van olyan hogy egy sbk- gépen gyenge a fék? mert melandrit 2x ugyanott ....... lehet véletlen.
hajrá zöldek, kawasaki ! nem hiába tesztelték már tavaly év közepétől ezt a motort.
2016 közepétől már a 17-es fejlesztéseket nyüstölték a kawások, majd rá jönnek a gyártók hogy ha kilépsz a körforgásból verseny szinten , akkor évek kellenek a komolyabb vissza térésnek -yamaha, április- jó hogy előrébb van pár márka.
ha a GP-N indulna az mv megérteném egyedi, olyanok által nem megfizethető mint a nagy tömeg. ezt a bajnokságot hétköznapi motoroknak írták ki, nem egyedi valamikor legendás ....... márkáknak, amik megfizethetetlenek. tömeg gyártás világbajnoksága, összegezve. tehát semmivel nem lesz kapósabb egy mv egy vb címmel, ugyan olyan drága egyedi megfizethetetlen, nem azonosítanám a triump-al, de mikor nyáron szezonban mondjuk nem kapsz hozzá egy ÚJ generátor deknit........... azt a mérget ne idd meg ! + add hozzá hogy rendekkel olcsóbb az utólagos fenntartása is, nos nem sok a mv szurkolót látok a lelátókon. de ez az én véleményem.
akkor lesz még keményebb a vb ha a ducati eltalál egy jó v4 -es kényszervezérlésűt a következő években, onnantól lehet kapaszkodni a japán márkáknak. a rizskályhák is sorra feladták a v2 fejlesztéseiket, le a kalappal a duki előtt hogy ilyen szintre fejlesztette.
yamaha: idő míg kiforrottá fejlesztik a v4/sor4 et. az április világbajnokként vonult vissza és sok fejlesztő munka míg újra utolérik a mezőny elejét, + ki kell nevelni azt a pilótát aki fejleszt és versenyez úgy hogy minimálisat hibáz, melandri még nem az.
De vajon miert vagdosnak ki masodperceket? Jogi dolog? Csak erre tudok gondolni.