Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszi a linket. En csak igy tudom nezni.
De vajon miert vagdosnak ki masodperceket? Jogi dolog? Csak erre tudok gondolni.
Semmi bajom a V4-el. Csak a Leone-val.
szívod a v4-esek vérét ződ ember. lehet lesz még más is, jönnek az európai versenyek meg az ejc 300. + superstock 1000.
A V4 a ......
Melandri ennyit tud féktávon.
van olyan hogy egy sbk- gépen gyenge a fék? mert melandrit 2x ugyanott ....... lehet véletlen.
hajrá zöldek, kawasaki ! nem hiába tesztelték már tavaly év közepétől ezt a motort.
Azt láttam amit te. Sykes ennyit tud, Melandri meg elszúrta, bár a győzelemre sehogy sem volt esélye.
mi lett melandri-val az utolsó métereken ? sykes nem tud verseny tempót?
Rea könnyedén húzta be.
Nem kaptak superpole-os gumit.
láttam ! melandri jól hajrázott, most is érdekes lesz a futam !
köszi,utánanézek
T-Home kínálatában is van Spíler.
Sziasztok.Kinek van Vajnán kívül Spiler tv? Csak UPC-nél elérhető tényleg?
Miután a stock1000 csak Európában megy amióta létezik a sorozat így gyanítom, hogy semmi.
Stock 1000-ben mi volt?
2016 közepétől már a 17-es fejlesztéseket nyüstölték a kawások, majd rá jönnek a gyártók hogy ha kilépsz a körforgásból verseny szinten , akkor évek kellenek a komolyabb vissza térésnek -yamaha, április- jó hogy előrébb van pár márka.
ha a GP-N indulna az mv megérteném egyedi, olyanok által nem megfizethető mint a nagy tömeg. ezt a bajnokságot hétköznapi motoroknak írták ki, nem egyedi valamikor legendás ....... márkáknak, amik megfizethetetlenek. tömeg gyártás világbajnoksága, összegezve. tehát semmivel nem lesz kapósabb egy mv egy vb címmel, ugyan olyan drága egyedi megfizethetetlen, nem azonosítanám a triump-al, de mikor nyáron szezonban mondjuk nem kapsz hozzá egy ÚJ generátor deknit........... azt a mérget ne idd meg ! + add hozzá hogy rendekkel olcsóbb az utólagos fenntartása is, nos nem sok a mv szurkolót látok a lelátókon. de ez az én véleményem.
akkor lesz még keményebb a vb ha a ducati eltalál egy jó v4 -es kényszervezérlésűt a következő években, onnantól lehet kapaszkodni a japán márkáknak. a rizskályhák is sorra feladták a v2 fejlesztéseiket, le a kalappal a duki előtt hogy ilyen szintre fejlesztette.
yamaha: idő míg kiforrottá fejlesztik a v4/sor4 et. az április világbajnokként vonult vissza és sok fejlesztő munka míg újra utolérik a mezőny elejét, + ki kell nevelni azt a pilótát aki fejleszt és versenyez úgy hogy minimálisat hibáz, melandri még nem az.