Egyébként légszűrő milyen állapotban van, tiszta-e, be van e olajozva, hűtők nincsenek e nagyon benyomódva, oldaldeknik nincsenek-e betörve/megsérülve.
Értem!Köszönöm a hasznos infokat!Még annyit hogy a szervízkönyv a kezdetektől vezetve volt?
Átgondolom a dolgot és ha úgy jön össze minden akkor el megyek megnézni és beszélünk róla.
Mégegyszer köszi
Ja, és nem azért lett átalakítva, mert törve lett volna! A legelső tulaj (én vagyok a 3.) megvette de után nem igazán tetseztt neki az enduro. Volt olyan hogy egy évben 300(!) km-t ment vele. És ezért alakítatta át sm-é. Meg ez pl hihetetlen, h 7 éves a motor és csak 19e km van benne, de ezt igazolja a gyári szervízkönyv és az is, h én most tavasszal vettem le a gyári végtelenített rk láncot...
Az annyit jelent, h megkapta egy 2007es drz400sm gyári alkatrészeit, melyek a következők:fordított első telók, excel felnik, az öszes idom, kézvédők, tükrök, fehér indexek (egyébként ezek pont 2007től fehér búrásak, azelőtt sárgák voltak). Magyarul ez is egy épített sm, de nem 15éves mito/nsr felnik vannak alátolva, hanem a gyári drz sm alkatrészei.
Az árból tudok engedni a gumik miatt, de azon kívül tényleg semmit nem kell rákölteni. Ahogy le is van írva, szinte zsír új olaj+szűrő, láncsezett (x gyűrűs arany did lánc 75le-ig), láncvezető. Fékbetétek még teljesen jók (de van még egy pár előre), van hozzá 3 db légszűrő, pár gyári cucc, ha kell adok még twin air légszűrő olajat, motorex teflonos láncsprét, kipuff dugót...
Szia Bazsi!Köszi szépen a felvilágosítást.Az mit jelent hogy s-ből sm lett építve?Ha engedsz az árból akkor beszélhetünk róla,egyébként néztem sokszor a motorodat.Egyébként van a mocin info kijelző?
Mégegyszer kösz az infót.Biztos hogy beszélünk még!
Egyébként légszűrő milyen állapotban van, tiszta-e, be van e olajozva, hűtők nincsenek e nagyon benyomódva, oldaldeknik nincsenek-e betörve/megsérülve. Esetleg az akksinál egy multiméterrel rámérsz, h gázadáskor növekszik-e egy kicsit feszültség. (van-e töltés). Hirtelen ennyi, de mjad biztos írnak mások is.
Sziasztok!Éreklődnék és segítséget szeretnék kérni,ugyanis drz 400 sm-et szeretnék venni és kérdeznélek titeket hogy mit nézzek meg nagyon motorvásárlás előtt!
Válaszotokat előre is köszönöm!
250 marha jó
ilyen létezik 1álltalán
Nincs mit és gyere nyugodtan.
Naggggyon remélem, hogy még nem kelt el
Átgondolom a dolgot és ha úgy jön össze minden akkor el megyek megnézni és beszélünk róla.
Mégegyszer köszi
Az árból tudok engedni a gumik miatt, de azon kívül tényleg semmit nem kell rákölteni. Ahogy le is van írva, szinte zsír új olaj+szűrő, láncsezett (x gyűrűs arany did lánc 75le-ig), láncvezető. Fékbetétek még teljesen jók (de van még egy pár előre), van hozzá 3 db légszűrő, pár gyári cucc, ha kell adok még twin air légszűrő olajat, motorex teflonos láncsprét, kipuff dugót...
Mégegyszer kösz az infót.Biztos hogy beszélünk még!
Egyébként légszűrő milyen állapotban van, tiszta-e, be van e olajozva, hűtők nincsenek e nagyon benyomódva, oldaldeknik nincsenek-e betörve/megsérülve. Esetleg az akksinál egy multiméterrel rámérsz, h gázadáskor növekszik-e egy kicsit feszültség. (van-e töltés). Hirtelen ennyi, de mjad biztos írnak mások is.
Válaszotokat előre is köszönöm!
irj nyugodtan
ez is gyári