Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelmesbe választ vártam
pl a jofogason pont hirdetnek egyet úgy fél éve...persze nem olcsó,de a boltban sokkal drágább...
ELŐTTE VISZONT KÉRJ MÉRETEKET MINDENRŐL,NEHOGY NE LEGYEN JÓ, MERT ITT 690ES KTM ET íR,DE LEHET EGYEZIK!
http://www.jofogas.hu/tolna/KTM_690_lanckerek_meneszto_27071847.htm?first=1
Üdv vennék hátsó féktárcsát és lánckereket ami passzol bele vagy tippet hol tudnék hozzájutni kösz
Sziasztok!

SM vásárlásán gondolkozom.

Nézegetem a KTM 690 szériáját és nézem most ezt itt:
Ducati

Van valakinek tapasztalata,infója erről,ilyen gépegységről?
ETZ 250
Sziasztok

Segítségetek szeretném kéni másod motort szeretnék vásárolni.
a motort 60% poros úton földúton 40% normál úton.
hobbi motorozásra használnám ilyen dual sportnak mondanám
nem szeretnék túl nehéz motort ezért 3 motor van a érdekeltség listámon:
KTM 125exc 2T 2003
Yamaha WR250f 2001
Yamaha WR426f 2002?

jelezném sose volt üzemórás motorom.és itt a környékbe senkinek sincs azt is tudom nem a olaj csere a komoly tétel a karbantartásába.
azt szeretném kérdezni hogy WR250f és a WR426f menyire strapabíró a blokkja menyit bírnak a dugok szelepek stb? vagy felejtsem el a 4t motorokat mert vagyon fent tartani ökket
válaszokat köszönöm
A DRZ-vel nem fogsz melléfogni, nyugodtan választhatod, terepen is jó lesz.

Ráérsz később szarakodni az üzemórásokkal, ha lesz rá igényed.
A DRZ-E a másik amin gondolkodom, de mindenképp olyan motor legyen amivel endurozni is tudok
Drz kell neked!
Én most egy `14-es 450-es exc-t használok rövid távú supermotozásra.
Rövid túrázáson 50-80 km-ert értek folyamatosan egy segg alatt (már bocsánat a kifejezésért) .
Élményben nagyon jó, nehéz túl tenni rajta, viszont hosszabb túrára már nem alkalmas .
Hasonló kategória az általad említett motor is.
Nem az olajcsere lesz a legnagyobb tétel a szervízelésben,ezt tudjuk mindannyian!
Csak amíg egy XT660X be nem kell belenyúlni több 10e km-en keresztül addig egy üzemórás gépre kifizetted még legalább egy motor árát.Tisztában vagyok vele hogy élményben,teljesítményben,futóműben sem nyújtja azt mint egy kihegyezett gép,de Bálint úgy tűnik nincs tisztában ilyen jellegű dolgokkal,így adjunk neki korrekt felvilágosítást,és vszeg a 125 után egy Yami is elég élményt fog neki adni! :D
Hello.SXV-550-et használok utcára,én is lecserélem az olajat 500-km után,de én nem dobom ki,hanem megy a swiftembe,és a stílbe lánckenésnek, ha összegyűlik a megfelelő mennyiség.Na ugye ugye hogy persze.
hello. én 450 exc-t használok utcára. 10 üó ként kidobom az olajat belöle. szüröstöl mindenestöl. ami kb 500km.
Akkor az piszkosul nem supermoto hanem hétköznapi használat,viszont egy célszerszámot akarsz teljesen másra használni mint amire kitalálták...
Kétségtelen hogy egy Smarttal is le lehet ugrani a tengerpartra,de nem arra van kitalálva...
Reális rálátás nélkül egy üzemórás,elég vaddisznó géppel akarsz túrázni,városba még úgy ahogy elmegy,de hosszabb úton nem fogod élvezni,azt meg főleg nem amikor a blokkban lévő üzemórás motyókat kell cserélgetni.
Ha most 125 öd van akkor XT660X el tégy egy próbát,bőven jó lesz,ha durvábbat akarsz akkor LC4...hagyjátok a 450 es vaddisznókat arra amire kitalálták.
Sziasztok
Gumimelegítője esetleg valakinek eladó?
Szia
Nekem yz 450 em van de csak pályán használom, utcára jobb választás a WR de hosszú túra szerű utakra nem tudom, nem ajánlanám de nem ismerlek mit bírsz
Kevésbé szerviz igényes mint az yz tehát többet is bír.
Nem tudom mennyire segített a válaszom remélem igen
Hello
Érdeklődnék h mennyire jó a Yamaha 450 wr supermotozni? nem pályára hanem utcára, kicsit hosszabb turákra stb. mennyire szervizigényes?
köszi
Nem bántó szándékkal,és senki pártján nem állok de amiket itt felsoroltál a (motorleállást kivéve ami bármi miatt lehet és bármikor előjöhet még 1 új motornál is,) ezek a dolgok mind kívülről látszanak a motoron, tehát adott a kérdés miért vetted meg? Igéretekre nem adunk mit küld, és mielőtt ilyet nyilvánosan leírsz ezeken kicsit kéne gondolkodni, meg aztán ezért az árért nagy csodát nem kell várni ebben a kategóriában. Azért ez a típus kicsit több törődést igényel mint a ktm, yamaha. Olvasgatom itt sorba a hasonló történeteket érdekes én még egyszer sem jártam így pedig veszek pár motort.
Akkor nem pár száz euro, hanem inkább ezres nagyságrendekkel drágább kint...
Remélem azért még tud egy kis mosolyt csalni az arcodra ha menni fog alattad!
Itt nem a Husqival van baj, hanem az Adorjánnal. Már megbántam, hogy ezt a motort vettem meg, lassan mindent kicserélek rajta, amit ki lehet, és most már tényleg jó lesz remélhetőleg. Most már van gazdája.
Azért otthon vettem motort, mert így jöttem ki olcsóbban. KTM-et nem akartam eddig, de lehet, most csere lesz a vége...
Otthon átszámolva megvettem ezt 2500 Euroért, itt németben 4000 alatt nincs ez a példány...
Azért mert TE meg Ő így járt azért NE általánosítsunk szerintem! A husqi igazán jó motor HA volt gazdája és megkapja ugyan azt a törődést mint ktm és berg társai...
Nekem volt minden, mégse pocskondiáztam egyik márkát sem,pedig árultam én is hónapokig a régi husqimat...sőt a 2012est is... de semmi baj nem volt velük... meg kell nézni mit vesz az ember!
ÉN hangsúlyozom, ÉN biztos nem vettem volna meg a lenti husqit... de nem azért mert husqi sm 510r...vettem volna én is 510sm et de nem az adorjántól vagy ami így néz ki... külcsínynyel eltakarják a rothadó belsőt... volt már Berg is amit árult a szervíztulaj...kiváncsi vagyok azóta mennyit ment az is...
Sajnálja az ember, hogy így járt pár husqi tulaj,de ne általánosítsunk! Sztem van most is olyan husqi a piacon amit meg szabad venni!

