Bőr.
A cordura is csak ideig-óráig vízálló, úgyhogy esőruha ahhoz is kell, tehát kb. ugyanott vagy azzal is. Viszont a bőr sokkal jobban véd ha aszfalton csúszol (a cordura egyszerűen elég rólad) + abban (ha megfelelő /passzentos/ méretű rád) nem tudnak elmozdulni a protektorok, míg a cordurára ez messze nem igaz...
Kérdésem lenne, hogy az R18 140/80 vagy R18 130/80-as gumi befér-e hátra úgy, hogy nem darál le semmit? Mennyire befolyásolja a motort? Van-e értelme a szélesebb guminak, vagy maradjak a gyári méretnél?
AZ msn nem működik nekem... De a gépem is f*s csak nicns lé másikra...
A cordura is csak ideig-óráig vízálló, úgyhogy esőruha ahhoz is kell, tehát kb. ugyanott vagy azzal is. Viszont a bőr sokkal jobban véd ha aszfalton csúszol (a cordura egyszerűen elég rólad) + abban (ha megfelelő /passzentos/ méretű rád) nem tudnak elmozdulni a protektorok, míg a cordurára ez messze nem igaz...
Látom mindenki csinosítja a vasat, kezdődik a jó idő.
Én is hozzáfogtam rakok fel ma képeket.
Érd., hogy a kuplungkar végénél van egy szürke "hengeres csoki"
aminek a vezetéke vakon végződik.
Az mi célt szolgál?
Kérdésem lenne, hogy az R18 140/80 vagy R18 130/80-as gumi befér-e hátra úgy, hogy nem darál le semmit? Mennyire befolyásolja a motort? Van-e értelme a szélesebb guminak, vagy maradjak a gyári méretnél?
na elküldtem ma tehát hétfőn reggel a cuccot remélem hamar odaér.
Látom mindenki dobálja fel a kopott lánckerekes képeit,épp unatkozom úgy h énis rakok már fel ilyet