Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kora délután, vagy inkább késöbb?
Le kell venni a francba!
Hali Ric!
Mikor, miért, mennyi időre?
Köszi Tutis. Sokat segítettél.Ezekszerint a K6 szürke más szín, mint a K7 szürke?
Ez a kód akkor nekem nem is jó. Majd a mesterrel kikeverünk vmit.
szevasztok Klánerek!

szombaton valaki Pilismarót
Racing 10W-50
tutis, ez a Repsol Moto syntetico 10w-40? vagy a moto racing 10w-50?
Akkor 10W40-es olaj van most benne. Ez jobb a váltónak, mivel Te mostmég úgyse hajtod nagyon a gépet,így jó az az olaj bele. A Power1 racing 10W-50 viszkozítású, és full szintetikus. Ez lehetővé teszi azt hogy a motor exrémebb igénybevételnek is ellenálljon, viszont hátránya hogy a váltó pl darabosabban fog járni..
Olajban legközelebb ajánlom a Motul-t, Abból is minimum a 7100-ast. De ha pályára is lép az ember akkor a 300V-t.
Jó olaj még a most feltörekvő Cepsa ( CEPSA MOTO 4T RUTA 66 Sintetico), és az Ipon (Full Power Katana), aki kipróbálta ezeket elismerően nyilatkozott róla.
Én nekem most ez a Repsol vált be, valószínű ennél fogok maradni ha jól kitart a szervízperiódus végéig..
most is Castrol, de béna: vmilyen Evo. ezt még nem én választottam
most már mindegy, próba aztán max. következőre előbb kérdezlek Titeket
Most látom Neked K6-os színű van. Bármelyik szervíz megmondja a színkódot, plusz ha felemeled a tankot, akkor a tank belső oldalán megtalálod a színkódot...
Hiflofiltro szűrőt annyira nem szabad vásárolni, hogy a szervíz is ezt ajánja a gyári helyett
Az a legjobb utángyártott olajszűrő a motornak..
Power1 racing-től sajna hangos lesz a blokk, remélem ez nem fog zavarni..Engem zavart
Sőt páran itt ugyanazt mondják..Én így utólag már nem tenném bele a vasba, a váltó nehézkes tőle, plusz a blokknak is van hangja tőle..Most milyen olaj van benne, nem tudod?
A K7-es Szürke szinkódja: YD8
Festékes ki tudja a színt keverni úgy hogy szabad szemmel nem látható a színeltérés,tehát nem kell hozzá recept. (Képeim között látható az eredmény, vagy élőben is)
Köszönöm szépen. A festőm tud keverni hozzá hasonlót, de előtte gondoltam futok egy kört.
Köszi még1szer
Szia!

A színkódot meg lehet tudni, de nem mész vele semmire. A gyár nem adta ki a "receptet" hozzá. Ügyes, gyakorlott fényező tud neked keverni nagyon-nagyon hasonlót.
piros lámpánál rendben van, de mikor a Rétságban vadászom a kanyarokat és kihasználnám mindkét sávot, azért belepillantanék, hogy jön-e vki a belsőben..
Üdv!
Színre szeretném fújatni a sárvádőmet, na meg az új fejidomomat. Tudtok segíteni, hogy a szürke kutyulinak mi a színkódja?A szervízkönyvbe nem találom.
előre is danke
Na megvolt az 1000 km-es szerviz, most már tuti a kirándulás hétvégén!
hlaci, köszönöm szépen a felajánlást! Remélem találkozunk, és nem a 10% miatt!
Jó reggelt Vagy valami hasolót
Én már megszoktam hogy minden piros lámpánál állítani kell. Ez már nálam is szertartás
én megőrülők tőle! és nem a karral van a baj, hanem maga a tükör feje zuhan be.
gondoltam veszek új tükröket, van gyári karbonos kinézetű és 5e/db... bár most erre sincs keret
De ! Nekem van de csak abal oldali azt állandóan állítani kell.
Hi!
Ha valaki(k) a klánból jön(nek) veled, a Szalajka-völgyben található Fenyő Vendéglőben keressetek! ifj. Hócza László 10% kedvezményt biztosítok Nektek! Sajna én dolgozni fogok.
Üdv
hlaci
amúgy a gyári tükrökkel másnak nincs baja csak nekem? nálam egyszerűen nem lehet meghúzni úgy,
hogy ne fújja el a menetszél a beállítást.. pedig nem megyek gyorsan.. mindig.
hát igen. tudtam, hogy Tőled részletes választ kapok. köszönöm.

az olaj mán megvan power1racing, de 10.300ért sikerült a 4 lityót
hiflofiltro olajszűrőre már hallottam olyat, hogy nem szabad megvenni
gyertyát én is 2500ért tudok, de ha az nem kő, akkor az most nem lesz..