Mondjuk nekem az is szúrja az oldalam,hogy ha kint dolgozik a PeterTuri akkor miért nem KTM-et vett, vagy miért nem KINT vett ha úgy is ki akarta vinni? Gondolom picit drágább lehet ott,de ha már kint vagyok, csak ráfordítom azt a + pár száz eurot, de tudom h nem egy kókler országból veszek valami lomot...(nem általánosítok,csak sok a szar legyen bármilyen márka is!)
peace
Nem olvastam el.csak a kepeket neztem es a tomenytelen szoveget.
Telo szamod leirod radcsorognek?!
üdv sajnálattal olvasom hogy jártál :( sajnos el kell mondanom én is megjártam egy husky tc 450-nel széttörött a dekni berugás közben úgy hogy még a blokk-közép is megrepedt ahogy elhoztam már másnap megtörtént, ugyhogy együtt érzek veled (de becsületére váljék az eladónak meg tudtunk egyezni) azóta áron alul eladtam mert motorozni akarok nem szerelni. ui: soha többet husky!
Hali,
Nagyon sajnálatos hogy így jártál!
Volt bámilyen előzménye annak hogy mindenképpen ezt a vasat akartad megvenni? Értem ezalatt hogy leérdeklődted a típust hibáit tartósságát bármi számodra hasznos infót?
Itt a fórumon nem igazán láttam ilyen témában hozzászólás bármit, bár nem mindig nézem folyamatosan.
Ezt csak azért kérdezem, mert valszeg lettek volna akik lebeszélnek róla (én biztosan) és kontra akik rábeszélnek. Ebből talán szűrhettél volna pár ekzakt infót mire számíts. Az emberről ne beszéljünk mert hát "ismert" emberek faszságaival van tele e net a tv meg minden más orgánum.
Ha esetleg volt aki rábeszélt az biztos nem a barátod...
Azt gondolom ha szerinted meghaladja a gusztustalanság határát amit kaptál a rengeteg pénzedért, akkor lehet jogi útra kellene terelned a dolgot az én véleményem szerint. Mert lehet megáll a rejtett hiba elhallgatásának a lehetősége. Ennek alapfeltétele hogy magyar iratokkal rendelkezzen mert hiszen ezek nélkül egy "versenymotort" kaptál amire aztán csak kapu garancia van, ha van...
Végső konkluzióként nagyon sajnálom hogy nem tudtalak/tudtunk lebeszélni az aranyárú ólomdarabról
ez igen!