Na halee...ááá Most értem haza Délegyházáról . Kiszívott a nap hulla vagyok ...Laciékkal voltunk sütögetni meg pihenni, jó volt ..Danekk is pancsizott ezerrel...De fasza idő volt ma szerencsére. És Te? Kakucsra nem mentél?
mondjuk a lassuságomhoz az is hozzátartozik, hogy akkor is próbálkozok, amikor nem is olyan a kanyar inkább túlfékezem, csak érezzem már meg a hátulját
na és boccs a regényért, de hátha valakit érdekel .
na ma is ki tudtam menni egy 20percesre motorozni.
van azért már egy két észrevételem csúsztatás ügyileg.
Hirtelen elsőfék, hátsófék és ez után a visszaváltás, ha van rá szükség. a hátsóféket is lehetőleg csak akkor jó szerintem elkezdeni nyomni, amikor már a kanyar ívén van a motor, és kezd bedölni.
vagy pedig nagyon finoman nyomni, ha hoszabb az egyenes, és amikor beszükítünk a belső ív felé, akkor kicsit ráterhelni jobban.
HA meg nem kell visszaváltani, a kuplungot akkor is behúzni félig, máshogy mondva csúsztatni.
Szerintem azért jobb előbb fékezni hátsóval, aztán váltani, mert egyszerűen gyorsabb. mondjuk amikor 2őt kell váltani, aztán fékezni rá. sokkal kényelmesebb, nem kell úgy kapkodva. folyamatos hátsó fék mellet, és aztán picit ráereszteni a kuplungot, féket visszább,és végül teljesen ki a fék, és GÁÁÁÁZ
Na eddig itt vagyok, de lehet nagy hülyeség
És azt kell, hogy mondjam kezdem érezni, bár még mindig jóval lassabb vagyok mint csúsztatás nélkül sajna. de azért minden motorozásnál gyorsulok picit nyár végére jó lesz ez
jobbulást tesa!
Mielőbbi felépülést!
Mikor indulok akkor hivlak a számod meg van
legalább a kuplung kar nem tört le
kezeddel mi lett?
Pannonia Ring napjainkban.
5db kellene 4-5000 ft körül/db van?
na és boccs a regényért, de hátha valakit érdekel .
van azért már egy két észrevételem csúsztatás ügyileg.
Hirtelen elsőfék, hátsófék és ez után a visszaváltás, ha van rá szükség. a hátsóféket is lehetőleg csak akkor jó szerintem elkezdeni nyomni, amikor már a kanyar ívén van a motor, és kezd bedölni.
vagy pedig nagyon finoman nyomni, ha hoszabb az egyenes, és amikor beszükítünk a belső ív felé, akkor kicsit ráterhelni jobban.
HA meg nem kell visszaváltani, a kuplungot akkor is behúzni félig, máshogy mondva csúsztatni.
Szerintem azért jobb előbb fékezni hátsóval, aztán váltani, mert egyszerűen gyorsabb. mondjuk amikor 2őt kell váltani, aztán fékezni rá. sokkal kényelmesebb, nem kell úgy kapkodva. folyamatos hátsó fék mellet, és aztán picit ráereszteni a kuplungot, féket visszább,és végül teljesen ki a fék, és GÁÁÁÁZ
Na eddig itt vagyok, de lehet nagy hülyeség
És azt kell, hogy mondjam kezdem érezni, bár még mindig jóval lassabb vagyok mint csúsztatás nélkül sajna. de azért minden motorozásnál gyorsulok picit nyár végére jó lesz ez