Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia te kis koris
Szió mindenki!
én vigyáztam, épp elmélkedtem is h áá most nem estem még, aztán bumm , bár közrejátszott az is h megláttam 1 nagycsepelt 1 szántó közepén , csak tudnám minek volt ott
lehet de béna vagyok én ehez
7-8 hete nem ültem motoron
vigyázni kell nagyon
pedig nagyon szépen forog benne, főleg réten
kis gázon arra tereled amerre akarod
áááááááááááá nem
ne volt szivem nyüglötetni igy is alig ment
ez a tömörödöt hóóóóó nagyon fogos
remélem rajzoltál te is gabonaköröket
ujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
ugye
ja és MENDEI voltam mocizni sajnos még nem nagy élmény
A hátsód már kopott nem?
csak a lánc mennyi ? ebben akkor lehet hogy te segitesz
a fogas kerék nem kopott
köszönöm
az öltözetet na meg a csajt azt letudtam szűrni
szemrevételezés volt csak lámpáknál
Minden okés volt! Világító és jelző berendezéseket leellenőrizték, meg fékpadi mérés, és kész.
és te ebböl mit tudtál leszürni amit tudnál használni
lehet tanulni itt
nem mondasz újat már 1ideje ez a téma itt de azért kössz
csávó jó bolond
Szia Kokodrz ,
Úgy emlékszem múlthéten műszakizott a drz-d, minden rendben volt? Nem kötözkodtek?
enduróba nem árt a nyomaték szerintem,szóval azért lenne ideálisabb a 250es 2T
pályára lehet elég 125 is
képeken Markó István Suzuki RM250
Itt az ellenőrzési módszer. Persze ha egyenetlenül nyúlt meg cserélni kell mérés nélkül is.