyi a gyári most mérten 206LE. Keréken....ehhez ki lett véve a környezetvédelmi tiltás, BMC sportlégszűrő és yoshimura dobok lettek felrakva. Gyári állapotban a Béka fogyasztása 7-9 volt, most nyelezve sem bírom fölézavarni a 7-nek, pályán sem.
Ami a lényeg: nem kell egyből padra menni vele 50 rongyért agohoz, hanem elég, ha leszedsz kész térkpet a dynojet honlapjáról, ha azok közül nem válik be valami, akkor kell a pad. És jóval olcsóbban lehet hasznátat kapni, nekem 25-be van...
jó kezekben van a Gino, otthon és nálunk is
Felül meg alul vizsgálat.....

Felül: kezem
Alul: Lábam

Még mielőtt valaki másra gondolna az alul vizsgálattal kapcsolatban....


Hol áll a baleseti elbírálás?
Az már el lett döntve a baleset napján a helyszíni jelentésben.
Lehetne a Mátrába ... Benne lennék
Felülvizsgálat?

Hol áll a baleseti elbírálás?
Szia Sütiapi!

Az orvos azt mondja: Jó napot kívánok!
Vasárnap megyek a kórházba, remélem haza is jövök....
Látom nem jól olvastad....

Ettől nem lesz GSX-R teljesítményű a GSR !
A meglévő teljesítményleadás lesz egyenletesebb és simább.

Papírkutya vagy?
130-nál levisz a szél? Én azt még meg sem érzem.... 160-170 problémamentes utazó és 180-190 körül kezdem érezni, hogy megjött a szél, de 230-240 -nél is simán kibírható.
Évadzáró túrát kedves hölgyem Augusztus elején kell szervezni, jó időben
Azt hiszem.......

Vasárnap fenn voltam Dobogókői kanyaron, hát kujva hideg volt.
Hai Gini!

Hogy vagy ? Orvos mit mond? Voltál már azóta kontrolon?
Jó reggelt!
Ellenben ha beleteszi valaki, akkor van egy bika GSR-e, ami marad túramotor csak egy GSX-R teljesítményével, ha nem több! Hosszú távon kényelmesebb, habár a GSR-t nem a sebesség miatt vesszük. Szerintem is úgy jó ahogy van! Tegnapelőtt Mátra felé suhant egy GSR 200+al, hát már majdnem levitt a menetszél! 5 percig zsibbadt a kezem utána! Persze ez nem én voltam, engem egy másik motorról vitt le a menetszél 130nál autópályán!
Ez igaz, de ettől még nem is lesz a GSR-ből GSX-R
Na és ez se 300 € lesz a végén, mert csak a PC 300 €...... mire eljutsz a végére ez is a duplája lesz, beállítással szűrővel....stb.
Köszönöm!

Viszont egy K8as Gixer nem 300EURó
Szia!

Egyrészt nem olcsó.....
Ennek a beszerelése után pedig teljesítmény padra is kell vinni a motort, ahol beállítják az egészet. Mert ez nem úgy van, hogy rádugom és kész....

A gyári/alap injektortérképet lehet vele módosítani minden fordulatszám tartományban. Finomabb, egyenletesebb lesz a gázreakció, a nyomatékelosztás optimalizálható a szélesebb fordulatszám tartományban.
Ehhez már érdemes megnyitni a motort alul és felül is.

Jó dolog tényleg, ellenben nem olcsó.....

Egyéni vélemény, ha valakinek nem jó a GSR úgy, ahogy van.... akkor kell venni erősebb motort....pl. K8+ GSXR600 ebben már gyárilag finom a vezérlőegység (persze ezt is lehet még jobban hegyezni)......szóval....
Sziasztok! Mizu?

Találtam itt munka közben egy ilyet. Szerintetek milyen hatással lenne ez a GSR-re? (Fogyasztás, motor élettartama(:S), stb)

Üdv!
Tomi
2010 évadzáró GSR Klán-túrát szeretnék szeptember utolsó vagy október első hétvégéjén írjunk listát
tényleg összezuhantál. alig vettelek észre
Jó reggelt!