Nem akarok játszadozni, nem teljesítmény növekedést akarok... azt nem swift-el kell kezdeni
A benzin-levegő 1:14,7 arányt kell valahogy közelítenem/csökentenem az etanol-levegő tökéletes égéséhez szükséges 1:9.6 -hoz
monnyuk a turbonyomáshot tettem órát, mert ha teljesen letekertem a geometriát, a gtb2260-as csiga annyit fujt hogy a kraz kereket fel lehtene vele pumpálni..... simán betöltött 4 bárt ha nem figyeltem.... de akkor volt kapaszkoggy a kormányba....benyát meg ugyis érzed.... ha nagyon nyitod semmi sem változik, marad gyári, ha nagyon zárod meg befullad a moci....
de ze te is tod... mit pofázok...
az elve mindegyiknek ugyanez.... hasonló volt az enyém is, de én nem tettem be az órát eccer beállítottam, 2 értéket, a szabályzón amit be tettem a müszerfalra diszkréten mintha gyári lenne, és közte csavartam csak....csak a tekerője látszott ki, és bentről állítottam mindent....
3500-4000ft egy ilyen szabályzó szelep órával együtt, én is ilyet használtam az üzemanyaghoz is, és a mechanikus turbonyomás szabályzáshoz is....
nem nagy vasziszdasz, 10 perc alatt bent van....
Nem ilyen a terv, ebből már kinőttem.....
Órás, csavarral fixen állítható és vákuumosan terheléshez.
A visszafolyó ágban akarom megemelni a nyomást ~ 0.5 barral. Ez a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás, hogy legyen többletem.
Semmi tuning, csak átnevelem etanolra
ahoz elég egy sima visszafolyásmennyiség állító.... a nyomás marad a gyári, de a vissztérő ágba ha bekötöd, tudod szabályozni azt a mennyiséget bizonyos határokon belül amit a motor megcsócsál, én is ilyet használtam a leonba..... de csak ugy siméán ne várj nagy eredményt.... bele kellene piszkáli a mociba.... több levegőt adni neki, nagyobb szelepek, portolt hengerfej, veztengely..... sok péz...
ha rám halgatsz nitrót teszel bele.... akkor megy ha kell, de akkomintabarom.... nem égeti szét a gépet, én két évet versenyeztem vele sose volt baja....persze ésszel kell....akkor használod amikor akarod, amikor meg nem akkor megmered a gyári kisfogyis városi kisvas....
A benzin-levegő 1:14,7 arányt kell valahogy közelítenem/csökentenem az etanol-levegő tökéletes égéséhez szükséges 1:9.6 -hoz