szerinted ? de ki hogy látja ! szerintem a 25 versenyző felének kár volt átkelni az óceánon -tengeren -szaharán hogy elinduljon. olyan szakadék van a gyári támogatású csapatok és a futottak még -ek között hogy elképesztő. moto gp színtúgy ! csak akkor rúgnak labdába mások ha a gyorsabbaknak rossz napjuk van, nincs tapadás, ép esik fentről. amint láttad a 9 helyről feljött a 3.-nak, új gumikkal, de a többiek is újjal indultak, és a rajtnál max pár méter volt közöttük a távolság, csak egyedül davis-t nem tudta megfogni, pedig ahogy láttam minden mindegy alapon húzta neki, mivel már neki nem volt tét amit kockáztat. mégsem tudott csak 0.3 ig feljönni, és ha hallottad a szpíkert online lökte a kettőjük távolságát, 06-05-04-03-04 ahogy davis megtudta hogy jön fel rea még rátett egy lapáttal. no, nyomod mint az állat a tempót, leér már a tanksapka is és azt látod hogy akit üldözöl távolodik, no ezt történt ott is. a szpíker azt is felkonferálta hogy a duki fejlesztései év közben érkeztek, akkor mikor már ellépet a két kawás. de így is szép teljesítmény hogy ennyire megszorongatta a zöldeket.
már jó pár futammal ezelőtt, még az osztrák futam előtt rossz volt látni ahogy davis kalap-kabát otthagyta a mezőnyt kb a féltávtól, és nem is vett vissza a tempóból a végéig.
a legrosszabb futam az volt mikor mind a két kawa a táv harmadánál kikerülte davis-t mint a pocsolyát majd a kétharmad távnál davis a semmiből vissza tért, eltérdelt mellettük, és ott hagyta őket mint eb a szarát no az nagy égés volt !
nagyot tolt rea a kawa és a saját imag-en hogy elengedte sykes-t viszont az kemény kritika hogy még hátra is kellett nézegetni hogy hol jön a márkatárs, a különbség nagy a két pilóta között ! remélem davis és a pirossas gárda nem fogja szóvá tenni azt hogy elengedte a csapattársát. a versenyek annak hiányoznak akik élvezik ! már az eu sporton reklámozták hogy jön a tél ! ú vazz, azt a sok huhogó népséget akik ott hegesztenek a hóban és lesik hogy mások sikankóznak, brrrr ! unoka öcsém elment külföldre snow...... szal deszkázni, valami szlovák sípályára, a pályán út közben a 3-4 butykánál már olyan szinten beseggelt hogy azt sem tudta milyen szerkóval ment odáig, megfogta egy francia nő síléceit hogy ő majd indul tovább. 3 haverja alig bírta neki elmagyarázni hogy nem síléccel hanem egy fracos deszkával csúszkált odáig.
de egy tapasztalattal gazdagabb lett, mindig csak az aznapi csúszka jegyed vedd meg, és sose a előre a hetit.
Nekem tetszett az utolsó futam, Rea nagyot ment. Davies tényleg jó a Ducatival, de amit lehetett, azt idén megint megtette a Kawa és a két rider.
Konstruktőr VB cím, egyéni VB 1. és VB 2. Én örülök ennek. Ha pedig jövőre izgalmasabb lesz a szezon, azt sem bánom! Jöjjenek a fejlesztések, jöjjenek a versenyek, remélem izgalmas lesz! Viszont Rea kib...szott szimpatikus volt, hogy az utolsó körben bevárta Sykes-t, rendes dolog volt tőle.
Hiányozni fognak a versenyek a következő szezonig...
Kíváncsian várom már, februárban megint tippelhetünk a befutókra. :)))
Hajrá Kawasaki!
Te láttad a futamot amúgy? Ne zavarjon, hogy Rea a 9 helyről indult és így is feljött 3 tizedre. Éppen most látszott, hogy Rea az utolsó pár futamon csak arra figyelt, hogy Sykes előtt maradjon. Most, hogy beleadott mindent simán pariba volt Davies-el.
amint láttad most élesben kiderült új gumikkal 10 körön nem tudta megfogni rea davis-t. nincs de meg ha, jobb lett a duki versenytempóban, nem zabálja fel maga alól a gumikat, és folyamatos gyors. szal a kawa most utoljára tette fel a koronát a gyártó és egyéni címre. jövőre már csak a dobogó esélyes, remélem handa kidobta a régi blokkot, az április biztos jobb lesz. a huhucski ő a hunyó, ayamaka kezd stabil lenni. jó év lehet a következő.
áholy !
Igen, jövőre remélhetőleg izgalmasabb és több esélyes lesz a verseny.
Korai lenne előre megjósolni a potenciális ellenfeleket, de majd február környékén megint latolgathatunk, szerintem. :)
Akár igazad is lehetne de az 1299-es Panigale (valójában 1285ccm) tavaly lett bemutatva és idén már megvásárolható volt. Szóval már rég le van gyártva de nincs rajta mit homologizálni amíg nem indulhat a VB-n. Ezért van az, hogy a Panigale R 1199ccm.
