A hátsó fék igenis kell a csúsztatáshoz! Először is nem a kanyarban kell csúsztatni hanem féktávon. A súlypontot meg a lehető leg előbbre kell rakni mielőtt egyidőben ráengeded a kuplungot+hátsó fék egy kicsi első fék betolni az elejét és már úszik is a hátulja.
Én azt hittem eddig (meg mondjuk úgy is próbálgattam), hogy kell egy kis fék hátra, hogy meginduljon a dolog. És mennyire kell rákuplungolni (mert én mindig attól tartok, hogy kirepül a blokk ha teljesen ráengedem 5-ből vissza 2-be)? MOndjuk néha össze szokott jönni a dolog (de nem halál tudatosan). Csak még eddig senkitől nem tudtam megkérdezni, hogy pontosan mi is a technikája a csúsztatásnak!
Itt most meg is ragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a nálam gyakorlottabbakat:
Mi a technikája (a ráérzés mellett persze) a kanyarban való csúsztatásnak?
Tehát nem ismeri valaki EZT a gépet?Hátha valaki ismeri a múltját. Küllemre 5ös csak vagyon a motorja milyen
Mit kell amúgy megnézni mielőtt megveszek egy ilyet?
Egy kérdésem lenne! Te hogyan csúsztatod meg kanyarban? Kuplunggol is (azaz valamennyire kiengeded, mondjuk addig míg már forgatja a kerék a motort) meg hátsófék egyszerre (az elsővel is rásegítesz?)?
Nekem van az smr-be antihopping. A lényege pedig az,hogy blokkolni nem engedi a kereket ha intenzíven használom a motorféket.Ezt úgy produkálja,hogyha a kerék felöl jön nagyobb erőhatás ( mondjuk kanyar előtt 5-ből vissza 2-be ) akkor automatikusan nyit a kuplungon. Azért látjátok egy pár videon amikor keresztbe jön a supermoto-s forog a hátsó csak viszonylag lassan.
Szerintetek melyiket érdemesebb venni? Egy 450-es gyári crosst supermoto szettel, vagy egy 525-öst ami enuro és ahoz is szett van persze. Nagy különbség van a 2 motor között? Azon kívül hogy az egyik enduro a másik gyári cross? Pl szervízigény használhatóság pályán illetve közúton stb...?
Gondolom utcán csinálod.
Azt én is megnézném amikor az autósok beparáznak.
Ezt arra érted hogy jó gépes? A buta mit takar?
Itt most meg is ragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a nálam gyakorlottabbakat:
Mi a technikája (a ráérzés mellett persze) a kanyarban való csúsztatásnak?
Mit kell amúgy megnézni mielőtt megveszek egy ilyet?
Egy kérdésem lenne! Te hogyan csúsztatod meg kanyarban? Kuplunggol is (azaz valamennyire kiengeded, mondjuk addig míg már forgatja a kerék a motort) meg hátsófék egyszerre (az elsővel is rásegítesz?)?
htm tesék. és van az anti hopping kuplung,annak a segítségével lehet csúszatni,tudtommal