Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6 hét pihi...aztán húzhatod neki megint mielöbbi gyúgyulást kívánok!
Szilánkosra tört?Kitartás!
nabazmeg....
jobbulást tesa!
A többi képet elkűldtem a g-mailodra.
Az mi? lábak égnek állva ember pörögve,motor pattogva?
Ez egy hájszájd lehetett
Mielőbbi felépülést!
Mi a szar? ...volt asztal ugrató? vagy wa10?
Rendben átmegyek.
Mikor indulok akkor hivlak a számod meg van
Mi a rákot csináltatok bazze?!?!?!
jobbulást

legalább a kuplung kar nem tört le
na basszus. mi történt?
kezeddel mi lett?
szeva hol a többi kép? holnap reggel műtenek ez nem suzukis nap volt
Nafasza..... Elpereceltél?
ne viccelj , ez alap
Ájjjj. Mitörtént?
Sziasztok.
Pannonia Ring napjainkban.
Köszi KOPH!
dedikálod majd nekem a "Hogyan csúsztassunk mint a zállat" című könyved ha megjelenik?
Na halee...ááá Most értem haza Délegyházáról . Kiszívott a nap hulla vagyok ...Laciékkal voltunk sütögetni meg pihenni, jó volt ..Danekk is pancsizott ezerrel...De fasza idő volt ma szerencsére. És Te? Kakucsra nem mentél?
Na Szeva! Mit szóósz milyen zsír idő van Nem jösz gurulni?
utcán 2, pályán 1,5-1,6..
Ezek azért jobbak annál, de gyere át, aztán nézz körül...
Szia van még hátsó gumid? 165-170-es?
5db kellene 4-5000 ft körül/db van?
mondjuk a lassuságomhoz az is hozzátartozik, hogy akkor is próbálkozok, amikor nem is olyan a kanyar inkább túlfékezem, csak érezzem már meg a hátulját

na és boccs a regényért, de hátha valakit érdekel .
na ma is ki tudtam menni egy 20percesre motorozni.
van azért már egy két észrevételem csúsztatás ügyileg.
Hirtelen elsőfék, hátsófék és ez után a visszaváltás, ha van rá szükség. a hátsóféket is lehetőleg csak akkor jó szerintem elkezdeni nyomni, amikor már a kanyar ívén van a motor, és kezd bedölni.
vagy pedig nagyon finoman nyomni, ha hoszabb az egyenes, és amikor beszükítünk a belső ív felé, akkor kicsit ráterhelni jobban.

HA meg nem kell visszaváltani, a kuplungot akkor is behúzni félig, máshogy mondva csúsztatni.

Szerintem azért jobb előbb fékezni hátsóval, aztán váltani, mert egyszerűen gyorsabb. mondjuk amikor 2őt kell váltani, aztán fékezni rá. sokkal kényelmesebb, nem kell úgy kapkodva. folyamatos hátsó fék mellet, és aztán picit ráereszteni a kuplungot, féket visszább,és végül teljesen ki a fék, és GÁÁÁÁZ

Na eddig itt vagyok, de lehet nagy hülyeség
És azt kell, hogy mondjam kezdem érezni, bár még mindig jóval lassabb vagyok mint csúsztatás nélkül sajna. de azért minden motorozásnál gyorsulok picit nyár végére jó lesz ez