Egy kicsit kiegészíteném Gekko-t....
Mivel emelkedik a motor hátulja a gumi magassága (kerékátmérő) miatt, így nagyobb lesz a villaszög, nem kisebb!
Hiába szélesebb a gumi, az 5.5"-os felni összehúzza és még jobban "kihegyesedik"...ezért is lehet vele gyorsabban lapra fordulni. Nem fog nagyobb felületen az úttal érintkezni, csak lapon. Viszont romlik a gyorsulása és a km óra is alámutat majd jobban.
Én nem tennék fel GSR-re 190-est.
Jó reggelt!
Nem vagyok Gino,de válaszolhatok:
A GSR re jó a 190 es gumma,az "okosok" szerint nem mert nem lehet annyira jól kanyarodni vele ,az tények viszont a következők:
190/55 átmérője nagyobb picit mint a 180/55 ősé,tehát a villaszög kissebb lessz-ergo:jobban kanyarodik, a gumi szélesebb,kanyarodáskor nagyobb gumifelület érintkezik az úttal-ergo jobb a tapadás (Persze van márkák közötti külömbség,van amelyiket felteszed az 5,5 colos GSR felnire,és kissé összehúzza,de akkor sincs gáz!)
najó,de elbasztam,,,rosszúl adtam össze,,asszonykám felvilágosított,,,,Bravó 150LE,BÖMÖWÖ 200LE,GSR 100,2db =200,,,ez összesen 550LE...de akkor is kispályásak vagyunk hozzzád képest DON LLUKI főúr engedje meg hoogy pislogjak ...ajkadat megbaszom
Mivel emelkedik a motor hátulja a gumi magassága (kerékátmérő) miatt, így nagyobb lesz a villaszög, nem kisebb!
Hiába szélesebb a gumi, az 5.5"-os felni összehúzza és még jobban "kihegyesedik"...ezért is lehet vele gyorsabban lapra fordulni. Nem fog nagyobb felületen az úttal érintkezni, csak lapon. Viszont romlik a gyorsulása és a km óra is alámutat majd jobban.
Én nem tennék fel GSR-re 190-est.