Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok játszadozni, nem teljesítmény növekedést akarok... azt nem swift-el kell kezdeni
A benzin-levegő 1:14,7 arányt kell valahogy közelítenem/csökentenem az etanol-levegő tökéletes égéséhez szükséges 1:9.6 -hoz
Nekem is a beállításhoz kell az óra...... utána nem igazán.... de ha már rajta van, ott hagyom
Persze, elv ugyanaz.. ne is lehet más

Szóval hol van ilyen annyiért, amennyit írtál?
monnyuk a turbonyomáshot tettem órát, mert ha teljesen letekertem a geometriát, a gtb2260-as csiga annyit fujt hogy a kraz kereket fel lehtene vele pumpálni..... simán betöltött 4 bárt ha nem figyeltem.... de akkor volt kapaszkoggy a kormányba....benyát meg ugyis érzed.... ha nagyon nyitod semmi sem változik, marad gyári, ha nagyon zárod meg befullad a moci....
de ze te is tod... mit pofázok...

az elve mindegyiknek ugyanez.... hasonló volt az enyém is, de én nem tettem be az órát eccer beállítottam, 2 értéket, a szabályzón amit be tettem a müszerfalra diszkréten mintha gyári lenne, és közte csavartam csak....csak a tekerője látszott ki, és bentről állítottam mindent....
A többi része megy....
~ 25 éve szerelek

annyiért érdekel egy ilyen, mert én csak ezt találtam 15e-ért.....
Ilyenről beszélsz te is?
3500-4000ft egy ilyen szabályzó szelep órával együtt, én is ilyet használtam az üzemanyaghoz is, és a mechanikus turbonyomás szabályzáshoz is....
nem nagy vasziszdasz, 10 perc alatt bent van....
Mondom nem őt ... hanem jó csajokat!
De nem mondom meg hol....
hát, ha te a Hajós Andrást jó csajnak látod ........
Jó éjt!
Nem ilyen a terv, ebből már kinőttem.....
Órás, csavarral fixen állítható és vákuumosan terheléshez.
A visszafolyó ágban akarom megemelni a nyomást ~ 0.5 barral. Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás, hogy legyen többletem.
Semmi tuning, csak átnevelem etanolra
ahoz elég egy sima visszafolyásmennyiség állító.... a nyomás marad a gyári, de a vissztérő ágba ha bekötöd, tudod szabályozni azt a mennyiséget bizonyos határokon belül amit a motor megcsócsál, én is ilyet használtam a leonba..... de csak ugy siméán ne várj nagy eredményt.... bele kellene piszkáli a mociba.... több levegőt adni neki, nagyobb szelepek, portolt hengerfej, veztengely..... sok péz...
ha rám halgatsz nitrót teszel bele.... akkor megy ha kell, de akkomintabarom.... nem égeti szét a gépet, én két évet versenyeztem vele sose volt baja....persze ésszel kell....akkor használod amikor akarod, amikor meg nem akkor megmered a gyári kisfogyis városi kisvas....

Én jó csajokat látok tibi csokit reklámozni?
cupákujjá egy tibicsokireklámhordozót
Nem csökkenteni , növelni de okosan és nem sokat... annyit simán tud a saját AC-ja ~ + 0.5 bar a visszaágban
csökkenteni akarod a nyomást? nee növelni nem lehet.... aho másik pumpa kell....
Te is mész?








Megyek, felébredt Bencus, visszaaltatom!
1300-as suzuki és nem BK és nem busa
jóccakát
gúdnájt
Szép álmokat!
Neki mondtam, de rád gondoltam!
joccak haver!
háeztet nekem mondta he,há nem? há de asszem
Sziasztok, jóéjt!
mibe kell?
tudok segíteni....