csak biaggi stagnál a hátsó régiókban, melandri pedig az elejével megy, és gyűjtögeti a postokat, győzelmeket. mintha a biaggi és az április most nem harmonizálna, vagy az eddigi pályák nem jönnek ki neki.
Azért sztem még van esélye Biagginak a VB címre, mondjuk Melandrinak 18,5 pont előnye van. Amit 6 futam alatt talán be tud osztani. Biagginak kockáztatni kell majd. Meglátjuk mi lesz.
az ssp-t most kezdik tanulgatni, és talma sem top csapattal megy.
itt is kezd lenni pár ember aki lelép a mezőnytől de még verseket látunk a gp-vel szemben. a magyar szabad kártyás inkább a szenzorokkal és a tecnikával küzdött mint sem a pályával, az már ciki hogy el jut oda, ahová mások csak reménykedhetnek, és kullogsz a mezőny végén.
Manuela Raffaeta.
Köll egy pofony?
http://www.youtube.com/watch?v...
1. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40'14.677
2. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'15.653
3. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 40'18.890
4. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 40'20.631
5. Leon Camier (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40'28.245
6. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 40'29.850
7. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40'37.802
8. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 40'38.373
9. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 40'38.561
10. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 40'38.773
11. Sylvain Guintoli (PATA Racing Team) Ducati 1098R 40'39.558
12. John Hopkins (FIXI Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40'54.320
13. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 41'16.126
14. Alexander Lundh (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 41'51.273
RT. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'39.475
RT. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 14'32.025
RT. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 14'32.916
RT. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 1'47.409
RT. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR
RT. David McFadden (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R
RT. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR
itt is kezd lenni pár ember aki lelép a mezőnytől de még verseket látunk a gp-vel szemben. a magyar szabad kártyás inkább a szenzorokkal és a tecnikával küzdött mint sem a pályával, az már ciki hogy el jut oda, ahová mások csak reménykedhetnek, és kullogsz a mezőny végén.