Nem is vitatkoztam, elfogadtam amit írtál nekem (bár nem értem miért nekem).
És azt se értem hogy ha csak elméleti tapasztalatod van akkor miért bírálod azt aki gyakorlatival is bír.
A kb 8 fokos aszfalton 20 perc motorozás után 10-15 métereket tudtam elsőkeréken gurulni a k2 es skickel. Míg ugyanezt az esőgumival majdnem taknyolás követte. A dunlop utcaival meg küzdeni kellett hogy emelje a seggét.
Nem sűrűn vitatkozok itt. De most csak felszólaltam.
Te biztos jobban tudod a gyárban dolgozó mérnököknél, hogy melyik gumi mire jó.
Ez olyan amikor elkezdik tanácsolni fórumokon, hogy egy egyhengeres nagyfuratú supermotoba ne tegyél full szintetikus olajat, se félszintetikus olajat, hanem ásványi olajat. De könyörgöm, ha egyszerűen nem azt írták elő a gyárban?
Na jó, mindegy is, nem akarok veled vitatkozni, úgyis mindenki olyan gumit tesz rá a motorjára amilyet saját maga akar, csak tanácsoltam én is valamit, hátha elgondolkodik rajta pár ember.
Ezen kár vitatkozni... Azt meg hanyagoljuk hogy mi mikor hogyan melegszik be.
A slick vs utcai vs esőgumi témába meg olyan szóljon hozzá aki ki is próbálta mindegyiket.
Utcán a büdös életbe nem melegszik be a slick. Egyszerűen nem éri el azt a hőmérsékletet, amin fog mint az állat.
Max. hegyekben, vagy nagyon kanyargós szakaszoknál.
Ha jó és tapadós gumit akar az ember UTCÁRA, akkor Michelin Pilot Power.
Hiába vagyunk itt okosok, hogy a slick jó utcára, az utcai meg nem. A mérnökök nem hiába nevezték az utcai gumikat utcainak, a pályagumikat pedig pályagumiknak.
Ezt szerintem nem is kell tovább ragozni.
Attól függ milyen tempóba szeretnél motorozni...
Nekem tavaly szezonba az volt elöl-hátul. Átlag motorozáshoz tökéletes, de nagy melegbe tempos kanyarokba nyúllott az eleje rendesen.
Nem is vitatkoztam, elfogadtam amit írtál nekem (bár nem értem miért nekem).
És azt se értem hogy ha csak elméleti tapasztalatod van akkor miért bírálod azt aki gyakorlatival is bír.
A kb 8 fokos aszfalton 20 perc motorozás után 10-15 métereket tudtam elsőkeréken gurulni a k2 es skickel. Míg ugyanezt az esőgumival majdnem taknyolás követte. A dunlop utcaival meg küzdeni kellett hogy emelje a seggét.
Te biztos jobban tudod a gyárban dolgozó mérnököknél, hogy melyik gumi mire jó.
Ez olyan amikor elkezdik tanácsolni fórumokon, hogy egy egyhengeres nagyfuratú supermotoba ne tegyél full szintetikus olajat, se félszintetikus olajat, hanem ásványi olajat. De könyörgöm, ha egyszerűen nem azt írták elő a gyárban?
Na jó, mindegy is, nem akarok veled vitatkozni, úgyis mindenki olyan gumit tesz rá a motorjára amilyet saját maga akar, csak tanácsoltam én is valamit, hátha elgondolkodik rajta pár ember.
A slick vs utcai vs esőgumi témába meg olyan szóljon hozzá aki ki is próbálta mindegyiket.
Max. hegyekben, vagy nagyon kanyargós szakaszoknál.
Ha jó és tapadós gumit akar az ember UTCÁRA, akkor Michelin Pilot Power.
Hiába vagyunk itt okosok, hogy a slick jó utcára, az utcai meg nem. A mérnökök nem hiába nevezték az utcai gumikat utcainak, a pályagumikat pedig pályagumiknak.
Ezt szerintem nem is kell tovább ragozni.
Nekem tavaly szezonba az volt elöl-hátul. Átlag motorozáshoz tökéletes, de nagy melegbe tempos kanyarokba nyúllott az eleje rendesen.
2014 év végi
27000Ft
érdeklődni csak telefonon.: 30-5183461
99000 ft 20 376 46 36