Átvihetnék a szabálymódosítást ha versenyképtelenek lennének, de idén 10 futamgyőzelme van Davies-nek így nincs mire hivatkozni.
Egyébként meg már nem az olaszoké a WSBK hanem a Dorna-é ami spanyol így kb. semmi szavuk nincsen.
A GP-ben pedig nem a Ducati akarja betiltani a szárnyakat sőt!! Ők kezdték használni, az ő motorjukon van a legkifinomultabb szárny.
Szóval, hogy éppen a Ducati ellenében tiltják be a szárnyakat. http://formula.hu/motor-1/2016...
akkor miért is gyártják ? poénból? mi a lószart nem vittek át ezek a digók a szabálykönyvön ? legyártják és nem fogják homologizálni ennek sztán van értelme? gyártják 899 1199 1299 be én nem kedvelem a digókat mert az elavult szarjukkal mindig így vagy úgy, de mások elé akarnak férkőzni a győzelemért, ha nem a pályán akkor az asztaloknál. az F1 sem különb , a moto gp-ben is ő miattuk ugranak a szárnyak. oda legalább nem a traktor L2 -vel akarnak betörni.
még most igen ! de jövőre ! új huhuki nagyobb duki új handa javuló yamaka gyári fejlesztésű április rsv , hujujuj leszkapsz , jövőre már többesélyes a bajnokság! és biz davis verseny tempójától mindenki messze messze lemaradva van. olyan 5-10 mp a végére, és még az utolsó 5 körben is tudja a verseny tempó 90%-át. na az nem semmi!
'Meglátjuk. :)
Szerintem inkább izgalmas. A Ducati és a Honda okoznak majd néhány kellemetlen pillanatot.
De majd szezon végén meglátjuk! Győzzön a jobbik!'
Szerintem mindannyian, akik ezen a véleményen voltunk, hátradőlhetünk, mert igazunk lett...
Most hol vannak az akkor lehurrogó hozzászólók?
nos. a kawát lemotorozta a dukis csávó. az olaszok felnőttek a zöldek fölé versenytempóban is, komoly volt látni hogy izomból elmotorozott sykes mellett az angol. gyártó cím beseperve. még lehet bajnok davis de kevés az esélye. jövőre viszont a duki már biztos befutó ,attól függ milyen lesz a honda és a huhuki fejlesztése. ha a honda nem egy új motorblokkal jelentkezik akkor még marqez sem tudna győzni vele.
már jó pár futammal ezelőtt, még az osztrák futam előtt rossz volt látni ahogy davis kalap-kabát otthagyta a mezőnyt kb a féltávtól, és nem is vett vissza a tempóból a végéig.
a legrosszabb futam az volt mikor mind a két kawa a táv harmadánál kikerülte davis-t mint a pocsolyát majd a kétharmad távnál davis a semmiből vissza tért, eltérdelt mellettük, és ott hagyta őket mint eb a szarát no az nagy égés volt !
de egy tapasztalattal gazdagabb lett, mindig csak az aznapi csúszka jegyed vedd meg, és sose a előre a hetit.
Konstruktőr VB cím, egyéni VB 1. és VB 2. Én örülök ennek. Ha pedig jövőre izgalmasabb lesz a szezon, azt sem bánom! Jöjjenek a fejlesztések, jöjjenek a versenyek, remélem izgalmas lesz! Viszont Rea kib...szott szimpatikus volt, hogy az utolsó körben bevárta Sykes-t, rendes dolog volt tőle.
Hiányozni fognak a versenyek a következő szezonig...
Kíváncsian várom már, februárban megint tippelhetünk a befutókra. :)))
Hajrá Kawasaki!
áholy !
Korai lenne előre megjósolni a potenciális ellenfeleket, de majd február környékén megint latolgathatunk, szerintem. :)
Átvihetnék a szabálymódosítást ha versenyképtelenek lennének, de idén 10 futamgyőzelme van Davies-nek így nincs mire hivatkozni.
Egyébként meg már nem az olaszoké a WSBK hanem a Dorna-é ami spanyol így kb. semmi szavuk nincsen.
A GP-ben pedig nem a Ducati akarja betiltani a szárnyakat sőt!! Ők kezdték használni, az ő motorjukon van a legkifinomultabb szárny.
Szóval, hogy éppen a Ducati ellenében tiltják be a szárnyakat.
http://formula.hu/motor-1/2016...
http://youtu.be/htibiy14xkM
[#5204605] 2016. 02. 28. 19:37
KiCoFighter
'Meglátjuk. :)
Szerintem inkább izgalmas. A Ducati és a Honda okoznak majd néhány kellemetlen pillanatot.
De majd szezon végén meglátjuk! Győzzön a jobbik!'
Szerintem mindannyian, akik ezen a véleményen voltunk, hátradőlhetünk, mert igazunk lett...
Most hol vannak az akkor lehurrogó hozzászólók?
A Ducati ideért, igen... na meg a Honda is!
Izgalmas lesz az utolsó verseny...
a tóth team új versenyzője esek pesek tesója
"Ott ellátták őket, majd visszatérve rendbe hozták a motort is".
Sérülten, a kórházi ellátás után vissza a motorhoz. Ez igen!